Pinkpop 2025

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.594
6.800
Olivia Rodrigo zou trouwens ook een beste headliner zijn hier hoor. Fris, nieuw en kan ook wel wat rockfans aanspreken (al zullen ze eerst wel heel facebook volklagen)
benieuwd wanneer ze in Manchester staat ....

over een dik half uur komt overigens Electric Castle Roemenië met de headliner aankondiging, dan zien we of Justin Timberlake nog (festival)tour data aan zijn al bekendgemaakt tourschema toe kan voegen
 
  • Leuk
Waarderingen: Vusjke88

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.575
2.714
Lets hope not.
Alles wijst er toch op dat Justin Timberlake naar Pinkpop gaat? Als hij voor een los concert naar NL komt was dat allang bekend gemaakt. En dat dit de eerste naam van EC wordt lijkt ook wel duidelijk.

Die eindigt dus echt op Pinkpop straks. Van alle popnamen die touren komen ze hoogstwaarschijnlijk weer met eentje uit het jaar nul. Meh.

Tja, met P!nk en Robbie Williams had PP ook niet meer de meest 'verse' namen. Dit past wel in dat lijstje.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.555
7.550
Alles wijst er toch op dat Justin Timberlake naar Pinkpop gaat? Als hij voor een los concert naar NL komt was dat allang bekend gemaakt. En dat dit de eerste naam van EC wordt lijkt ook wel duidelijk.
Ik blijf van niet hopen. Drie keer Ziggo dit jaar is toch meer dan voldoende Timberlake in NL voor de komende 100 jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.594
6.800
GZYR7IfWYAAcvra
en het is voor Electric Castle idd...
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Timmetje

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
571
367

Niek Murray vertrekt bij Pinkpop​

De rechterhand van Jan Smeets volgde hem enkele jaren op​

Pinkpop moet op zoek naar een nieuwe woordvoerder. Festival manager Niek Murray die al vanaf 2002 bij het Limburgse Festival betrokken was heeft een eigen zeggen ‘zijn roze hoedje afgezet’. Murray begon als stagiair, werd marketingmedewerker, groeide uit tot de rechterhand van Mr Pinkpop Jan Smeets en volgde hem op als woordvoerder van het festival na diens pensioen. Volgens Murray is zijn vertrek in goed overleg gegaan.

De Limburger zegt in een kort statement: ‘De laatste drie edities van Pinkpop hebben we met een steeds uitgebreider en goed geolied team de nieuwe festival-richting bepaald en hierin al grote stappen gezet. Het is daarom dat het voor mij enigszins dubbel voelt om juist nu deze stap te maken, maar ik heb er vertrouwen in dat ik op deze manier ruimte maak voor een nieuwe richting in mijn carrière.’
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
622
550
Om het wat makkelijker te maken. MOJO deelt ook altijd een lijst met artiesten die te boeken zijn voor het festivalseizoen komend jaar. Zie hier:

Denk dat er genoeg typische Pinkpop namen tussenzitten
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.139
511
Als de nieuwe festivalrichting is bepaald de laatste jaren, kunnen we gaan aftellen en blijven er niet veel edities over.
We gaan het zien, toch wel snel het vertrek imo, maar ja niks is voor de eeuwigheid.Mensen komen en gaan zoals in elk bedrijf.Misschien toe aan een nieuwe uitdaging.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
442
343
Om het wat makkelijker te maken. MOJO deelt ook altijd een lijst met artiesten die te boeken zijn voor het festivalseizoen komend jaar. Zie hier:

Denk dat er genoeg typische Pinkpop namen tussenzitten
Epica mag wel door komen. Rest niet zo’n boeiende namen. Aantal pas geweest.

After Forever staat er tussen 🤔 was de band van Floor Janssen voor Nightwish tot 2009. Die komen niet bij elkaar lijkt me. Floor gaat wel wee solo volgend jaar. Ook Nightwish gaat niet touren.

Verder mag Within Temptation ook wel komen. We gaan ‘t allemaal wel zien en merken de komende weken wat aankondigingen betreft met Tirza inderdaad denk ik die ‘t overneemt
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Gebruikers die dit onderwerp bekijken