Pinkpop 2025

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.126
2.016
Dit heb ik zelf nog nooit voorbij zien komen en had ik in mijn google search ook niet gevonden. Heb jij hier misschien een linkje naar? Ben heel erg benieuwd

Nee er is hiervan helemaal geen linkje. Het is namelijk een door mij uit mijn duim gezogen lulverhaal over de reden dat hij er nog nooit stond. Want de echte reden kennen we niet. Jij zegt dat het een absolute minachting is dat die man er nog nooit stond, maar wat niemand weet is of dat aan Pinkpop, de beste man zelf, of andere onvoorziene redenen ligt...
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.962
4.937
Ron Euser van MOJO doet de boekingen voor Spinvis. Ron doet dat ook voor meerdere grote en minder grote artiesten die op Pinkpop hebben gestaan. Zeer aannemelijk dat MOJO Spinvis eerder op DTRH en LL zet en heeft gezet binnen NL (want daar boekt Ron ook voor) i.p.v. Pinkpop.
 
  • Leuk
Waarderingen: RickHuissen

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.126
2.016
Ron Euser van MOJO doet de boekingen voor Spinvis. Ron doet dat ook voor meerdere grote en minder grote artiesten die op Pinkpop hebben gestaan. Zeer aannemelijk dat MOJO Spinvis eerder op DTRH en LL zet en heeft gezet binnen NL (want daar boekt Ron ook voor) i.p.v. Pinkpop.
Top info. Ook bekend wat in het geval van Spinvis de reden is dat MOJO hem vermoedelijk eerder op DTRH en LL heeft gezet?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.920
5.455
Denk dat we het ook niet moeilijker moeten maken, het is een Nederlander die echt al een tijdje meeloopt. Als Pinkpop het had gewild, had hij wel een keertje op Pinkpop gestaan. Kennelijk is die wens er niet heel nadrukkelijk geweest. Dat vind ik jammer, maar dat vind ik wel van een hoop wat op en rondom Pinkpop gebeurt ;).
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.126
2.016
Denk dat we het ook niet moeilijker moeten maken, het is een Nederlander die echt al een tijdje meeloopt. Als Pinkpop het had gewild, had hij wel een keertje op Pinkpop gestaan. Kennelijk is die wens er niet heel nadrukkelijk geweest. Dat vind ik jammer, maar dat vind ik wel van een hoop wat op en rondom Pinkpop gebeurt ;).

Er wordt volgens mij niet echt gepoogd iets moeilijker te maken hier. Ik vind het juist leuk om er eens wat dieper in te duiken. Die insiders input van Mark's Kal vond ik top, en triggerde me om even door te vragen. Want ook ik vraag me af waarom Spinvis en Pinkpop nooit een combi is geworden. Pinkpop maakt zeer zeker af en toe (of vaker dan dat) weleens missers, maar daarom hoeven we niet alle gemiste kansen op voorhand in hun schoenen te schuiven...
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.962
4.937
Voor de precieze reden/waarheid zou je Erik de Jong zelf moeten contacteren :D.
Ik ga ervanuit dat boeker/organisator MOJO Spinvis bij beschikbaarheid in het festivalseizoen beter bij DTRH en/of Lowlands vindt passen. Hij heeft daar niet voor niks al vaker gestaan. Daarnaast kan het zijn dat Spinvis zelf geen grote drang heeft om op Pinkpop te spelen. Wil uiteraard niet zeggen dat hij niet op Pinkpop zou willen staan.
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.126
2.016
Voor de precieze reden/waarheid zou je Erik de Jong zelf moeten contacteren :D.
Ik ga ervanuit dat boeker/organisator MOJO Spinvis bij beschikbaarheid in het festivalseizoen beter bij DTRH en/of Lowlands vindt passen. Hij heeft daar niet voor niks al vaker gestaan. Daarnaast kan het zijn dat Spinvis zelf geen grote drang heeft om op Pinkpop te spelen. Wil uiteraard niet zeggen dat hij niet op Pinkpop zou willen staan.
Laat ik dat maar doen. Eric lijkt me best een benaderbaar type...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.683
731
Personal Trainer, Tramhaus, HEAVN, Elephant, Eefje de Visser, Spinvis zou ik prima Nederlandse namen vinden.
Zelf Personal Trainer, Spinvis, HEAVN en een stukje Elephant alle vier dit jaar op LL gezien en waren prima optredens.

Ben alleen wel een klein beetje bang dat het qua Nederlandse inbreng eerder Flemming en Suzan en Freek gaat worden, maar zou het zelf erg leuk vinden als Pinkpop de bovengenoemde namen neer zet.
HEAVN. Echt na een paar nummers heb ik altijd de neiging om in slaap te vallen. Wat een saaie meuk
 
  • Haha
Waarderingen: ChrisV

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.683
731
Ondanks dat ik je sentiment snap, denk ik dat er voor 'bandjes' vanuit alternatieve rock zeker nog genoeg plaats is op Pinkpop. Zegmaar KINK publiek. Dus een Personal Trainer, Tramhaus of Elephant zie ik ze nog wel boeken. Spinvis wordt al lastiger. Dat hij daar nooit heeft gestaan is echt een minachting van alles wat die man heeft gemaakt.
Spinvis. Muziek waar je moeite voor moet doen. Brrrrr. Een leeg podium krijgt ie op Pinkpop. Die moet lekker zaaltjes doen waar zijn fans kunnen zwijmelen en filosoferen over en met deze "woordkunstenaar".
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.920
5.455
Hoho.Ik zie mijzelf als een gemiddelde Pinkpopper en dan zie ik echt 100% liever The Cure dan dat wandelende ego van een Hoeststok.
Laatste jaren was jij er niet, toch? Ik denk dat het Calvin Harris en Robbie Williams publiek eerder gaat staan voor so glad you made it dan voor friday im in love (als ze dat al kennen).
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.606
4.722
Ik voorspel trouwens al een Pinkpop spot voor ISAÏ (drummer Goldband). Verschrikkelijke muziek maar zit bij MOJO. Typische Pinkpop act.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
956
421
Hoop dat er snel wat meer duidelijk word en dat we of allemaal gal kunnen spuwen of blij kunnen wezen want nu is het, een paar die dingen opperen en andere die direct zeggen ja te moeilijk of nee niet binnen het pop plaatje maar kom op pinkpop is toch niet alleen maar zoete pop voor 40 tot 50 jarige vrouwen want zo word er nu door sommige wel gedaan
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.204
3.159
Als ik dan even ga shoppen in je suggesties, kies ik voor Linkin Park, Harry Styles en Eminem ;).

Met Linkin Park en Eminem zou het voor het eerst in lange tijd zijn dat ik echt enthousiast zou worden van meer dan één headliner.
Ik denk dat er betere locaties voor Eminem zijn én dat Eminem op Pinkpop wel eens een koude kermis kan zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken