Pinkpop 2025

Maria

Randprogramma
9 okt 2023
102
46
Ik weet dat het vloeken is in de kerk maar verwachten we niet gewoon Kane als Sub voor aankomend jaar?🤔
Nu de FOO’s wegvallen ga ik nu voor The Cure, Timberlake en Pearl Jam
Ik zou The Cure, Timberlake en Pearl Jam echt wel prima vinden. Liever een Linkin' Park of Muse i.p.v. Justin maar vooruit. Of Harry Styles als popheadliner. Verder zie ik Eminem of Green Day ook nog wel als headliner optie.
En niet als headliner, maar zou Michael Kiwanuka nog een optie zijn voor PP?
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.916
5.452
Als ik dan even ga shoppen in je suggesties, kies ik voor Linkin Park, Harry Styles en Eminem ;).

Met Linkin Park en Eminem zou het voor het eerst in lange tijd zijn dat ik echt enthousiast zou worden van meer dan één headliner.
 
  • Confetti
Waarderingen: Maria

Maria

Randprogramma
9 okt 2023
102
46
En welke Nederlandse acts verwachten jullie, behalve Kane?
Ik denk aan Claude, Haevn, Elephant, Son Mieux, Blaudzun en FRIDAY. Iig allemaal welkom, wat mij betreft. Jack & the Weatherman mogen van mij ook komen.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.980
3.339
En welke Nederlandse acts verwachten jullie, behalve Kane?
Ik denk aan Claude, Haevn, Elephant, Son Mieux, Blaudzun en FRIDAY. Iig allemaal welkom, wat mij betreft. Jack & the Weatherman mogen van mij ook komen.
Flemming.
 
  • Grrr
Waarderingen: elo

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
279
209
En welke Nederlandse acts verwachten jullie, behalve Kane?
Ik denk aan Claude, Haevn, Elephant, Son Mieux, Blaudzun en FRIDAY. Iig allemaal welkom, wat mij betreft. Jack & the Weatherman mogen van mij ook komen.
Flemming, Susan & Freek, Kriss kross amsterdam, Eefje de Visser, Meau.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
952
1.712
Personal Trainer, Tramhaus, HEAVN, Elephant, Eefje de Visser, Spinvis zou ik prima Nederlandse namen vinden.
Zelf Personal Trainer, Spinvis, HEAVN en een stukje Elephant alle vier dit jaar op LL gezien en waren prima optredens.

Ben alleen wel een klein beetje bang dat het qua Nederlandse inbreng eerder Flemming en Suzan en Freek gaat worden, maar zou het zelf erg leuk vinden als Pinkpop de bovengenoemde namen neer zet.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.571
2.711
HAEVN te moeilijk ja? Die komen rechtstreeks uit autoreclames gelopen
Personal Trainer, Tramhaus en Elephant passen nochtans ook prima op Pinkpop.

(volgens mij maakte je een grap, maar ik zet de discussie toch even door)
Bedoeld als grap, maar ondertoon is wel degelijk dat deze namen eerder passen op een DTRH, LL of BKS. Ik gun Pinkpop een Tramhaus of Personal Trainer van harte, maar verwacht dat die op LL veel beter passen.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.980
3.339
Bedoeld als grap, maar ondertoon is wel degelijk dat deze namen eerder passen op een DTRH, LL of BKS. Ik gun Pinkpop een Tramhaus of Personal Trainer van harte, maar verwacht dat die op LL veel beter passen.
Ondanks dat ik je sentiment snap, denk ik dat er voor 'bandjes' vanuit alternatieve rock zeker nog genoeg plaats is op Pinkpop. Zegmaar KINK publiek. Dus een Personal Trainer, Tramhaus of Elephant zie ik ze nog wel boeken. Spinvis wordt al lastiger. Dat hij daar nooit heeft gestaan is echt een minachting van alles wat die man heeft gemaakt.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
655
372
Ik denk dat er inderdaad wel overdreven wordt. Op Pinkpop hoef je echt niet alleen Donny en Guus Meeuwis te programeren...en die indruk wordt hier soms wel gewekt. Ik vind het leuke juist van Pinkpop dat er ruimte is voor allebei. En ik denk ook dat dat is wat Pinkpop unique maakt, anders verander je in een 2e Paaspop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken