Pinkpop 2025

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.909
5.446
Ik woon letterlijk in het midden van het land en, als ik er al geen hotel over heb, dan maakt dat uurtje dat ik langer onderweg zou zijn dan naar BKS of dtrh ook niet zo veel uit.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
569
366
Ik weet dat het vloeken is in de kerk maar verwachten we niet gewoon Kane als Sub voor aankomend jaar?🤔
Nu de FOO’s wegvallen ga ik nu voor The Cure, Timberlake en Pearl Jam
 

puncturewounds

Campingartiest
2 dec 2023
70
71
Ik weet dat het vloeken is in de kerk maar verwachten we niet gewoon Kane als Sub voor aankomend jaar?🤔
Nu de FOO’s wegvallen ga ik nu voor The Cure, Timberlake en Pearl Jam
Schijnbaar zitten zij wel in de studio om nieuwe muziek op te nemen, dus dat zou zomaar kunnen.

Ik hoop nog steeds op the Cure of Depeche Mode, maar is vast wishful thinking...
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.202
3.154
Ik denk toch dat de ligging een belangrijke factor is. Zeker voor dagtickets. Als je een heel weekend gaat maakt het minder uit. Maar als je na een festivaldag nog 2 uur in de auto moet zitten dan moet het al echt de moeite zijn natuurlijk...
Nou denk ikzelf bij het kopen van tickets nog niet per se aan de terugweg, maar ik kan je verklappen dat op maandagochtend van Biddinghuizen naar Maastricht karren, echt wel een dieptepunt in mijn leven is geweest.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken