Alcatraz Open Air 2025

Papa Roach & Enter Shikari op Open Flair dat overlapt met het weekend van Alcatraz , maar deze lineup kan net zo goed naar Pukkelpop
Enter Shikari stond dit jaar al op pukkelpop. Zou ik wel fan van zijn . Heel sterke liveshow. Papa Roach zie ik eerder op pukkelpop

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: johanra
The Halo Effect & Crystal Lake zijn ook wel tof.
Peyton Parrish werkelijk nog nooit van gehoord.
Crystal Lake staat bij Alcatraz ook al op de line up :)

The halo effect, kublai khan, charlotte wessels mogen ook zeker langskomen

Zo, Lacrimas Profundere. Daar heb ik echt al járen niet meer naar geluisterd. Tof dat die nog steeds bestaan.

Hier worden wat leuke nieuwe namen in de pot gegooid! De nood aan nieuwe namen begint groeien vanbinnen 😊

Zo, Lacrimas Profundere. Daar heb ik echt al járen niet meer naar geluisterd. Tof dat die nog steeds bestaan.
Stonden in '23 ook nog op Durbury fest, dus zijn nog best actief bezig.
Mogen van mij zeker doorkomen. Die wil ik nog wel een keertje zien.

• Leuk
Waarderingen: Jamel

Ik verwacht niet te veel metalcore op Alcatraz, maar toch zou dit wel een vette naam zijn die op tour is.
één van de beste up and coming metalcore bands in de scene wat mij betreft, fantastische band.
vrij kleine band nog momenteel. als die er staan, sta ik front row.

(teleurstelling over de visuele show na het kijken van de bovenstaande video ben ik niet voor aansprakelijk)

Ik verwacht niet te veel metalcore op Alcatraz, maar toch zou dit wel een vette naam zijn die op tour is.
één van de beste up and coming metalcore bands in de scene wat mij betreft, fantastische band.
vrij kleine band nog momenteel. als die er staan, sta ik front row.

(teleurstelling over de visuele show na het kijken van de bovenstaande video ben ik niet voor aansprakelijk)

Ik ken Hellfest niet goed, maar zo klein zullen ze niet zijn, toch? In het donker op zo'n podium. Verder wel fan van! Geen idee waarom ik die band steeds oversla op spotify e.d. 🤔

Edit: ik zie net dat het een franse band is, zal alweer een aantal spots schelen 😅 waar zouden ze belanden op Alcatraz?

Ik ken Hellfest niet goed, maar zo klein zullen ze niet zijn, toch? In het donker op zo'n podium. Verder wel fan van! Geen idee waarom ik die band steeds oversla op spotify e.d. 🤔

Edit: ik zie net dat het een franse band is, zal alweer een aantal spots schelen 😅 waar zouden ze belanden op Alcatraz?
Dat ze op zo'n hoge spot terecht kwamen was vooral door een last minute cancellation (bad omens geloof ik) zelfs in eigen land zijn ze normaal niet zo groot. Pyro hebben ze normaal ook niet, de festivalorganisatoren zullen ze wel een handje geholpen hebben.

Op graspop stonden ze vorig jaar als tweede band op de jupiler, rond 14 uur. Geen idee waar ze op Alcatraz zouden staan maar ergens begin van de dag gok ik

• Leuk
Waarderingen: jbj en Joslittel
Dat ze op zo'n hoge spot terecht kwamen was vooral door een last minute cancellation (bad omens geloof ik) zelfs in eigen land zijn ze normaal niet zo groot.
Beginnen in Frankrijk wel wel tractie te krijgen. In Februari spelen ze in een uitverkochte Olympia in Parijs. Hun vorige Europese tour was op 80% uitverkocht, waaronder twee keer de kleine 013. Waren wel wat kleinere zalen, maar ze verkochten wel uit. Heb ze toen gezien in Lille, zaal van 1200, stijf uitverkocht. Dus zijn wel wat aan het groeien.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Beginnen in Frankrijk wel wel tractie te krijgen. In Februari spelen ze in een uitverkochte Olympia in Parijs. Hun vorige Europese tour was op 80% uitverkocht, waaronder twee keer de kleine 013. Waren wel wat kleinere zalen, maar ze verkochten wel uit. Heb ze toen gezien in Lille, zaal van 1200, stijf uitverkocht. Dus zijn wel wat aan het groeien.
Helemaal niet het soort muziek dat ik leuk vind, maar ze groeien snel!
Ze spelen naast me op een festival in november, en ik kon met de concertorganisator praten en het is een enorm succes.

Ik denk dat het een toekomstige Franse headliner kan worden.
In Europa moet je wat langer wachten, maar bij Alcatraz is het duidelijk een band die rond 16.00 uur speelt (zoals Feurschwanz die erg populair is in Duitsland).

Users who are viewing this thread