Alcatraz Open Air 2025

Ik heb echt nog nooit gehoord van een productie die zo groot is dat het meer dan 2 maanden kost om die van de VS naar Europa te krijgen. Zeker niet voor een festivalshow, en niet eens als headliner. Kan me niet voorstellen dat dit een issue is.

Edit: heb het nog even opgezocht, zelfs als je dat verschepen letterlijk neemt en dus uitgaat van verplaatsing per zeecontainer (in plaats van per vliegtuig, wat mij de standaard lijkt) duurt het ongeveer 35 dagen. Dus zelfs dat zou moeten lukken binnen 2 maanden.
Het zal dus toch 4 maand duren ;) maar de band zal opduiken tijdens de augustus festivals, ik vermoed dat we daar binnenkort wel een aankondiging van krijgen.

Het zal dus toch 4 maand duren ;) maar de band zal opduiken tijdens de augustus festivals, ik vermoed dat we daar binnenkort wel een aankondiging van krijgen.
Zie dat het originele citaat ontbreekt maar het betreft dus een mastodont productie :)

Die Johan dropt hier wel even een bommetje! Zeg je nou dat we zomaar Mastodon kunnen krijgen op Alcatraz? Dat zou ren machtige sub zijn. Set mooi in het donker. Heerlijk.

• Geweldig
Waarderingen: Dr. Hannibal
Alcatraz weet ik niet maar laat ons zeggen dat ze wel redelijk in de buurt zijn op het gepaste tijdstip
bij pukkelpop zijn ze natuurlijk ook wel fan van mastodon. het is geen geheim dat Eppo Janssens fan is van de band.

Alcatraz weet ik niet maar laat ons zeggen dat ze wel redelijk in de buurt zijn op het gepaste tijdstip
Ik hoop dan echt dat ze op Alcatraz spelen en niet naar lokeren gaan... . Wat denken jullie zouden we nog nieuwe namen krijgen voor hell ball's of zou het eerder tijdens dat weekend zijn?

mastodon nu ook aangekondigd voor bloodstock, ik had hier eigenlijk wel een headliner in gezien, maar zou niet klagen als die blij zijn met een sub plek

• On fire
Waarderingen: Joslittel
Hele vette primeur voor de fijnproever! Conjurer staat volgend jaar op Alcatraz. Bron: de gitarist van Conjurer.
Nu je het zegt die was er in Gent ook bij, niet bij stil gestaan omdat ik te druk bezig was met Joe te ondervragen :)
Voor Alcatraz is het dan toch nog maar een kleine moeite om Pijn ook nog te boeken en dan nog een 3e slot te voorzien

• Geweldig
Waarderingen: Jamel en nikita
Ik heb net stukje uit rock tribune gelezen. Daarin word vermeld dat er op dit moment 100 van de 115 bands geboekt zijn waar reeds 20 Belgische. Uit het stuk blijkt dat de line up voor Alcatraz word gevormd in de maanden van juni-augustus voor het jaar er op.

Grote kans dan op geen Dokken komend jaar, tenzij ze die nog in een van die gaatjes weten te proppen. Hoewel die cancel al wel eind juni was natuurlijk. Maar toch is dan een deel al wel vastgelegd dus.

Grote kans dan op geen Dokken komend jaar, tenzij ze die nog in een van die gaatjes weten te proppen. Hoewel die cancel al wel eind juni was natuurlijk. Maar toch is dan een deel al wel vastgelegd dus.
ik snap hem niet, waarom kan Dokken niet deel zijn van de al vastgelegde bands?

ik snap hem niet, waarom kan Dokken niet deel zijn van de al vastgelegde bands?

Omdat ik me kan voorstellen dat een deel van die vastgelegde bands al vastgelegd zijn voordat Dokken cancelde en er dus minder plek over was. Natuurlijk kunnen ze er gewoon weer bij zitten, maar stel dat er al 50 bands vastliggen voordat Dokken cancelt, heb je toch minder speelruimte over.

Users who are viewing this thread