Alcatraz Open Air 2025

Ik heb hier al wat must sees :cool:
Abbath - Borknagar - Between The Buried And Me - Conjurer - Cult Of Luna - DOOL - Dvne - Earthless - Emperor - Fear Factory - Gaerea - Leprous - Messa - NeO - Rivers Of Nihil - Rotting Christ - Machine Head - Mastodon - Nailbomb - Thy Catafalque - Vader - Vola - Winterfylleth - Year Of No Light

Ik denk dat er moeilijke keuzes gaan gemaakt moeten worden :)

En hier komen nog eens heel wat namen bij, nu al zeer mooi met vooral Cult of Luna, een van mijn favoriete concerten van 2023 en toen zat ik op een stoeltje te creperen, dus kijk ik nu al naar uit.

- verrassing voor wie een combi koopt, laat iemand iets weten aub (ik heb al een ticket namelijk)
- Belgische namen volgen snel, ik dacht meteen aan de week vd Belgische muziek maar die is pas eind januari
- Donderdagavond krijgt een make-over: ik kijk al uit naar onze speculatie hierover
- @Joslittel begin al maar die playlist aan te vullen!
Haha komt goed! Ik ga hier morgen eens rustig voor zitten om dit mooie pakketje langzaam uit te gaan pakken en van een playlist te voorzien.

Ik durf de stelling van Jamel ook wel aan dat ze de line-up van dit jaar overtroffen hebben. Wat ontzettend veel sterke namen bij elkaar.

Haha komt goed! Ik ga hier morgen eens rustig voor zitten om dit mooie pakketje langzaam uit te gaan pakken en van een playlist te voorzien.

Ik durf de stelling van Jamel ook wel aan dat ze de line-up van dit jaar overtroffen hebben. Wat ontzettend veel sterke namen bij elkaar.
Wanneer gaan de blind tickets voor 2026 in de verkoop ? ;)

• Haha
Waarderingen: Dr. Hannibal
Ah, Messa was me nog geen eens opgevallen. Nou, vooruit, die kan er ook nog wel bij. In de breedte al met al wel aardig voor de meeste, zoals verwacht. Toch zonde dat ik er minder mee kan.

• Leuk
Waarderingen: johanra en Dr. Hannibal
Ah, Messa was me nog geen eens opgevallen. Nou, vooruit, die kan er ook nog wel bij. In de breedte al met al wel aardig voor de meeste, zoals verwacht. Toch zonde dat ik er minder mee kan.
Ja, dat is dus een beetje mijn probleem. Dat weet ik niet zo goed meer. Papangu had in ieder geval geholpen, maar dan heb je het nog steeds maar over één naam. Ik heb gewoon het leeuwendeel van de namen op de line-up al gezien, dus daardoor is het niet heel verfrissend meer. Een beetje een door mezelf gecreëerd probleem, alleen daardoor niet minder vervelend.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Dr. Hannibal
Ja, dat is dus een beetje mijn probleem. Dat weet ik niet zo goed meer. Papangu had in ieder geval geholpen, maar dan heb je het nog steeds maar over één naam. Ik heb gewoon het leeuwendeel van de namen op de line-up al gezien, dus daardoor is het niet heel verfrissend meer. Een beetje een door mezelf gecreëerd probleem, alleen daardoor niet minder vervelend.
Maar van de namen die je al gezien hebt zijn er daar dan geen waar je bovenmatig enthousiast van wordt , heb van deze lineup ook al wel veel gezien maar toch genoeg namen die al lang geleden zijn zoals Leprous of zo goed dat ik er toch redelijk blij van wordt.

Papangu zijn trouwens overvallen en al hun instrumenten kwijt, ze vragen om steun.

• Verdrietig
Waarderingen: Dr. Hannibal

Users who are viewing this thread