Alcatraz Open Air 2025

Redelijk, maar niet overdonderd. Headliners mwa. Emperor, Dimmu Borgir en Abbath zijn sterk, maar nu wel gezien eigenlijk. Zelfde geldt eigenlijk ook voor Cult of Luna en Leprous. Het rijtje DOOL, Ne Obliviscaris, Me and That Man, King Buffalo, Thy Catafalque, Conjurer, Gaerea en Year of No Light is zeker niet onaardig en brengt het niveau weer wat omhoog. Ik vind de hoeveelheid onbekende bands dan weer meevallen, da's toch een klein beetje jammer.

Ik ben een beetje stil. Ik zoek naar de juiste woorden want dit was als een kind in een snoepwinkel. Dit pakketje mogen uitpluizen. Ik ga bands overslaan met deze opsomming maar deze line-up staat bijna gelijk aan dit jaar:
- Thy Catafalque!!! (Zou het echt komen omdat ik de boeker erover heb gemaild?)
- neo
- dvne
- Rivers of Nihil
- King Buffalo
- Mastodon!
- Candlemass
- Messa
- Bokrnagar
- rotting Christ
- Cult of Luna

- Dool

Wat een zieke line-up

nog zaken om naar uit te kijken
"By the way, those of you who buy a combi ticket are in for an unexpected but pleasant surprise.
💥
"
"In addition, we still have a batch of excellent international bands up our sleeve and opening Thursday is getting a makeover."

en er is nog geen enkele Belgische band die komen nog

Kreator is op de poster wel duidelijk een headliner ja.

Staan wel echt fijne namen tussen.
Fear Factory
Devildriver
Ill Nino @Joslittel ken jij deze al? ligt ook wel in jouw straatje denk. Lekkere dosis nu-metal tussen al het metal geweld door kijk er al naar uit
Between the buried and me
Windrose
Borknagar en Rotting Christ net gezien op Samhain, maar geen straf om ze nog eens te zien.
En vooral tientallen nieuwe namen om te ontdekken!

Zeer tevreden met mijn ticket in ieder geval

En hier komen nog eens heel wat namen bij, nu al zeer mooi met vooral Cult of Luna, een van mijn favoriete concerten van 2023 en toen zat ik op een stoeltje te creperen, dus kijk ik nu al naar uit.

- verrassing voor wie een combi koopt, laat iemand iets weten aub (ik heb al een ticket namelijk)
- Belgische namen volgen snel, ik dacht meteen aan de week vd Belgische muziek maar die is pas eind januari
- Donderdagavond krijgt een make-over: ik kijk al uit naar onze speculatie hierover
- @Joslittel begin al maar die playlist aan te vullen!

Users who are viewing this thread