Alcatraz Open Air 2024

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.446
8.679
amon amarth staat hier ook al hl, vorig jaar op graspop. architects staat hier na twee keer op rij graspop. en alcatraz heeft nog nooit zoveel tickets verkocht. dus denk dat dat voldoende zegt?

Aan de ene kant wel, maar het is ook zo dat Amon Amarth en Architects nu gewoon dé headliner van de dag zijn, terwijl dat op Graspop niet zo is. Machine Head is gewoon jaar op rij headliner.

Maar toch, ander festival aan de andere kant van het land en velen zullen toch niet beide festivals elk jaar bezoeken
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
982
1.069
Aan de ene kant wel, maar het is ook zo dat Amon Amarth en Architects nu gewoon dé headliner van de dag zijn, terwijl dat op Graspop niet zo is. Machine Head is gewoon jaar op rij headliner.

Maar toch, ander festival aan de andere kant van het land en velen zullen toch niet beide festivals elk jaar bezoeken
klopt wel idd.
kan je ook positief zien. dat ze een band dat ook hl op graspop is, kunnen boeken. terwijl architects en amon amarth dat niet zijn.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
982
1.069
whitechapel gaat gigantisch uitlopen trouwens. moesten al bezig zijn, maar drum staat nog niet eens op.

net mededeling dat ze pas aangekomen zijn. zaten vast in file.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
437
686
Jamels suggestie was de Black Pepper Burger. Inmiddels geproefd en inderdaad, hij is erg lekker. Zeker de kipstukjes!

Graag vul ik deze lijst aan met mijn ontdekking van het festival, de frozen Pina Colada cocktail aan de cocktailstand bij de Helldorado. Als iemand die normaal geen fan is van Piña Coladas is deze variant absoluut erg lekker.
Zeker op de warme zondag de moeite waard ...
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.718
8.632
Als Alcatraz de trend door zet om ieder jaar 1 metalcore headliner te hebben doe dan maar trivium, dat zou mij zeer gelukkig maken

Trivium, machine head en gojira zou wel echt een machtig rijtje aan headliners zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek en johanra

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.876
5.271
Ik denk dat Trivium gewoon niet groot genoeg is in België. Stond vorig jaar ook niet bijster hoog en ze hebben eerlijk gezegd sindsdien niks wereldschokkends gedaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
356
731
Ik denk dat Trivium gewoon niet groot genoeg is in België. Stond vorig jaar ook niet bijster hoog en ze hebben eerlijk gezegd sindsdien niks wereldschokkends gedaan.

Krijgen ook de Lotto Arena (samen met Bullet For My Valentine) niet uitverkocht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken