Alcatraz Open Air 2024

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.446
8.678
Helaas geen verlof dus niet


Anders kwam ik vandaag voor Dyscordia, Dudeskop, Fatal Move, The Casualties, Septicflesh, stukje Sylosis, Whitechapel, stukje Saxon, Paradise Lost, rest van Amon Amarth en nog een stukje Life Of Agony en nog een stukje Cradle Of Filth

Ben je er de andere twee dagen wel bij? Of was het een dagticket of geen ticket als keuze?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.760
12.411
Pff gister werd later dan ik vooraf wilde vanwege een brass band die opeens op de camping begon te spelen om 1 uur. Eerste pit en crowdsurfers van deze editie alweer achter de rug!

Nu lekker ontbeten en mezelf wat bij elkaar aan het rapen om op tijd bij Dyscordia te zijn. Zin in mensen!
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.358
1.437
Ben je er de andere twee dagen wel bij? Of was het een dagticket of geen ticket als keuze?
Morgen is het plan te gaan maar zondag niet. Zondag is er vlak bij mij thuis een gratis festival met een line up waarvoor ik zelfs zou betalen. Dus dat in combinatie met geen verlof kunnen krijgen heeft mij doen besluiten dit jaar voor een zaterdag ticket enkel te gaan.

Eerste keer in 7 jaar en 6 edities dat ik niet elke volwaardige dag meemaak maarja. Ik vond eigenlijk ook eerlijk gezegd de line up niet zo sterk dit jaar. Bijna alles dat ik goed vind , heb ik al eens gezien. Op Eternal Breath en Dudeskop na


En zeggen dat ik speciaal in Spanje naar AC/Dc ben geweest om vandaag naar Alcatraz te kunnen ... 🤦
 

Totochon

Playlistbediener
31 jan 2024
43
57
Mijn vrienden zijn er al. Er hangen posters met hun namen. Machine Head / Dimmu Borgir / Emperor / Ministry..
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.446
8.678
15 namen van de 30 die zouden komen, maar er zou ook geen headliner bij zitten…

Misschien wat verandering in de plannen, of er volgt nog het een en ander
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.876
5.271
15 namen van de 30 die zouden komen, maar er zou ook geen headliner bij zitten…

Misschien wat verandering in de plannen, of er volgt nog het een en ander
Namen wat spreiden om het engagement doorheen het jaar hoog te houden. Ik verwacht ook weer iets rond hell's balls
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.446
8.678
Namen wat spreiden om het engagement doorheen het jaar hoog te houden. Ik verwacht ook weer iets rond hell's balls

Of misschien nog een klein groepje later op de dag / het festival? Al klinkt het logisch als ze van 30 zonder headliner naar 15 incl headliner gaan
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.876
5.271
Of misschien nog een klein groepje later op de dag / het festival? Al klinkt het logisch als ze van 30 zonder headliner naar 15 incl headliner gaan
Ik weet het ook niet hoor, maar ik denk elke maand een klein pakje ofzo om zo telkens de ticketverkoop een boost te geven
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.446
8.678
Ben nu vooral benieuwd ook met welke namen Bloodstock (ik dacht vanavond?) komt. MH, Emperor, Dimmu en Kreator zullen daar wel bij zitten, daar komen meteen nog 3 grote namen bij als het goed is.


Vooralsnog volgend jaar alleen Graspop op basis van deze namen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.718
8.632
Nou mensen, terwijl jullie aan het genieten zijn van Alcatraz 2024 ben ik alvast begonnen met inluisteren voor volgend jaar, zie jullie daar😎

Op basis van deze eerste paar namen is mijn niveau van enthousiasme behoorlijk hoog in ieder geval

Daarnaast geeft me dit een heel jaar om iedereen ervan te overtuigen hoe vet Fit For A King is. Op Graspop waren die vrij kansloos hier op het forum vanwege de clash met Avantasia namelijk
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.760
12.411
Nou mensen, terwijl jullie aan het genieten zijn van Alcatraz 2024 ben ik alvast begonnen met inluisteren voor volgend jaar, zie jullie daar😎

Op basis van deze eerste paar namen is mijn niveau van enthousiasme behoorlijk hoog in ieder geval

Daarnaast geeft me dit een heel jaar om iedereen ervan te overtuigen hoe vet Fit For A King is. Op Graspop waren die vrij kansloos hier op het forum vanwege de clash met Avantasia namelijk
Jaa tof dat je ook gaat!! Fit for a King hoef je mij niet van te overtuigen haha. Ze waren op Graspop alleen echt kansloos door de clash maar ga ze hier zeker meepakken. Vermoed in de Helldorado, leuk!

Mh én Dimmu én Emperor is natuurlijk een mallotig goed begin en due drie zijn al reden genoeg voor een ticket.

Ps. Dudsekop was fantastisch!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken