Alcatraz Open Air 2024

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.718
8.632
Jaa tof dat je ook gaat!! Fit for a King hoef je mij niet van te overtuigen haha. Ze waren op Graspop alleen echt kansloos door de clash maar ga ze hier zeker meepakken. Vermoed in de Helldorado, leuk!

Mh én Dimmu én Emperor is natuurlijk een mallotig goed begin en due drie zijn al reden genoeg voor een ticket.

Ps. Dudsekop was fantastisch!
Static-X zal jij ook wel vet vinden denk ik? echt een mooie boeking ook
Hun laatste Belgische fesitval show was Graspop 2009, sindsdien hebben ze ook maar 1 show in de benelux gespeeld (trix 2019)
Kende ze zelf nog nauwelijks maar is wel direct een grote must see

Voelt toch wel heel vreemd dat de voorpret van volgend jaar al begint tijdens het festival zelf

En dan hebben we het nieuws van Bloodstock nog niet eens
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.876
5.271
Die vocals van beast in black zijn toch niet al te best of ben ik de enige die dat denkt?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.446
8.678
Iemand de meet & greet gewonnen met Amon Amarth bij de Rock Tribune? Eerste vijf die daar Viking zeiden zouden dat winnen
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.718
8.632
Dit vind ik wel een interessante. Vinden mensen het niet jammer om MH als headliner te krijgen, nadat ze 2x achter elkaar op Graspop hebben gestaan?
De teleurstelling valt waarschijnlijk mee omdat ze twee keer een fantastische show hebben afgeleverd en tot de beste shows van het hele weekend behoorden. Verder hadden ze beide keren een stevige clash met Meshuggah en Emperor waardoor veel vaste bezoekers ze pas 1 keer hebben gezien

En wat natuurlijk ook meespeelt is dat ze tot 2023 tien jaar geen enkel festival hebben gedaan (wat ze nu dus compenseren met drie jaar achter elkaar)

Edit: en de lichtshow en grote lading pyro helpt uiteraard ook mee
 
Laatst bewerkt:

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
982
1.069
Dit vind ik wel een interessante. Vinden mensen het niet jammer om MH als headliner te krijgen, nadat ze 2x achter elkaar op Graspop hebben gestaan?
amon amarth staat hier ook al hl, vorig jaar op graspop. architects staat hier na twee keer op rij graspop. en alcatraz heeft nog nooit zoveel tickets verkocht. dus denk dat dat voldoende zegt?
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Gebruikers die dit onderwerp bekijken