Alcatraz Open Air 2024

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
356
731
Ik vond het geluid in de Swamp vandaag maar matig. Was nogal vaak een geluidsbrij waarin je soms moeilijk riffs kon herkennen.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.958
8.867
Veel toffe dingen gezien vandaag, dus een top-5 is lastig. 1 en 2 staan wel een stukje boven de rest, maar 3, 4 en 5 was lastig, omdat ik daardoor een aantal bands moet weglaten die ook tof waren. En misschien denk ik er morgen of de komende dagen weer net wat anders over. Maar nu op gevoel zou dit hem zijn.

1. The Ocean
2. Hippotraktor
3. Monkey3
4. Cradle of Filth
5. Fen
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
587
336
Ik denk dat Trivium gewoon niet groot genoeg is in België. Stond vorig jaar ook niet bijster hoog en ze hebben eerlijk gezegd sindsdien niks wereldschokkends gedaan.
Alcatraz heeft wel vaker kleine headliners, als Europe headliner is kan Trivium ook wel
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.719
8.633
Ik denk dat Trivium gewoon niet groot genoeg is in België. Stond vorig jaar ook niet bijster hoog en ze hebben eerlijk gezegd sindsdien niks wereldschokkends gedaan.
Ze hebben altijd wel een wat kleinere headliner er tussen zitten toch?
Europe, Accept, Kk's priest

Ik denk als je twee graspop headliners boekt dat de derde headliner waarschijnlijk wat kleiner zal zijn, maar dat kunnen natuurlijk tig andere bands zijn buiten trivium.
 

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
291
521
Mijn top 3:
1. Uada
2. Monkey3
3. Fen

Van The Ocean heb ik maar een stukje gezien. Het klonk wel goed, maar zo vlak na Uada kon ik me niet inleven.

Wat me opviel was het slechte geluid in de Swamp. Bij Scepticflesh was het nog redelijk maar al de rest vond ik erbarmelijk

De klank in de Swamp was inderdaad niet goed, Helldorado daarintegen was zeer goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek en Joslittel

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
291
521
Worden er nog namen aangekondigd dit weekend? Er was sprake van 30 namen, voorlopig zijn het er 15.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.958
8.867
Vond het geluid bij CoF (na wat opstartproblemen) en bij Paradise Lost wel prima. Maar verder viel dat in Swamp inderdaad wel wat tegen. Met Mental Cruelty als dieptepunt, dat was echt vreselijk qua geluidsafstelling.

In La Morgue daarentegen de hele dag erg goed geluid gehad, gelukkig. En bij The Ocean in Helldorado benaderde het zelfs de perfectie.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
982
1.069
Ik was deze week zo positief over de shuttle bussen, maar gisteren was wel soepje.
Op donderdag geen enkel probleem gehad. Gisteren nog stukje Cradle of Filth meegenomen en toen richting bussen getrokken. Stond gewoon een hoop mensen zonder enige orde. Geen medewerker in zicht. Geen vast punt waar bussen stopten. In de meeste bussen mocht je ook niet rechtstaan.
Veel te kleine bussen, waar mss maar 25 personen in konden,... Hadden geluk dat er net een bus voor onze neus stopte en we zo in 10 minuten weg waren. Heb al comments gelezen van mensen die 45 minuten hebben gewacht. De VIP bus was onbestaand denk ik, hoordde wel wat mensen klagen hierover.
We zijn doorgelopen tot het doek met shuttle op en daar stoptten ook de meeste bussen. Anderen bleven bijna aan de fietsstalling staan in de hoop daar een bus te nemen. Best dus doorlopen. Weet niet of ze s'avonds ook aan de camping stopoen, anders zou dit de beste optie zijn om op te stappen.

Klinkt wat negatief, maar wat nadarhekken zouden al veel oplossen. En ben toch snel weg geraakt, maar wou wat info geven voor mensen die vandaag de bus nemen.
Vanaf terrein naar expo is dik half uur wandelen, dus als er teveel mensen staan te wachten, kan wandelen een optie zijn.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.764
12.416
We zijn er weer en Temptations for the Weak verrast me zeer positief. Metalcore met veel oude melodeath vibes. Hier ga ik fijn op.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken