Alcatraz Open Air 2024

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
588
336
Ik was deze week zo positief over de shuttle bussen, maar gisteren was wel soepje.
Op donderdag geen enkel probleem gehad. Gisteren nog stukje Cradle of Filth meegenomen en toen richting bussen getrokken. Stond gewoon een hoop mensen zonder enige orde. Geen medewerker in zicht. Geen vast punt waar bussen stopten. In de meeste bussen mocht je ook niet rechtstaan.
Veel te kleine bussen, waar mss maar 25 personen in konden,... Hadden geluk dat er net een bus voor onze neus stopte en we zo in 10 minuten weg waren. Heb al comments gelezen van mensen die 45 minuten hebben gewacht. De VIP bus was onbestaand denk ik, hoordde wel wat mensen klagen hierover.
We zijn doorgelopen tot het doek met shuttle op en daar stoptten ook de meeste bussen. Anderen bleven bijna aan de fietsstalling staan in de hoop daar een bus te nemen. Best dus doorlopen. Weet niet of ze s'avonds ook aan de camping stopoen, anders zou dit de beste optie zijn om op te stappen.

Klinkt wat negatief, maar wat nadarhekken zouden al veel oplossen. En ben toch snel weg geraakt, maar wou wat info geven voor mensen die vandaag de bus nemen.
Vanaf terrein naar expo is dik half uur wandelen, dus als er teveel mensen staan te wachten, kan wandelen een optie zijn.
Wij zijn na life of agony doorgegaan en de bussen waren totale chaos. Ik denk dat er op een stuk of 4 plekken mensen rijen mensen stonden omdat de bussen op dat moment op random plekken stopten. Waardoor mensen extreem geïrriteerd begonnen worden en zelfs op straat begonnen staan om een bus tegen te houden. De bus die ons uiteindelijk had opgepikt, ergens tussen de camping en ingang weide in was halfvol en reed gewoon door terwijl er onderweg nog meerdere groepen met mensen aan het wachten waren. Die bussen waren echt chaotisch en zelfs tegen het onveilige aan. Ze zetten daar beter enkele vrijwilligers om het wat ordelijk te houden en een duidelijk wachtrij.
Dat deed de dag wel een beetje in mineur eindigen.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Pauly Robin

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.958
8.867
Ja Ankor was een mooie meevaller! Vond die live bij verschillende registraties niet zo sterk klinken, maar vandaag was prima. Leuk sfeertje ook! Mooi begin van de dag.

Nu bij Finntroll die een hele goede set staan te spelen. Geluid is fijn, songs zijn tof. Maar een trollen thema in de volle zon vind ik wel een gemiste kans. Zet dit soort bands aub in een tent. Zeker als een van je tenten 'Swamp' heet.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.876
5.271
We beginnen aan dag 3, StuBru heeft nog altijd niks gepost over Alcatraz. Ik denk niet dat je al festival daar blij mee kan zijn.
 
  • Wow
Waarderingen: nikita

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
437
686
Heerlijke dag gehad! Fijn, gevarieerd programma. En eigenlijk niet echt tegenvallers.

1. Crippled Black Phoenix
2. Pothamus
3. Epica
4. Watain
5. Spiritbox

Is CBP er dan toch in geslaagd om Pothamus te overtreffen?

Idd, heerlijk dagje.
Mijn top 5:

1. Ankor
2. Rituals of the Dead Hand
3. Bizkit Park
4. Watain
5. Secondhand Saints
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.958
8.867
Is CBP er dan toch in geslaagd om Pothamus te overtreffen?

Idd, heerlijk dagje.
Mijn top 5:

1. Ankor
2. Rituals of the Dead Hand
3. Bizkit Park
4. Watain
5. Secondhand Saints
Vooral omdat we daar met de voltallige groep stonden. Dat oogde eigenlijk best indrukwekkend en vooral heel fijn hoe wij rechtsvoor in La Morgue hadden overgenomen. Daardoor een heerlijke sfeer, muzikaal super goed en een waardige afsluiter van deze dag.
 

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
258
730
Vooral omdat we daar met de voltallige groep stonden. Dat oogde eigenlijk best indrukwekkend en vooral heel fijn hoe wij rechtsvoor in La Morgue hadden overgenomen. Daardoor een heerlijke sfeer, muzikaal super goed en een waardige afsluiter van deze dag.
niets aan toe te voegen behalve mijn eigen top

1. Crippled Black Phoenix
2. Pothamus
3. 1000 mods
4. Watain
5. Bizkit Park
6. Arson
7. Ankor
8. Secondhand Saints
 

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
196
390
Top 5 vrijdag:

- Amon Amarth
- Saxon
- Channel Zero
- Mantah
- Fire Down Below

Top 5 vandaag veel moeilijker te kiezen:

- 1000 Mods
- Epica
- Arson
- Europe
- Fleddy Melcully/ Dio Disciples: Voor de meezingers!

Allround een topdag zonder tegenvallers.

Op naar de laatste.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.765
12.417
Dit was een superdag met een afsluiting waar ik alleen maar van kon dromen. Zo fijn om zoveel mensen te zien ge ieten van je favo band.

Een top 5 voor het slapen gaan:
  1. Crippled Black Phoenix
  2. Epica
  3. Thronehammer
  4. Finntroll
  5. Truckfighters/satyricon (helaas maar beide halve shows maar wat was dit beide goed!!)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken