Alcatraz Open Air 2024

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.170
1.470
In het midden zonder gehoorbescherming als geluid cava is. Of tegen de boxen met jullie met gehoorbescherming en minder goed geluid. Hmmm. Kheb op maat gemaakt. Ma toch...
Nu moet ik dringend door.
Amusement!
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
587
336
Morgen ga ik voor de eerste keer naar Alcatraz, hoe vlot rijden die pendelbussen tussen de parking en de festival weide? Valt dit ook goed mee savonds na de laatste concerten?
Iemand dat mee is is niet zo goed te been, is het van waar de bus stopt nog ver te voet tot aan de ingang van het festival? Alvast merci voor de informatie.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
982
1.069
Morgen ga ik voor de eerste keer naar Alcatraz, hoe vlot rijden die pendelbussen tussen de parking en de festival weide? Valt dit ook goed mee savonds na de laatste concerten?
Iemand dat mee is is niet zo goed te been, is het van waar de bus stopt nog ver te voet tot aan de ingang van het festival? Alvast merci voor de informatie.
gaat heel vlot. nog nooit problemen gehad. bus stopt eerst aan de camping en erna nog aan het festival. is dan nog 50m naar de ingang ofzo
 
  • Leuk
Waarderingen: kaiser

Implar

Playlistbediener
24 okt 2023
10
35
Morgen ga ik voor de eerste keer naar Alcatraz, hoe vlot rijden die pendelbussen tussen de parking en de festival weide? Valt dit ook goed mee savonds na de laatste concerten?
Iemand dat mee is is niet zo goed te been, is het van waar de bus stopt nog ver te voet tot aan de ingang van het festival? Alvast merci voor de informatie.
Ik kan bevestigen wat Somekindofdylan zegt.

De bussen zijn héél vlot, ook om weg te raken. Let er op dat als je van de parking naar Alcatraz rijdt, de eerste stop voor de camping is. Blijf gewoon zitten en de bus zal nog enkele honderden meter verder rijden.
Je zal vlak voor de ingang afgezet worden, tussen inkom en effectief festival is het +-100m wandelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en kaiser

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
587
336
gaat heel vlot. nog nooit problemen gehad. bus stopt eerst aan de camping en erna nog aan het festival. is dan nog 50m naar de ingang ofzo

Ik kan bevestigen wat Somekindofdylan zegt.

De bussen zijn héél vlot, ook om weg te raken. Let er op dat als je van de parking naar Alcatraz rijdt, de eerste stop voor de camping is. Blijf gewoon zitten en de bus zal nog enkele honderden meter verder rijden.
Je zal vlak voor de ingang afgezet worden, tussen inkom en effectief festival is het +-100m wandelen.
Super, allebei bedankt voor de informatie! Klinkt goed.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.446
8.676
Krijg een melding dat je nu tot 20:00 vanavond ook al je festivalbandje kan ophalen. Aan de ontbijttent op de camping
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
982
1.069
Krijg een melding dat je nu tot 20:00 vanavond ook al je festivalbandje kan ophalen. Aan de ontbijttent op de camping
Is inderdaad zo voor de campeerders.
Die kunnen meteen bij aankomst ook hun combi bandje gaan halen.
Voor de andere bezoekers normaal pas morgen, als je geen tickets voor de camping hebt is dat.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
313
212
Is er dit weekend weer een forummeeting? Ik heb helaas geen tijd om alles terug te lezen maar zou het wel gezellig vinden om jullie te meeten.
 
  • Geweldig
Waarderingen: duck

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Is er dit weekend weer een forummeeting? Ik heb helaas geen tijd om alles terug te lezen maar zou het wel gezellig vinden om jullie te meeten.
De officiële meeting is morgenochtend om 11:20 rechts vooraan bij Dyscordia. 😉
Maar er is inderdaad nog een herkansing zaterdag na Columbarium en/of Finntroll, tijdens Arson, voor The Night Flight Orchestra, aan de rechterzijde van La Morgue (net binnen/buiten de tent).
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Jij en @duck hadden hier eigenlijk bij moeten staan. Maar dat maken we verderop in het weekend wel goed! Tot morgen!
Zeker, komt goed! 👍
Ben ook wel aardig jaloers nu eerlijk gezegd.
Zit nu op mijn veel te kleine hotelkamer, na een dagje Kortrijk, waarbij zelfs het beruchte Café Tempeliers voor het eerst in al mijn jaren Alcatraz dicht is op donderdag... 🫤
Wel met een Cornet Oaked Smoked en een Gouden Carolus Whiskey Infused, dat dan weer wel.. 😛
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.718
8.630
Zeker, komt goed! 👍
Ben ook wel aardig jaloers nu eerlijk gezegd.
Zit nu op mijn veel te kleine hotelkamer, na een dagje Kortrijk, waarbij zelfs het beruchte Café Tempeliers voor het eerst in al mijn jaren Alcatraz dicht is op donderdag... 🫤
Wel met een Cornet Oaked Smoked en een Gouden Carolus Whiskey Infused, dat dan weer wel.. 😛
Ahh dat is toch wel één van mijn favorieten. Enjoy!
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.357
1.437
Helaas geen verlof dus niet


Anders kwam ik vandaag voor Dyscordia, Dudeskop, Fatal Move, The Casualties, Septicflesh, stukje Sylosis, Whitechapel, stukje Saxon, Paradise Lost, rest van Amon Amarth en nog een stukje Life Of Agony en nog een stukje Cradle Of Filth
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken