Alcatraz Open Air 2024

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
982
1.069
Is inderdaad een deel van de parking afgezet. Ticket is ook te kopen alvorens je de bus opstapt en niet aan de automaten.
Vorige keer ging de slagboom wel gewoon open zonder ticket te hoeven scannen. Nu, voor de zekerheid toch eentje kopen.
Lijkt me wel als je de parking van Kinepolis op rijdt, je goedkoper zal zijn. Daar is het twee euro. Je kan langs mcdonalds ook inrijden, zo vermijd je wel de stewards van Alcatraz. Als er nu een auto met 4 metalheads passeert, zullen ze hem kinepolis wel niet laten oprijden.
Er zijn ook wel wat bedrijven in de buurt met open parkings. Als je vroege namiddag aankomt, staat daar niemand. Eens de parking van Expo vol staat, verhuizen ze naar de parkins van de bedrijven en vragen ze daar ook nog vergoeding voor.
Is uiteraard wat moeilijker om daar vanavond en morgen te parkeren, gezien er nog mensen aan het werk zijn. (president kennedypark)
Mijn vriendin werk letterlijk aan de andere kant van de baan, dus parkeren we gewoon daar. Bedrijfsauto met logos dus kunnen ze ons wel niet weigeren.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.955
8.861
nog wat mensen die naar de pre party gaan?
Ik ga sowieso wel even sfeerproeven daar, maar voel ook wel wat voor een gezellige avond met ons groepje op de friends zone. De tribute bands spreken me niet echt aan, dus daarvoor hoef ik niet naar het terrein.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
982
1.069
Ik ga sowieso wel even sfeerproeven daar, maar voel ook wel wat voor een gezellige avond met ons groepje op de friends zone. De tribute bands spreken me niet echt aan, dus daarvoor hoef ik niet naar het terrein.
die friend zones zijn wel echt een positief punt, niet? leken vorig kaar ruim genoeg.

zal vanavond ook eens gaan kijien. wonen op een kwartier dus even langs gaan en als het tegen valt zijn we zo weer thuis
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.955
8.861
die friend zones zijn wel echt een positief punt, niet? leken vorig kaar ruim genoeg.
Ik vind het echt ideaal. Vorig jaar voor het eerst op gestaan en dat beviel meer dan uitstekend. Bij ons zijn er bijvoorbeeld nog mensen aan het werk vandaag, dus die komen vanavond pas. Geen gedoe met plekken vrij moeten houden of niet bij elkaar kunnen staan. Dus ja, top! Ik vind ze ook fair geprijsd, zeker vergeleken met wat andere festivals ervoor vragen.

zal vanavond ook eens gaan kijien. wonen op een kwartier dus even langs gaan en als het tegen valt zijn we zo weer thuis
Ah ja, dan is het inderdaad wel een aantrekkelijk idee om er naartoe te gaan. Vond het vorig jaar ook erg gezellig op de pre-party.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en duck

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.170
1.470
Een beetje last-minute, maar wie wil straks niet even een mini meeting doen aan de swamp rechts net buiten de tent tussen twee bands? Zeg maar welke bands?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.759
12.411
Een beetje last-minute, maar wie wil straks niet even een mini meeting doen aan de swamp rechts net buiten de tent tussen twee bands? Zeg maar welke bands?
Zelf weet ik nog niet zeker of ik naar de pre-party ga en al zeker niet hoe laat. Bier drinken en kletsen op de camping klinkt ook als een plan. Ik pin me daarom voor vanavond niet vast op een moment voor een meeting.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en nikita

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
He nog iemand die Gene Simmons wil zien haha! Kom je bij Dyscordia gelijk weer ff een hand geven om het festival mooi te openen!
Jazeker, heb toch wel een aardig zwak voor KISS, hoor. 🙂
En ook al is Simmons misschien niet de meest sympathieke persoon, hij is natuurlijk wel een waar icoon van ons metalwereldje. Niet dat ik zo van de icoonverheerlijking ben, integendeel, maar heb wel altijd veel respect voor de oude garde en grondleggers van de metal.
Voor mij mogen die dan ook blijven optreden tot ze er (letterlijk) bij neervallen.

En uiteraard zien we ons bij Dyscordia! 😎🤘
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

stengels

Playlistbediener
19 okt 2022
27
70
Ja Gene Simmons lijkt me ook wel leuk. Eerst ff Dark Tranquility afkijken en dan een weekend metalgeweld afsluiten met wat luchtiger werk en party bij Gene en Danko, kan me slechtere zondagen voorstellen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.170
1.470
Jazeker, heb toch wel een aardig zwak voor KISS, hoor. 🙂
En ook al is Simmons misschien niet de meest sympathieke persoon, hij is natuurlijk wel een waar icoon van ons metalwereldje. Niet dat ik zo van de icoonverheerlijking ben, integendeel, maar heb wel altijd veel respect voor de oude garde en grondleggers van de metal.
Voor mij mogen die dan ook blijven optreden tot ze er (letterlijk) bij neervallen.

En uiteraard zien we ons bij Dyscordia! 😎🤘
Kan ik aansluiten bij dyscordia? Waar ergens?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken