Lokerse Feesten 2027

De enige oplossing is minder tickets verkopen maar ik denk niet dat ze dat gaan doen.
Vrees er ook voor. Maar de laatste 2 jaren paar extreem onaangename avonden meegemaakt daar dat ik toch wacht met tickets kopen . Jammer, want ondanks onaangename locatie kwam ik er wel graag.

Bryan Adams is altijd betrouwbaar en gaat vrij vlot 15:000 tickets verkopen, maar echt spannend is het toch niet.

Dat is nu de vijfde keer in vijf jaar dat hij in Belgie gaat staan, please forgive me maar ik hoop toch dat ze wat frissere namen in de rest van hun headliners gaan hebben.

Bryan Adams is altijd betrouwbaar en gaat vrij vlot 15:000 tickets verkopen, maar echt spannend is het toch niet.

Dat is nu de vijfde keer in vijf jaar dat hij in Belgie gaat staan, please forgive me maar ik hoop toch dat ze wat frissere namen in de rest van hun headliners gaan hebben.
Lokeren staat nu niet meteen bekend voor hun frisse namen. Bovendien moeten ze 10 avonden vullen en zoals je zegt zal dit wel uitverkopen. Dus logisch dat ze die boeken.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
ben vooral benieuwd welke richting het gaat uit gaan, vorige editie geen enkele heavy dag. de keer er voor 3 heavy dagen.

zeker met oog op meer en meer uitverkopen denk ik dat we minder en minder heavy dagen gaan zien. volgens mij is electric callboy de enige keer dat er een heavy dag uitverkocht was.

Er moeten gewoon ook de namen voor een metal-dag zijn. Als niets tourt of Alcatraz gaat met alles lopen, dan kan Lokeren ook niet veel daaraan veranderen.

Er moeten gewoon ook de namen voor een metal-dag zijn. Als niets tourt of Alcatraz gaat met alles lopen, dan kan Lokeren ook niet veel daaraan veranderen.
het is eerder Lokerse beslist van ze niet te booken dan Alcatraz gaat er mee gaan lopen. Lokerse heeft het oor van livenation en de diepere zakken.

Helpt ook niet dat de metalhead al een uitgeperste citroen is in België, en dan is lokeren vaak het eerste die ze laten vallen.

Net ff uit nieuwschierigheid eens gekeken naar de vvk voor Bryan Adams. Kaarten kosten 78€ en ik zat toch wel ff in een wachtrij.

Camping:
* plaats 17€
* basic tent 55€
* luxe tent 90€

So it begins. Zelf Bryan Adams nog nooit gezien, maar uiteraard wel bekend met alle hits (incl het fantastische album van de animatiefilm Spirit). Als Lokeraar zijnde, toch maar een ticket gekocht. Wegens zéér jonge kindjes ga ik helaas niet combi kunnen gaan, maar deze wou ik alvast toch niet missen. Net als @coolstom aangeeft, stond ik zelf ook even in de wachtrij.

Ik zie hier sommigen ook FFDP opperen. Ik ga er vanuit dat ze mogelijks GMM doen, maar in het geval van een Lokerse dan koop ik hier ook een ticket voor.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread