Overig Muzieknieuws

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.883
1.095
Bijkomstig: gaan ze dan de naam van de bushaltes en metrostation dan ook veranderen van naam? Sport wordt afstapplaats AFAS...
Nuja, het is duidelijk dat ze die geldschieters nodig hebben, want anders zouden ze die veranderingen nooit kunnen verwezenlijken.
Daar staat dus wel wat opoffering tegenover.
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
991
1.183
Weet even niet waar anders ik dit verdrietige nieuws moet posten, maar Frank Carter and the Rattlesnakes doen een lange pauze
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Royke en Novis95

Fluxion

Gouden Tip
24 feb 2023
310
296
Zou dat niet anders zijn omdat je daar van de ene sponsornaam naar de andere gaat?
Sportpaleis gaat natuurlijk al 90 jaar mee als naam, t.o.v. HMH, wat slechts 15 jaar was?
Misschien wel. Maar bij de HMH was iedereen (inclusief ik) ook heel stellig dat ze HMH zouden blijven zeggen, 'AFAS Live, dat klinkt toch niet?' maar op een gegeven moment zakt dat toch weg.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.419
2.772
Er is ook, buiten journalisten omdat ze moeten, niemand die AFAS Stadion of Lotto Park zegt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
410
583
Nou het stroomhuis(je) is uitgebrand.... gigantisch jammer voor goede shows in Brabant. Zeker sinds de Effenaar er weer wat was gaan boeken rond 2019 naast de erg toffe om de zoveel tijd punk, hardcore, van alles shows die de zaal zelf boekte. Was echt een perfect 200-300 man max punk hol.

 

fred alweer..

Support act
27 jan 2023
814
630
Toch jammer dat ik niet meer kan gokken welk pak Fenno deze editie zou aantrekken.
Wtf joh, dat was echt geweldig altijd. Met name de passief aggressieve opmerkingen tussen Mathijs en Leo. Heel jammer...
 
  • Leuk
Waarderingen: residentalien

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.700
2.063
Nou het stroomhuis(je) is uitgebrand.... gigantisch jammer voor goede shows in Brabant. Zeker sinds de Effenaar er weer wat was gaan boeken rond 2019 naast de erg toffe om de zoveel tijd punk, hardcore, van alles shows die de zaal zelf boekte. Was echt een perfect 200-300 man max punk hol.

Ik liep net naar het station en vroeg me al af wat er aan de hand was. Groot verlies voor het culturele aanbod in Eindhoven, dit jaar daar fantastische shows van Egyptian Blue en Agriculture gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: residentalien

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
410
583
Ik liep net naar het station en vroeg me al af wat er aan de hand was. Groot verlies voor het culturele aanbod in Eindhoven, dit jaar daar fantastische shows van Egyptian Blue en Agriculture gezien.
Godver die Argiculture show was goed. Ik was er voor het laatst beging deze maand voor Vendica met o.a. glintshake wat zo avond is die anders niet in Brabant had gestaan.
 

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
410
583
Nou het stroomhuis(je) is uitgebrand.... gigantisch jammer voor goede shows in Brabant. Zeker sinds de Effenaar er weer wat was gaan boeken rond 2019 naast de erg toffe om de zoveel tijd punk, hardcore, van alles shows die de zaal zelf boekte. Was echt een perfect 200-300 man max punk hol.

wat verder nieuws; gemeente/brandweer probeert het te redden op een aparte manier omdat het op de monument nominatie lijst staat. Verzekering lijkt grote kans niks/tot minimaal te dekken volgens de eigenaar dus de kans op terugkomst is erg klein op deze plek.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Brian en wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.409
14.139

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.720
6.935
Ah, dit is natuurlijk het juiste topic om het treurige Stroomhuis nieuws te bespreken. Had hier overheen gekeken dus vandaar mijn post erover in het Hardrock & Metal Chat topic, maar die is dan enigszins overbodig. Oh well. Echt heel sneu om te lezen wat er verloren is gegaan, in die instagram post die @wenteldave hierboven deelt.
 
  • Leuk
Waarderingen: residentalien

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
410
583
Goed nieuws omtrent de situatie

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken