Zwarte Cross 2025

23.000 mensen in de wachtrij en dat alleen al bij de harder verkoop dus zal volgende week zaterdag snel uitverkopen weer

Kaarten met heel veel geluk binnen. Met 10 kameraden achter de computer niemand boven plek 60.000 en ik had zelf gelukkig 7.900. Dit jaar voor het eerst maar 1 dag, de zondag, afhankelijk van de line-up misschien later nog kaarten voor de donderdag halen.

• Leuk
Waarderingen: Brian
Dit jaar ga ik voor het eerst een dag naar de Zwarte Cross. Is het goed te doen om hier met OV - Shuttle bus te komen?

Dit jaar ga ik voor het eerst een dag naar de Zwarte Cross. Is het goed te doen om hier met OV - Shuttle bus te komen?
Ov is heel makkelijk te doen en de shuttle bus rijd af en aan bij het treinstation om mensen mee te nemen

Morgen 16:00 eerste namen, benieuwd of er nog een semi-grote internationale act bij zit.

Nu verwacht ik bij de Zwarte Cross niet de grote artiesten der aarde, maar ik vind dit persoonlijk maar een matige drop...
Had inmiddels ook al wel een semi-grote buitenlandse artiest verwacht voor onder andere de donderdag maar die zal nog wel komen neem ik aan. Normaal (de band) is wel naam die veel volk trekt en niet veel kost dus dat doen ze goed. Wel jammer dat hij als koning van boerenrock anti-boer is geworden.

Had inmiddels ook al wel een semi-grote buitenlandse artiest verwacht voor onder andere de donderdag maar die zal nog wel komen neem ik aan. Normaal (de band) is wel naam die veel volk trekt en niet veel kost dus dat doen ze goed. Wel jammer dat hij als koning van boerenrock anti-boer is geworden.
De grote naam is al bekend voor donderdag. Ik zie ze niet iets anders boeken naast Skunk Anansie.

Anti-boer volgens mij staat die er toch vrij reëel in dat het demonstreren soms gwn te ver gaat van de boeren en juist averechts werkt maar dat het wel goed is dat caroline in de regering zit maar wel moet duidelijk maken wat ze willen en niet wat ze niet willen

• Leuk
Waarderingen: Joris
helaas niet veel bijzonders. Maar ik moet nog maar zien of ik er dit jaar heen ga.

Vanaf mijn 16e tot aan mijn 28e elk jaar een weekend geweest. De laatste jaren middenin een jong gezin zomaar sporadisch een dagkaartje.
ALtijd geweldig leuk. Muziek is daar niet leidend. Maar hmmmm het is zomaar magertjes.

Ze hoeven geen grote vis binnen te hengelen, het verkoopt toch wel uit. Ik geef ze wat dat betreft geen ongelijk. Waar festivals die puur op de muziek moeten teren het lastig kunnen hebben is daar in Lichtenvoorde niks van te merken. Ik hoop dat ze nog lang zo doorgaan , dan kan ik er later met de kinderen heen haha.

Ik mis wel de Metalweide, dat was echt wel tof met behoorlijke namen uit het genre destijds.

Wel een semi-grote act maar toch niet om een moeilijke verkopende dag in notabene de achterhoek, uit te verkopen.
Ik denk wel dat de Zwarte Cross ze op die manier geboekt hebben. Schijntje t.o.v. de namen die eerdere jaren zijn geweest: (niet zozeer op de donderdag) Armin van Buuren, Volbeat, Bastille etc etc. Die waren allemaal enorm relevant. Ik vraag me af in hoeverre Skunk Anansie relevant is en of ze de donderdag uitverkoopt.

Klein nadeel overigens aan de Cross dit jaar: Ik werk in het onderwijs en moet donderdag en vrijdag 'gewoon' nog werken in de Achterhoek. Dat zal ze wel 'iets' schelen in de kinderen en ouders vermoed ik. Zéker op de donderdag.

Users who are viewing this thread