Jera on Air 2025

Christiaan Kwint

Playlistbediener
15 okt 2024
10
2
Klopt! Al kan Jera maar één keer die euro uitgeven. Dan zie ik liever een betere, bredere programmering dan één headliner die alles opslokt en opvul-acts.

Het is een waardeoordeel. Er zijn anderen die de band misschien wel goed vinden en dat willen. Gelukkig maken wij niet de keuzes en hebben ze daar een jarenlang ervaren programmeursgroep voor.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.535
1.336
Financieel gezien is het een van de twee. En aangezien het qua programma de laatste 5 keer dat ik ging erg tegenviel, zul je mij niet meer op Lowlands zien. Ik ben inmiddels ook 52 en ik denk niet dat Eric nog vindt dat ik onder de doelgroep val.
Dat begrijp ik helemaal. Festivallen is een dure hobby, maar wel mooie.

Qua programma kan je LL en JOA niet vergelijken. Wel de beste keuze na LL.

Wat betreft EvE ik bepaal zelf wel waar ik onder val 😅
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.428
1.503
Voorlopig niet echt interessant voor mij. Dan vind ik de line up's van Impericon en Vainstream interessanter. Motionless In White wil ik wel zeker nog eens zien, en Fit For An Autopsy. Maar spelen dacht ik allebei ook op die Duitse festivals en anders wel op Graspop ofzo
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.928
8.950
Voorlopig niet echt interessant voor mij. Dan vind ik de line up's van Impericon en Vainstream interessanter. Motionless In White wil ik wel zeker nog eens zien, en Fit For An Autopsy. Maar spelen dacht ik allebei ook op die Duitse festivals en anders wel op Graspop ofzo
Heeft nog niet zoveel nut om die line ups met elkaar te vergelijken, volgen gewoon een andere aankondigingsstrategie
Zou me verbazen als Heaven Shall Burn, BFMV, ADTR niet allemaal ook gewoon op Jera staan, zeker als ze 4 dagen gaan doen
Vind het wel een bijzondere aankondigingsstrategie, als je al een paar headliners klaar hebt staan om dan eerst 10 kleine bands aan te kondigen. nooit eerder gezien bij een festival.
Opzich is Motionless in white een redelijk grote naam voor Jera, zal wel sub zijn daar volgend jaar gok ik

Spiritbox verwacht ik overigens ook nog wel, die schijnt ook te gaan touren in juni.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en Joslittel

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.428
1.503
Heeft nog niet zoveel nut om die line ups met elkaar te vergelijken, volgen gewoon een andere aankondigingsstrategie
Zou me verbazen als Heaven Shall Burn, BFMV, ADTR niet allemaal ook gewoon op Jera staan, zeker als ze 4 dagen gaan doen
Vind het wel een bijzondere aankondigingsstrategie, als je al een paar headliners klaar hebt staan om dan eerst 10 kleine bands aan te kondigen. nooit eerder gezien bij een festival.
Opzich is Motionless in white een redelijk grote naam voor Jera, zal wel sub zijn daar volgend jaar gok ik

Spiritbox verwacht ik overigens ook nog wel, die schijnt ook te gaan touren in juni.
Het kan nog altijd ook Tons Of Rock worden voor mij :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

BamischijfMetMayo

Campingartiest
4 jan 2024
59
78
Zag deze op TS voorbijkomen maar wist niet precies wat het betekende. Kan je hierover uitleg geven?
Vorig jaar mochten mensen die al eerder naar Jera zijn geweest goedkoper tickets halen(ik geloof ook dat het eerder dan de normale verkoop). Scheelde iets van 10 of 20 euro. Kregen speciaal linkje en persoonlijk wachtwoord om dat te kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
1.035
1.117
A day to Remember nu ook aangekondigd voor Impericon fest. Als Jera ze misloopt, zou ik wel echt ontgoocheld zijn… ze kunnen nog enkel op donderdag ook, door boekingen van impericon en vainstream.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.928
8.950
A day to Remember nu ook aangekondigd voor Impericon fest. Als Jera ze misloopt, zou ik wel echt ontgoocheld zijn… ze kunnen nog enkel op donderdag ook, door boekingen van impericon en vainstream.
Pinkpop boekt ook ieder jaar wel een paar van dit soort bands, ADTR lijkt me typisch zo'n band die net zo goed op Pinkpop kan staan.
 

Yoghurt

Nieuw lid
22 okt 2024
2
0
A day to Remember nu ook aangekondigd voor Impericon fest. Als Jera ze misloopt, zou ik wel echt ontgoocheld zijn… ze kunnen nog enkel op donderdag ook, door boekingen van impericon en vainstream.
Ik acht de kans helaas niet heel groot, ze staan 24 & 25 Juni in Londen en 27 & 28 in Duitsland. Dus de 26e zou in theorie kunnen, maar ik verwacht dat ze die dag reizen van de UK naar Duitsland...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken