50 jaar rock werchter

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.888
1.095
AC/DC gaat in Oostende staan volgend jaar.
Dat zijn waarschijnlijk die naastliggende rusthuisbewoners die opnieuw gekozen hebben voor een rock-act.
(zou dat origineel de losstaande act geweest zijn die Werchter voor ogen had? 🤔)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.208
2.180
Dat zijn waarschijnlijk die naastliggende rusthuisbewoners die opnieuw gekozen hebben voor een rock-act.
(zou dat origineel de losstaande act geweest zijn die Werchter voor ogen had? 🤔)
Als ACDC inderdaad nog een Europese leg doet is het wel logisch dat ze nu ergens anders staan. Veel andere opties zijn er niet in België..
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.888
1.095
Als ACDC inderdaad nog een Europese leg doet is het wel logisch dat ze nu ergens anders staan. Veel andere opties zijn er niet in België..
Bij hun vorige passage (dit jaar) was het op het terrein van Graspop.
Dus een concert op de weide van Werchter in 2025 leek mij nog een optie.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.208
2.180
Bij hun vorige passage (dit jaar) was het op het terrein van Graspop.
Dus een concert op de weide van Werchter in 2025 leek mij nog een optie.
Dat was dit jaar ook eerst de bedoeling heb ik hier gelezen maar Werchter hadden ze blijkbaar geen zin in en ze verkozen zelf Dessel boven Werchter... Geen idee waarom.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.888
1.095
Dat was dit jaar ook eerst de bedoeling heb ik hier gelezen maar Werchter hadden ze blijkbaar geen zin in en ze verkozen zelf Dessel boven Werchter... Geen idee waarom.
Misschien omwille van het Graspop imago?
Misschien vonden ze de zwarte weide geschikter dan een plaats waar er al eens een Dua Lipa of Harry Styles opduikt...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.208
2.180
Misschien omwille van het Graspop imago?
Misschien vonden ze de zwarte weide geschikter dan een plaats waar er al eens een Dua Lipa of Harry Styles opduikt...
Als dat zo is verklaart dat ook de keuze van Oostende wel waar Rammstein eerder stond.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken