Roadburn 2025

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
337
486
Van het missen van Dungen baal ik nog bijna het meest van alle door corona gecancelde shows. De meeste heb ik uiteindelijk nog wel in kunnen halen (Swans, Deafheaven, Massive Attack, The Strokes en nog meer dingen die ik nu vergeet).

Wat is jullie 'the one that got away' door corona? Verder heb ik nog:
  • King Krule (daarna nog kansen gehad en spijt dat ik die niet kon pakken)
  • Weyes Blood (ook kansen niet gepakt)
  • 100gecs (kans niet gepakt)
  • Belle and Sebastian (maar daarna nog wel kansen gehad)
  • Jeromes Dream (nog wachtend op een kans)
Dream is een grote ja, ik zal naar antwerpen gaan maar werd ziek....
Weyes Blood al genoeg gezien, zelfs nog in de kraak villa in den haag toen ze meer bekend was van jackie-o-motherfucker dan haar solo werk

Een grote voor mij was de Cheap Trick tour die eigenlijk in muziekgebouw eindhoven zal spelen maar gecanceld werd. In covid tijd heb expres zo weinig mogelijk shows gepland en toen het langzaam opkwam beging 2020 express al niet heel veel gedaan, de dag voor de eerste lockdown nog wel big thief in paradiso gezien.
 

Fluxion

Gouden Tip
24 feb 2023
281
252
Voor mij denk ik vooral deze drie, de rest heb ik nog in kunnen halen of ben ik vergeten en is blijkbaar dus niet zo belangrijk geweest.

System of a Down
Tyler, the Creator (uitgesteld en toen kans niet gepakt)
Black Country, New Road met Isaac

Weet niet in hoeverre laatstgenoemde door corona kwam. Was in ieder geval al een keer uitgesteld en toen was het door "a member has fallen ill". En een paar maanden later is Isaac natuurlijk weggegaan. Baal nog steeds dat ik ze nooit met het oude werk zal zien. Tyler zal ik nog genoeg kansen voor krijgen.
 

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
337
486
Gesproken over 'screamo' dingen; ik zie dat de blood Brothers reunie een erg lange tour in november/december in Amerika gaan doen. Als ze dat een beetje overleven zal dat ook wel een behoorlijke deadringer zijn roadburn.

Vooral voor de reden dat ik er zelf heel blij van zou worden,.
 

krism

Playlistbediener
8 mrt 2024
5
0
Gesproken over 'screamo' dingen; ik zie dat de blood Brothers reunie een erg lange tour in november/december in Amerika gaan doen. Als ze dat een beetje overleven zal dat ook wel een behoorlijke deadringer zijn roadburn.

Vooral voor de reden dat ik er zelf heel blij van zou worden,.
Hier ook, en moeilijk in te beelden welk ander festival hen zou boeken..
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
748
573
Circle Takes The Square heeft het voornemen een 20th Anniversary tour op te zetten voor "As The Roots Undo". Als dat doorgaat zou Roadburn een mooie stop zijn.

The Sawtooth Grin heeft vorig jaar ook weer shows gedaan in de US, recent ook een nieuwe (toppie) EP uitgebracht. Zou ook een redelijk unieke naam zijn.

Vanuit de Skramz-hoek sowieso heel veel bands die weer aan het touren zijn, in ieder geval in de US. Ik vraag me wel af in hoeverre ze passen binnen Roadburn. Kan me voorstellen dat ze vooral aan de metalhoek willen blijven zitten. Ik zie ze ook niet bepaald floreren bij een zaaltour of bijvoorbeeld Jera.
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
337
486
Circle Takes The Square heeft het voornemen een 20th Anniversary tour op te zetten voor "As The Roots Undo". Als dat doorgaat zou Roadburn een mooie stop zijn.
Ik heb weinig met de reünie eps/'album' maar de reünie tours die ik zag met Kylesa en Ken mode in 2012, de andere volgens mij met Code Orange (Kids) en full of hell in 2013 waren heel erg goed. Eens op ieper gezien toen het richting einde tour ging en ze om 13.00 middag doodleuk de beste nummers van Roots door heen knalde en maar 2 korte versies van het nieuwe spul. Die 013 show was toen 10 euro volgens mij, tijden veranderen opa vertelt etc.

Zal een erg mooie toevoeging zijn en eigenlijk nog een logischere keuze dan bijvoorbeeld blood brothers ook al mag dat natuurlijk ook komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: fred alweer..

Gebruikers die dit onderwerp bekijken