Alcatraz Open Air 2025

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
432
1.045
Nice, tenzij ik me vergis ook eerste aankondiging voor fear factory. Zou ook een mooie naam voor alcatraz zijn.
voor veel van deze bands zijn het de eerste aankondigingen in Augustus, enkel Ministry, Nailbomb, Rivers Of Nihil en Thrown zijn al aangekondigd op andere festivals
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.879
8.879
Wist niet dat Lord of the lost zo groot is daar, in de Benelux zijn die vrij klein dacht ik toch? Zou ze niet als sub verwachten.
 

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
432
1.045
Heb die facebook live van Bloodstock geluisterd wat ik onthouden heb
- Er zijn geen plannen om het festival te laten groeien qua capaciteit die blijft op 20,000
- Alle bands van 2025 zijn geboekt , ze zijn al bezig voor 2026 en suggesties zijn welkom.
- Slayer zullen nooit komen want te duur voor Bloodstock
- Eind oktober worden er terug namen bekendgemaakt.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.879
8.879
Mijn wishlist voor Alcatraz, alleen van bands waarvan we weten dat ze op tour zijn:

Devildriver
Landmvrks
August burns red
Trivium
Rotting christ
Fear factory
Rivers of nihil (vandaag ontdekt, leuk bandje wel)
Kublai Khan tx
Dool
Between the buried and me
Blind guardian
Equilibrium
Charlotte wessels
Wardruna
Wind rose
I prevail
Lacuna coil

Edit: nog kleine update gedaan, paar bands vergeten
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
243
304
Lacuna Coil mag van mij ook wel komen naar Alcatraz maar hebben ook al datums in juni dus benieuwd of het Gras of Alcatraz wordt
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
682
381
Mijn voorspellingen voor de volgende aankondiging:

- WITHIN TEMPTATION (Headliner)
- TRIVIUM
- DEVILDRIVER
- STRATOSVARIUS
- DYING FETUS
- NAILBOMB
- MOONSPELL
- ROTTING CHRIST
- MIDNIGHT
- ME AND THAT MAN
- GUTALAX
- KATAKLYSM
- KRISIUN
- DOOL
- TIAMAT
- I AM MORBID
- ALL FOR METAL
Zou Trivium ook geen headliner zijn? Dear Factory verwacht ik verder ook nog wel
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.836
12.582
Zou Trivium ook geen headliner zijn? Dear Factory verwacht ik verder ook nog wel
Nah. Stonden laatste doorkomst ook niet als headliner, volgens mij nog geen eens als sub. In de tussentijd heeft de band niks gedaan om aan populariteit te winnen terwijl Alcatraz wel is doorgegroeid.
 
  • Leuk
Waarderingen: jbj en Jamel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.725
9.095
Tot nu toe nog geen nieuwe interessante namen rondom Alcatraz voor mij, tot nu toe een jaartje met alleen Graspop lijkt het, maar ben benieuwd of Dokken nog opnieuw komt opduiken, of dat Alcatraz een ander 80s glam pareltje te voorschijn weet te toveren!
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.022
9.038
Iedereen Gojira al uit zijn hoofd gezet? Zou een groot gemis zijn.
Zolang er nog niks officieels is aangekondigd, hou ik nog altijd wel een beetje hoop. Maar dat is tegen beter weten in. Blijft pijnlijk om Gojira overal bovenaan de affiches van festivals in augustus te zien pronken. Echt zwaar klote als Alcatraz ze inderdaad weer misloopt.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

CradleOfFrance

Campingartiest
16 nov 2023
64
151
Iedereen Gojira al uit zijn hoofd gezet? Zou een groot gemis zijn.
Ik denk dat het voor Alcatraz ingewikkeld is om Gojira nu te hebben, ze zullen ongetwijfeld bij Lokerse zijn.
Ik denk dat het Machine Head / Within Temptation en Running Wild OF Helloween zal zijn die het festival headlinen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken