Jera on Air 2025

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
1.019
1.106
Qua MH, hoe zie je dat dan mbt Architects en PWD? Die stonden er ook al.

pwd en architects zijn gewoon metalcore. Jera noemt zichzelf punk, hardcore, metalcore festival. Is nog een verschil met de metal van machine head. Jera gangers zitten niet zo te wachten op mh, of toch het grote deel ervan niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en Loek123

tobyhazenberg

Nieuw lid
15 okt 2024
2
0
Afgelopen jaar the prodigy als afsluiter zondag hoor ook niet in dit rijtje thuis vind ik.
Zoals eerder ook al iemand al eerder gemeld heeft, afgelopen jaar was een speciale editie van Jera. Zodoende was het ook breder geprogrammeerd en weet de reden niet van Prodigy, kan mij best voorstellen dat die pas laat geboekt is omdat ze voor de 4e dag geen waardige punk/hardcore/metalcore headliner konden vinden.
Dusssss schoenmaker blijf bij je leest, Don't forget your roots!
 

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
841
883
Tourt Have Heart nog een klein beetje door volgend jaar of is dit puur op hoop? Staat bij mij ook op de wishlist..

Vooral hoop, maar dit jaar hebben ze 5 exclusieve reünie shows gedaan waarvan 1 in Manchester. Wellicht is het ze bevallen en gaan ze in 2025 iets uitgebreider op tour.
 
  • Leuk
Waarderingen: dann

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
1.019
1.106
Sleep token zou toch Europa exclusief zijn bij Rock am ring ja waarschijnlijk zal download erbij komen als headliner maar denk niet dat ze dan zoiets neerzetten als ze ook jera doen
Die exclusiviteit is ondertussen nergens meer te vinden. Van de aankondiging en website van rock am ring/im park verdwenen. Dus voer voor speculaties.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.528
1.328
Ik vind Architects en PWD niet echt metalcore meer. MH heeft een roots van hardcore / thrash. Zou er prima passen als ze Burn my eyes integraal spelen.
 

Christiaan Kwint

Playlistbediener
15 okt 2024
5
1
Green Day zou qua tourschema kunnen.
Ik ga er vanuit dat we om 12 uur meer weten. Ook wanneer de kaartverkoop begint en of we dit jaar weer 4 dagen krijgen (daar is een poll over geweest).
Ik vind het in ieder geval en prima festival. Na jarenlang naar Lowlands te zijn geweest heb ik geconstateerd dat ik en Lowlands eigenlijk al jaren uit elkaar zijn gegroeid.
 

jelki

Playlistbediener
14 feb 2019
10
1
Zou Green Day niet te groot zijn? Verwacht sws niet een band als Lamb of God als headliner eigenlijk. Mijn gok is Lorna Shore of Slaughter to Prevail, Rise Against en nog een band als the offspring ofzo
 

Christiaan Kwint

Playlistbediener
15 okt 2024
5
1
Zou Green Day niet te groot zijn? Verwacht sws niet een band als Lamb of God als headliner eigenlijk. Mijn gok is Lorna Shore of Slaughter to Prevail, Rise Against en nog een band als the offspring ofzo
Ik denk dat Sum41 ook niet goedkoop was en The Offspring zal ook in die prijsklasse zitten. Maar goed, het is jaren geleden dat ik voor het laatst een band heb geboekt, dus ik kan me natuurlijk flink vergissen.
 

fortress_muziek

Playlistbediener
20 jun 2024
43
38
Green day is veel te groot voor Jera on air. Green day verkoopt tegenwoordig gewoon een gelderdome uit. The offspring staat ziggo dome en verwacht niet dat zo hard loopt. Dat gaan we vrijdag zien.
 

Stalminch

Nieuw lid
1 okt 2024
2
0
Ik hoop op wat overlap met Slam Dunk Festival 🍀

SDF25_SOCIALASSETS_PORTRAIT.png
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken