Alcatraz Open Air 2025

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
368
895
Fan van de line up het enige wat ik wel jammer vind is dat er paar bands op herhaling komen die er deze zomer hebben gestaan... . Maar ik kom verzekert de zaterdag wel af als het lukt met het werk te regelen.
Bij mij valt die herhaling nog wel mee dit jaar enkel Baroness & Vltimas al volledig gezien en een klein stukje DT
Voor mij persoonlijk is die tweede dag toch vele malen sterker dan de eerste.
Voor de zondag heb ik al een ticket, maar goede kans dat ik de zaterdag toch ook nog doe want die dag is eigenlijk ook te goed om te laten liggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sdg

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
368
895
Nog wat nieuwe aankondigingen in de weken voor en na Alcatraz

Luppolo in Rock (18 - 20 jul) Coroner - Grave Digger - Primal Fear
Kaltenbach Open Air (21 - 23 Aug) Archgoat - BAEST - Graufar - In the Woods - Knife - Mortal Strike - Senntus - Inquisition - Tankard - Unleashed - Vermocracy
Milagre Metaleiro (22-24 Aug) Manticora - Thyrfing
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.543
Nog wat nieuwe aankondigingen in de weken voor en na Alcatraz

Luppolo in Rock (18 - 20 jul) Coroner - Grave Digger - Primal Fear
Kaltenbach Open Air (21 - 23 Aug) Archgoat - BAEST - Graufar - In the Woods - Knife - Mortal Strike - Senntus - Inquisition - Tankard - Unleashed - Vermocracy
Milagre Metaleiro (22-24 Aug) Manticora - Thyrfing
Twee die ik hiervan graag zou willen zien. Baest is een heerlijke zompige death metal machine en Thyrfing hele goede folk black. Typische bands voor Alcatraz!
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra en Dr. Hannibal

jbj

Dagopener
11 okt 2022
655
944
Toch weer wat leuke namen in omloop.

Wanneer verwachten we een volgende naam/namen? We kregen 15 van de 'beloofde' 30 namen, maar wel een headliner in het pakketje. Toen stonden er een 60-tal vast. Met Hells balls of worden we eerder verwend?
 

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
368
895
Als Bloodstock half oktober met nieuwe namen komt verwacht ik ook Alcatraz wel rond die tijd.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
986
1.069
Werd Powerwolf hier al ergens vermeld? Iedereen gaat ervan uit dat ze op Graspop staan, maar zou ze niet afschrijven.
Of zijn ze te hoog gegrepen, nu de lotto arena wel heel dicht tegen uitverkocht zit.
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
647
367
Werd Powerwolf hier al ergens vermeld? Iedereen gaat ervan uit dat ze op Graspop staan, maar zou ze niet afschrijven.
Of zijn ze te hoog gegrepen, nu de lotto arena wel heel dicht tegen uitverkocht zit.
Powerwolf als alcatraz headliner is niet onrealisch, ze hebben in 2022 ook in een bijna volle lotto arena gestaan en in 2023 alcatraz geheadlined. Maar ze hebben nu al enkele festivals in juni en juli staan, daarom lijkt gmm gewoon iets logsicher. Maar het is maar een Duitse band, dus die zijn natuurlijk wel flexibeler dan Amerikaanse bands die maar enkele weken in Europa zijn.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.819
8.803
Ik denk dat de pool voor headliners bij Alcatraz een stuk groter is dan bij Graspop, en dat het niet zo nodig is om een headliner na 2 jaar alweer terug te laten komen toch? Verder denk ik inderdaad niet dat Powerwolf naast de juni festivals ook nog de augustus festivals erbij gaat pakken.
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
920
1.480
🛎🥳 Festileaks VoorSpel 2025 van start: win Ticketmaster-bon met jouw beste voorspelling 🥳🛎

Op het Festileaks Forum is 1 oktober het VoorSpel weer begonnen, de jaarlijkse competitie waarbij je kunt voorspellen welke artiesten volgende zomer op de festivals belanden. Dit jaar is er een speciale editie, waarbij je slechts 1 act raadt die volgens jou de meeste festivals gaat pakken in 2025. Speel mee en maak kans op een Ticketmaster Cadeaubon!

VoorSpel de Festival-Del!

Dit jaar zoeken we de ‘Festival-Del’. Dat is de naam die we geven aan de artiest die volgend jaar op de meeste festivals gaat staan. De act die geen braderie of straathoek overslaat, en waarvoor je wel heel erg je best moet doen om ‘m te ontwijken.

Wie wordt jouw Festival-Del? Check de simpele spelregels op het Forum en laat jouw voorspelling achter!

Link naar het topic:
 

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
368
895
Opmerkelijke aankondiging op de facebook van Tolminator maar
Knight Rider Nbc GIF

zou dus op weg zijn naar de editie 2025 , wel een vreemde eend in de line up als dat zo is :unsure:
 

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
368
895
nog wat nieuwe aankondigingen in de weken voor en na Alcatraz

Full Rewind (31 jul - 2 aug) August Burns Red - Knorkator - Ministry - Thrown
Rock Castle (14 - 16 Aug) Nailbomb 🤘
Kaltenbach Open Air (21 - 23 Aug) Ebony Archways - Enisum - Parental Advisory - Afsky - Blutgott (aka Debauchery)
Milagre Metaleiro (22-24 Aug) Godark - Mors Principium Est - Thyrfing
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.669
9.031
nog wat nieuwe aankondigingen in de weken voor en na Alcatraz

Full Rewind (31 jul - 2 aug) August Burns Red - Knorkator - Ministry - Thrown
Rock Castle (14 - 16 Aug) Nailbomb 🤘
Kaltenbach Open Air (21 - 23 Aug) Ebony Archways - Enisum - Parental Advisory - Afsky - Blutgott (aka Debauchery)
Milagre Metaleiro (22-24 Aug) Godark - Mors Principium Est - Thyrfing

Zijn dit alle nieuwe namen van deze festivals of de namen die jou aanspreken? (moet ik zelf de aankondigingen nog opzoeken voor andere namen, is dan vooral de vraag)
 

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
368
895
Zijn dit alle nieuwe namen van deze festivals of de namen die jou aanspreken? (moet ik zelf de aankondigingen nog opzoeken voor andere namen, is dan vooral de vraag)
Dat zijn alle nieuwe namen.Die festivals droppen om de 1 of 2 dagen een naam op hun socials. Updated posters zullen wel volgen denk ik
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
368
895
Devildriver nu ook naar Full Rewind, waren ook al aangekondigd voor Rockstadt Extreme Fest

461980909_18439821301067373_873451299676930015_n.jpg

en voor de volledigheid ook nog de affiche van Milagre Metaleiro met de aankondigingen die ik gisteren al gepost had
461549268_555226130502218_8704460839601501432_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken