Bospop 2025

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
810
634
Uriah Heep kondigt een eerste reeks van afscheidsconcerten aan voor februari 2025 in Engeland. Wellicht een festivalzomer in Europa? Of zullen ze eigen shows gaan geven?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.850
8.846
Uriah Heep kondigt een eerste reeks van afscheidsconcerten aan voor februari 2025 in Engeland. Wellicht een festivalzomer in Europa? Of zullen ze eigen shows gaan geven?
Gaan volgend jaar in ieder geval festivals doen in Augustus. Zijn al geboekt voor een festival in Tsjechië in augustus. Dit jaar hebben ze al europese festivals gedaan in juni dus denk dat ze volgend jaar de augustus festivals afgaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.147
2.134
Tour Simple Minds uitgebreid. Zitten in de UK tot 8 juli. Laatste passage Bospop was in 2018. Ik denk dat dit toch de eerste headliner gaat worden. Ook Alanis Morissette geef ik dit jaar een goede kans voor een spot op Bospop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy en Joslittel

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
810
634
Tour Simple Minds uitgebreid. Zitten in de UK tot 8 juli. Laatste passage Bospop was in 2018. Ik denk dat dit toch de eerste headliner gaat worden. Ook Alanis Morissette geef ik dit jaar een goede kans voor een spot op Bospop.
Zouden imo mooie namen zijn. Toch een keer wat anders dan wéér Sting, zoals ook reeds eerder werd gesuggereerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
648
349
Simple Minds is dan wel wat langer geleden, maar was voor de vorige passage ook redelijk kort geleden geboekt (2014 en dan weer 2018). Ze mogen natuurlijk langs komen, maar ik hoop nog meer op een vernieuwende naam
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
933
1.488
🛎🥳 Festileaks VoorSpel 2025 van start: win Ticketmaster-bon met jouw beste voorspelling 🥳🛎

Op het Festileaks Forum is 1 oktober het VoorSpel weer begonnen, de jaarlijkse competitie waarbij je kunt voorspellen welke artiesten volgende zomer op de festivals belanden. Dit jaar is er een speciale editie, waarbij je slechts 1 act raadt die volgens jou de meeste festivals gaat pakken in 2025. Speel mee en maak kans op een Ticketmaster Cadeaubon!

VoorSpel de Festival-Del!

Dit jaar zoeken we de ‘Festival-Del’. Dat is de naam die we geven aan de artiest die volgend jaar op de meeste festivals gaat staan. De act die geen braderie of straathoek overslaat, en waarvoor je wel heel erg je best moet doen om ‘m te ontwijken.

Wie wordt jouw Festival-Del? Check de simpele spelregels op het Forum en laat jouw voorspelling achter!

Link naar het topic:
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

graaf1

Campingartiest
1 mrt 2022
67
63
Gisteravond naar een concert van I.O.S. geweest in een volle oude zaal van Melkweg. Tegen het eind van het optreden riep zanger Joost Marsman dat ze volgend jaar, naast een theatertour, al voor een festival geboekt zijn. Geen idee of dat Bospop is, maar volgens mij zou de band daar niet misstaan. Weer eens wat anders dan Racoon, Blof etc.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.147
2.134
Ik zie hun eerder op CAS staan eigenlijk al mag Bospop van mij ook..
 
  • Leuk
Waarderingen: graaf1

graaf1

Campingartiest
1 mrt 2022
67
63
Uit betrouwbare bron weet ik dat de Bospop organisatie voor de 2019 editie heeft geprobeerd om Duff McKagan solo vast te leggen. Gisteravond in Utrecht een ontzettend goed concert van hem gezien. Als hij volgend jaar zomer weer 'in de buurt' is, hoop ik dat de organisatie hem alsnog vastlegt :).
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.147
2.134
Iggy Pop headliner eind mei op Bearded Theory Festival in UK. Doet niet zo veel optredens meer. Geen idee ook of Bospop hem als headliner zou boeken...
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: graaf1 en Bokirules

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
388
559
Manic street preachers ook die eerder dit topic naar boven kwamen ook. Lijkt me beide prima voor het festival, ieder geval je zal er mij mee blij maken.

Totaal niet bospop achtig of eigenlijk wel maar ze zullen ze nooit boeken; Throwing Muses op de affiche mag echt weer eens naar Nederland komen.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: graaf1 en Bokirules

graaf1

Campingartiest
1 mrt 2022
67
63
Iggy Pop headliner eind mei op Bearded Theory Festival in UK. Doet niet zo veel optredens meer. Geen idee ook of Bospop hem als headliner zou boeken...
Tussen eind mei en Bospop zit anderhalve maand, weet niet of Iggy Pop zóóó lang in Europa blijft, maar zo wel een hele leuke zijn voor Bospop. Headliner zie ik hem niet zo snel worden, maar semi-headliner toch zeker wel. Iggy Pop deed mee op het laatste album van Duff McKagan, zou helemaal mooi zijn als ze samen op Bospop staan :D. Afgelopen maandag in Utrecht speelde McKagan o.a. I Wanna Be Your Dog, laat ze dat samen zingen op Bospop 🤘😃!
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

graaf1

Campingartiest
1 mrt 2022
67
63
Manic street preachers ook die eerder dit topic naar boven kwamen ook. Lijkt me beide prima voor het festival, ieder geval je zal er mij mee blij maken.

Totaal niet bospop achtig of eigenlijk wel maar ze zullen ze nooit boeken; Throwing Muses op de affiche mag echt weer eens naar Nederland komen.
Organisatie heeft meerdere edities geprobeerd om Manic Street Preachers vast te leggen voor Bospop, hoop dat het ze ooit ook echt lukt! Zouden ze mij, en met mij vele anderen, ook heel blij mee maken 😊.
 
  • Leuk
Waarderingen: residentalien en PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken