Down the Rabbit Hole 2025

JvdB

Nieuw lid
17 okt 2024
1
0
Ik speculeer normaal nooit mee. Maar zou Rüfüs du sol een DTRH act kunnen zijn?
Hij staat 5 juli in London.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
618
479
Ik ben heel even benieuwd naar waarom velen Charli XCX nou zo'n spannende headliner vinden?
Ik blijf het toch ook wel fascinerend vinden dat er mensen zijn op een muziekforum die de grootste hype op muzikaal gebied van het afgelopen jaar hebben kunnen missen. Niks persoonlijks hoor maar snap het gewoon niet haha. Je zou verwachten dat de mensen die dusdanig bezig zijn met muziek dat ze actief zijn op een forum dat onmogelijk zouden kunnen missen
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
4.026
4.997
Ik blijf het toch ook wel fascinerend vinden dat er mensen zijn op een muziekforum die de grootste hype op muzikaal gebied van het afgelopen jaar hebben kunnen missen. Niks persoonlijks hoor maar snap het gewoon niet haha. Je zou verwachten dat de mensen die dusdanig bezig zijn met muziek dat ze actief zijn op een forum dat onmogelijk zouden kunnen missen
Er zijn meer dan genoeg liefhebbers die bizar veel bezig zijn met muziek, maar gewoon helemaal niks hebben met pop en aanverwanten. Die missen bepaalde hypes inderdaad.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

LuukvdDobbel

Playlistbediener
24 jun 2024
29
20
Ik blijf het toch ook wel fascinerend vinden dat er mensen zijn op een muziekforum die de grootste hype op muzikaal gebied van het afgelopen jaar hebben kunnen missen. Niks persoonlijks hoor maar snap het gewoon niet haha. Je zou verwachten dat de mensen die dusdanig bezig zijn met muziek dat ze actief zijn op een forum dat onmogelijk zouden kunnen missen
Nou ik wil je best m'n spotify wrapped laten zien aan het einde van het jaar haha, ik ben vrij veel bezig met muziek maar charli xcx is mij volledig ontgaan. Ik zit alleen niet op Tiktok, misschien dat dat nog wat scheelt🙈
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken