Best Kept Secret 2025

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.316
6.815
IDLES voelt te groot aan voor de subspot en te klein als headliner.. Maar bij Fontaines DC heb ik dat gevoel dan vreemd genoeg weer niet. Zou ze alleszins nog niet afschrijven.

Kans bestaat ook gewoon dat Fred Again richting Pinkpop kan gaan hé. Of niet?

Past Iggy Pop niet als headliner?
 

Mup

Playlistbediener
9 jun 2023
6
2
Artiesten (die ik ken) die op het International Roster van FF staan en wel vind passen bij BKS:
100 gecs, Bikini Kill, CAS, Crumb, DITZ, Ethel Cain, Fontaines D.C., French79, Girl Scout, ICEAGE, King Krule, Lime Garden, Mavi, Meltheads, Newdad, Paris Texas, Phoebe Bridgers, Pinegrove, RÜFÜS DU SOL, Soccer Mommy, Still Woozy, The Marías, Tropical Fuck Storm, Wallows, Walt Disco.
Rufus du Sol zojuist aangekondigd voor 17&18 juni in de AFAS. Die kan je afschrijven voor BKS
 
  • Verdrietig
Waarderingen: rubenv

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
738
469
Op eFestivals gaat in ieder geval volgens een blijkbaar betrouwbare leak rond dat Deftones (Porto) Anohni & The Johnsons, Turnstyle, Glass Animals en Fontaines D.C. op Primavera staan.
 

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
541
504
Ach, al die (sub)headliners... zullen er al acts met 'kleurrijke muziek' Maurits hebben gemaild of ze volgend jaar overdag in de Secret mogen spelen? :)
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
144
149
Heb het gevoel dat TWOD al 3 zomers aan het touren is met dezelfde plaat. Goeie band, daar niet van, maar voelt een beetje te laat aan ofzo..
Ik denk dat we van hen in 2025 een nieuw album kunnen verwachten, dus dan is het juist weer vroeg (dan spelen ze misschien wat nieuw spul exclusief)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.730
7.702
IDLES voelt te groot aan voor de subspot en te klein als headliner.. Maar bij Fontaines DC heb ik dat gevoel dan vreemd genoeg weer niet. Zou ze alleszins nog niet afschrijven.
IDLES zou imo gewoon headliner zijn. Maar die zullen wel op Pinkpop staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken