Pinkpop 2025

colette283

Dagopener
13 sep 2022
561
291
Muse, Lp en Eminem zou top zijn!
Ja ik heb toch ergens vernomen dat Eminem op Tour ging en mogelijk ook daarbij festivals, dus vandaar. Gewoon een voorgevoel. Of dat daadwerkelijk ook zo is, geen idee van Eminem zelf is volgens mij nog niet veel naar buiten gekomen dacht ik🤷.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.850
8.845
The weekend zou ook vet zijn hoor.
Maar zouden die echt op pp staan, hebben zij niet meer baat bij een grote losse show als in Ahoy, JC Arena kwa grote.
Ligt er een beetje aan wat de artiest wilt, Ed Sheeran verkoopt net zo gemakkelijk stadions uit en had ineens zin in een festivaltour dit jaar.
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
561
291
Ligt er een beetje aan wat de artiest wilt, Ed Sheeran verkoopt net zo gemakkelijk stadions uit en had ineens zin in een festivaltour dit jaar.
Ja dat klopt, maar Edje en the weeknd is wel een heel ander concept en kwa podium opbouw enz niet te vergelijken neem ik aan.
 

thedude182

Campingartiest
11 dec 2013
52
4
ik denk eigenlijk dat the weeknd ook al te groot is voor pinkpop. als je ziet wat voor shows hij doet (die van laatst in Sao Paolo bijvoorbeeld). dan staat heel het veld vol met weeknd fans.

Teddy Swims en Sabrina zie ik wel gebeuren.
Ja de Weeknd is idd perfect. Heel groot onder jongeren / studenten. Moet je hoe dan ook dit jaar hebben als Pinkpop zijnde die wil vernieuwen (pop richting).
 
Laatst bewerkt:

thedude182

Campingartiest
11 dec 2013
52
4
Olivia Rodrigo naast Biffy Clyro is wel hilarisch. Een headliner en een middag mainstage bandje.
Stevige undercard is belangrijk imo. Want je zult maar net 1 van de headliners wat minder vinden. Moeilijk te vergelijken maar beiden zouden de North kunnen afsluiten. Al snap ik ook dat Olivia wel wat aantrekkelijker en relevanter voor jongeren is op dit moment.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
971
425
Stevige undercard is belangrijk imo. Want je zult maar net 1 van de headliners wat minder vinden. Moeilijk te vergelijken maar beiden zouden de North kunnen afsluiten. Al snap ik ook dat Olivia wel wat aantrekkelijker en relevanter voor jongeren is op dit moment.
Biffy gaat echt niet noord meer kunnen afsluiten en Olivia gaat er heel mis akkoord mee maar verwacht dat die alleen headliner wilt zijn
 
  • Thinking
Waarderingen: thedude182

jeff250381

Playlistbediener
21 okt 2023
21
9
Ja de Weeknd is idd perfect. Heel groot onder jongeren / studenten. Moet je hoe dan ook dit jaar hebben als Pinkpop zijnde die wil vernieuwen (pop richting).
Ik geloof je meteen en het zo ook best kunnen werken. Wellicht is dan het verstandig om op de andere dagen er een stevige rockheadliner of twee tegen over te zetten. Op alleen studenten en jongeren gaat pinkpop niet kunnen overleven.
 

thedude182

Campingartiest
11 dec 2013
52
4
Biffy gaat echt niet noord meer kunnen afsluiten en Olivia gaat er heel mis akkoord mee maar verwacht dat die alleen headliner wilt zijn
Oke ik dacht al behoorlijk neutraal te zijn maar kennelijk heb ik Biffy te prositief ingeschat. Of andersom Olivia tekort gedaan. Ik bedoel ik zelf zie de hype wel maar dacht nog niet perse aan main-headliner status. Vandaar dat ik beiden midden op Poster had geplaatst. Zonder schaamte naast elkaar nog wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: mart1234

thedude182

Campingartiest
11 dec 2013
52
4
Ik geloof je meteen en het zo ook best kunnen werken. Wellicht is dan het verstandig om op de andere dagen er een stevige rockheadliner of twee tegen over te zetten. Op alleen studenten en jongeren gaat pinkpop niet kunnen overleven.
Eh Jah Linkin Park toch? Voor de 30'ers en piepjonge 40ers.
 

jeff250381

Playlistbediener
21 okt 2023
21
9
Eh Jah Linkin Park toch? Voor de 30'ers en piepjonge 40ers.
Ik denk dat juist die groep niet gaat komen als je alleen je Linkin Park naast the Weeknd en Billie zet. Dat maakt Pinkpop ook complex om goed weg te zetten. De meeste bezoekers vallen, schat ik zo, in de leeftijdscategorie 25-50. Maar goed ik laat mij graag verassen en ben benieuwd of twee pop headliners gaat werken.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.147
2.132
Primavera total line-up at the end of this month. Primavera Sound Porto line-up at the beginning of november.
Bevestigd door de organisatie van het laatste festival. De line ups zitten er aan te komen.... Benieuwd hoe lang we hier nog moeten wachten. ..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken