Pinkpop 2025

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.792
5.315
Animated GIF
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
555
257
Eigenlijk best verbaasd over hoeveel tickets er nog verkrijgbaar zijn voor dua lipa. Terwijl er toch echt wel positief op gereageerd werd toen ze voor rw werd aangekondingd.
Maar nu vult ze net 1 of 1,5 ziggodome. Had echt verwacht dat dit binnen no time uitverkocht zou zijn.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
Lollopalooza Parijs heeft logo op de socials veranderd. Daar zit ook wel wat nieuws aan te komen.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
480
454
Eigenlijk best verbaasd over hoeveel tickets er nog verkrijgbaar zijn voor dua lipa. Terwijl er toch echt wel positief op gereageerd werd toen ze voor rw werd aangekondingd.
Maar nu vult ze net 1 of 1,5 ziggodome. Had echt verwacht dat dit binnen no time uitverkocht zou zijn.
Huh, ik dacht dat dat een stormloop zou krijgen
 

Marijn_

Campingartiest
5 nov 2023
57
18
Eigenlijk best verbaasd over hoeveel tickets er nog verkrijgbaar zijn voor dua lipa. Terwijl er toch echt wel positief op gereageerd werd toen ze voor rw werd aangekondingd.
Maar nu vult ze net 1 of 1,5 ziggodome. Had echt verwacht dat dit binnen no time uitverkocht zou zijn.
ja dat nieuwe album is echt een beetje in het niets gevallen. en idd de shows op de festivals waren wel goed.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Lees goeie dingen over Epica in Afas...

Pinkpop lezen jullie mee, ze mogen wel weer eens terug naar de Pinkpop weide?

nieuwe nummer The Ghost in Me verschijnt 24 oktober... 👻💀
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop en Minie

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.261
1.323
Lees goeie dingen over Epica in Afas...

Pinkpop lezen jullie mee, ze mogen wel weer eens terug naar de Pinkpop weide?

nieuwe nummer The Ghost in Me verschijnt 24 oktober... 👻💀
Nummer in samenwerking met de Efteling, voor de nieuwe attractie Danse Macabre (opvolger Spookslot). De nog uit te brengen videoclip zou ook opgenomen zijn in en rond de attractie. Zoals Kate Bush ooit in en rond het oorspronkelijke Spookslot deze special maakte in 1978:
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en mattman

JP5

Gouden Tip
30 mei 2023
274
235
Huh, ik dacht dat dat een stormloop zou krijgen

Er was wel degelijk een dikke stormloop. 🙈 Ik heb tegelijk met wat collega’s tickets gekocht, zowel in de presale als vandaag. Sommigen van ons hadden in de presale 30k mensen voor zich in de wachtrij, vandaag 80k.

Ik was er zelf toevallig direct doorheen vandaag maar kon al direct geen staplaats of normale zitplaats meer kiezen. Er waren op dat moment enkel nog wat losse platinumtickets die bijna 3x over de kop gingen. Dat soort tickets bleven gedurende de dag nog over, maar 99+ % was binnen no time verkocht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken