Graspop Metal Meeting 2025

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.897
8.907
ik verwacht korn miss wel in werchter, samen met green day of linkin park op 1 dag.
Nu ze voor het eerst in hun carriére overal in Europa mogen headlinen op metalfestivals, denk jij dat ze een major gaan subben? Dat zou echt een bizarre beslissing zijn.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
667
867
Nu ze voor het eerst in hun carriére overal in Europa mogen headlinen op metalfestivals, denk jij dat ze een major gaan subben? Dat zou echt een bizarre beslissing zijn.
vorig jaar konden ze dat ook en hebben ze zelf nee gezegd tegen metalfestivals behalve wacken.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.751
9.124
Omdat de komma daar niet nodig is in dat geval.

De komma is dan juist wel nodig. Dat de komma er staat, betekent ook dat je dat gedeelte weg kan laten zonder dat het de betekenis van het eerste gedeelte verandert. Dus met deze komma is het de enige Europese show, zonder komma de enige show met de specifieke productie
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.897
8.907
vorig jaar konden ze dat ook en hebben ze zelf nee gezegd tegen metalfestivals behalve wacken.
Je kunt Juni en Augustus festivals op die manier echt niet met elkaar vergelijken.
Bloodstock heeft bijvoorbeeld 20k capaciteit, en Download (waar ze komend jaar voor het eerst headlinen volgens de geruchten)is 110k, net als bijvoorbeeld Alcatraz vs Graspop etc. De grootste Europese festivals headlinen is gewoon een gigantische milestone in de carrieére van zo'n band. Zeker voor een band als Korn die een soort voor altijd sub leken te worden op de grotere festivals.
For the Marquee Headliners, we'd have Dream Theater, Opeth and Meshuggah right now ? Who might be the 4th ? Kreator ?
Kind Diamond maybe?
 

WJ

Playlistbediener
25 mrt 2015
41
19
De komma is dan juist wel nodig. Dat de komma er staat, betekent ook dat je dat gedeelte weg kan laten zonder dat het de betekenis van het eerste gedeelte verandert. Dus met deze komma is het de enige Europese show, zonder komma de enige show met de specifieke productie
Mij hoef je dat niet uit te leggen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.897
8.907
Als het nog niet duidelijk was uit mijn vorige comments, heel hyped voor KoRn
Na de aankondiging van Sweden rock de hele dag geluisterd, heerlijk.
Zelfs als het geen combi voor mij wordt, acht ik de kans heel groot op een dagticket voor de KoRn dag. Heel veel zin in!
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.426
1.502
For the Marquee Headliners, we'd have Dream Theater, Opeth and Meshuggah right now ? Who might be the 4th ? Kreator ?
Of misschien Cannibal Corpse? Lorna Shore?


Omg die Sweden Rock aankondiging. Volledig mijn ding. Wat een heerlijke line up. Sabaton blijkbaar exclusief. Pretty Maids hoop ik heel hard op. En Crucified Barbara met een reünie! 😳Nooit gedacht dat die nog gingen touren. Waren in 2014 ook op Graspop en ik heb de band door die boeking toen ontdekt. Ik werkte toen als vrijwilliger nog voor Graspop en had shift tijdens die band. Een andere keer dan dacht ik, maar die kwam er voorlopig niet. En ik gaf de hoop op. Nu heb ik terug hoop 😊 @Koekdoos ik raad u deze band aan. Is denk ik wel iets voor u! Dat verhaal had ik eerder ook al eens gedaan hier op het forum trouwens geloof ik, onlangs nog maar.

Ik verschiet wel dat ze Powerwolf niet hebben. Maar misschien nog een paar kanonnen voor later houden 😊


Zelfde weekend als Rock Am Ring en Into The Grave maar ik overweeg bij deze ook Sweden Rock
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.751
9.124
Of misschien Cannibal Corpse? Lorna Shore?


Omg die Sweden Rock aankondiging. Volledig mijn ding. Wat een heerlijke line up. Sabaton blijkbaar exclusief. Pretty Maids hoop ik heel hard op. En Crucified Barbara met een reünie! 😳Nooit gedacht dat die nog gingen touren. Waren in 2014 ook op Graspop en ik heb de band door die boeking toen ontdekt. Ik werkte toen als vrijwilliger nog voor Graspop en had shift tijdens die band. Een andere keer dan dacht ik, maar die kwam er voorlopig niet. En ik gaf de hoop op. Nu heb ik terug hoop 😊 @Koekdoos ik raad u deze band aan. Is denk ik wel iets voor u! Dat verhaal had ik eerder ook al eens gedaan hier op het forum trouwens geloof ik, onlangs nog maar.

Ik verschiet wel dat ze Powerwolf niet hebben. Maar misschien nog een paar kanonnen voor later houden 😊


Zelfde weekend als Rock Am Ring en Into The Grave maar ik overweeg bij deze ook Sweden Rock

Heb het even aangezet, niet verkeerd, maar slaat nog niet in als een bom. Maar zeker wel een om mee te pakken als ze ook op Graspop verschijnen!
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.426
1.502
Als Crucified Barbara op Graspop staat wil ik graag de band introductie doen. En die van Powerwolf wil ik ook doen (als ze er staan) maar mag ook gerust iemand anders doen want kan me inbeelden dat velen die willen doen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken