Graspop Metal Meeting 2025

pidie

Randprogramma
26 okt 2018
103
217
Goed gezien, er staat ook only European show, niet eens only festival of dergelijks, dat wil dus zeggen ook geen Europese zaalshows voor de band volgend jaar.
ik lees het toch misschien anders of ik heb het mis dat ze alleen met een uniieke productie komen op sweden rock
"SRF 2025 will be the band's only European show this summer, featuring a unique production."
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.845
12.591
Oja, die werken ook met een dubbele mainstage zeker. Dan kan Volbeat er nog prima bij.

Wellicht komen we meer te weten over Volbeat volgende week als novarock en RaR/RiP met namen komen.
Nee geen dubbele mainstage. 1 mainstage en er recht tegenover een tweede iets kleiner podium die om en om spelen. Concept is op zich hetzelfde maar ze staan niet naast elkaar.

Wel leuke namen dit jaar daar weer. Vooral blij met de doorkomst van Korn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

niels485g

Playlistbediener
5 jan 2024
8
15
Opeth en skillet zullen na 3 jaar wel weer terugkeren, hoe hoog zetten jullie beide? Opeth nu een Afas show en skillet gigantisch met streams op Spotify 🤔
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.743
9.119
SRF 2025 will be the band's only European show this summer, featuring a unique production.

Maar is het de enige show met die unieke production, of de enige show die toevallig daarnaast ook een unieke production meeneemt?
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
664
957
SRF 2025 will be the band's only European show this summer, featuring a unique production.

Maar is het de enige show met die unieke production, of de enige show die toevallig daarnaast ook een unieke production meeneemt?

Persoonlijk dacht ik iets in de trend van: Carolus Rex-thema met het album integraal in het zweeds?

Ipv. de gekende wereld oorlog-opstelling?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.743
9.119
Persoonlijk dacht ik iets in de trend van: Carolus Rex-thema met het album integraal in het zweeds?

Ipv. de gekende wereld oorlog-opstelling?

Maar leest die zin als gewoon dat die unieke setting de enige show is, met daarnaast nog andere normale shows?

Lees het zelf wel als gewoon de enige echte show door die komma erbij, maar hoop toch op een soort vage grammaticale dubbele betekenis :LOL:
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
664
957
Maar leest die zin als gewoon dat die unieke setting de enige show is, met daarnaast nog andere normale shows?

Lees het zelf wel als gewoon de enige echte show door die komma erbij, maar hoop toch op een soort vage grammaticale dubbele betekenis :LOL:
Geen flauw idee 😆
Op reddit ging al even rond dat Sabaton festivals zou spelen deze zomer, geen idee of dat gewoon foutief was of een change of plans geworden is.
 

pidie

Randprogramma
26 okt 2018
103
217
Maar leest die zin als gewoon dat die unieke setting de enige show is, met daarnaast nog andere normale shows?

Lees het zelf wel als gewoon de enige echte show door die komma erbij, maar hoop toch op een soort vage grammaticale dubbele betekenis :LOL:
SRF 2025 wordt deze zomer de enige Europese show van de band, met een unieke productie. Dit is precies de vertaling
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
689
386
ik lees het toch misschien anders of ik heb het mis dat ze alleen met een uniieke productie komen op sweden rock
"SRF 2025 will be the band's only European show this summer, featuring a unique production."
Inderdaad, is voor interpretatie vatbaar. Afwachten dus ook
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.417
14.159
Klopt, maar geen idee hoe de Zweedse taal grammaticaal is opgebouwd of die komma nog echt een extra betekenis geeft.
Oui. Enige zomerse Europese show, die dan toevallig met een unieke productie is. Zo moet je 'm lezen. Snap niet helemaal hoe dit onduidelijk is, maar goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Skut10

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.743
9.119
Oui. Enige zomerse Europese show, die toevallig met een unieke productie is. Zo moet je 'm lezen. Snap niet helemaal hoe dit onduidelijk is, maar goed.

Ik lees het ook als gewoon echt de enige show, maar probeer toch nog wat te vinden zodat het wel kan op Graspop :LOL:

Maar die hoop zou dan alleen gebaseerd zijn op andere taalregels rondom komma gebruik in de Zweedse taal…

Maar goed:

S: Iron Maiden, Slipknot, Korn, …
N: Disturbed, Powerwolf, …, …

Vergeet ik nog een headliner?
 
  • Haha
Waarderingen: Dr. Hannibal

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.939
5.377
Ik lees het ook als gewoon echt de enige show, maar probeer toch nog wat te vinden zodat het wel kan op Graspop :LOL:

Maar die hoop zou dan alleen gebaseerd zijn op andere taalregels rondom komma gebruik in de Zweedse taal…

Maar goed:

S: Iron Maiden, Slipknot, Korn, …
N: Disturbed, Powerwolf, …, …

Vergeet ik nog een headliner?
def leppard?
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Gebruikers die dit onderwerp bekijken