Graspop Metal Meeting 2025

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.185
1.485
Ik zou juist denken van niet, gezien die hun overvloedige aanwezigheid de laatste tijd.
Als ze keuze hebben (die lijkt er te zijn) gaan ze toch gewoon voor iets anders?
Eerste keer graspop is neit overvloedige aanwezigheid. Of was het eerste keer Belgisch festival? In België doen ze minder vaak concerten. Het was mijn eerste keer kamelot. Ik weet dat ze in Nederland er vaker zijn. Maar in België waren ze een tijd geleden in Kortrijk of west vlaanderen dat verder van huis is. Maar nu met flixbussen dat ik heb ontdekt kan ik al vlugger naar het buitenland gaan.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.707
9.072
Eerste keer graspop is neit overvloedige aanwezigheid. Of was het eerste keer Belgisch festival? In België doen ze minder vaak concerten. Het was mijn eerste keer kamelot. Ik weet dat ze in Nederland er vaker zijn. Maar in België waren ze een tijd geleden in Kortrijk of west vlaanderen dat verder van huis is. Maar nu met flixbussen dat ik heb ontdekt kan ik al vlugger naar het buitenland gaan.

Dat bericht ging over Electric Callboy! Maar lijkt me dat zij dan wel een keer Werchter zullen doen
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en Jimmeh07

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.409
1.488
Ik ga ze zien in de trix in Antwerpen. Kijke r erg naar uit met ad infinitum en de 2 andere te ontdekken bands. Hopelijk hebben ze toch wat kleinere pyro's of productie in de trix. Weet niet of dat ooit al gebeurd is. Wel jammer dat ze under grey skies niet spelen. Maar goede muziek gegarandeerd. Als man moet ik ook zeggen de knapste man en knapste vrouw in de metal samen op het podium.
Vrees ik voor. Ik weet wel dat bands al eens voor videoclips vuur daar mochten gebruiken maar dan moest daarna direct de nooduitgang open wegens zuurstofredenen. Powerwolf in 2015 had wat "bbqvuur" mee maar zeker geen meters hoge vlammen.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.185
1.485
Vrees ik voor. Ik weet wel dat bands al eens voor videoclips vuur daar mochten gebruiken maar dan moest daarna direct de nooduitgang open wegens zuurstofredenen. Powerwolf in 2015 had wat "bbqvuur" mee maar zeker geen meters hoge vlammen.
Met Toommy en alissa op de barbeque zie ik nog wel zitten in die kleinere zaal. ;)
Ik zal het vlees meenemen jij de drank? Deal?
Edit: Jij mag naast Tommy zitten en ik naast Alissa. haha
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.185
1.485
hellfest
Clisson


Clisson
Rock City
4


4
Days
+180


+180
Artists
240.000


240.000
Hellbangers
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Projunk

Randprogramma
15 nov 2023
143
156
Maar je hebt niet een reden om JP terug te verwachten, gewoon vrees ervoor?
Ik heb nog vrees van de post corona jubileum editie. Wat een gedrocht was het toen, bij opeth was het gewoon daardoor ook bij tijden niet te doen(geluid stond zo slecht dat de bas door de marquee heen ging)

Laaste doorkomst was JP goed.
Maar ik heb nu eeuwig vrees voor het eerste scenario al ze langs komen.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.213
3.185
Zou wel zo netjes zijn als ze van tevoren altijd goed laten zien hoeveel ze gaan afschrijven ja, voor je je bandje er tegenaan houdt. Gebeurt bij een pin automaat ook, en ik dacht dat het op die apparaten op Graspop ook wel in beeld staat? Maar wellicht laat niet iedere medewerker dat goed aan elke klant zien. Dubbel betalen is wel vervelend inderdaad, al denk ik ook niet dat het opzettelijk gebeurt. De mensen die dat doen zijn over het algemeen vrijwilligers (behalve bij foodtrucks denk ik?), die hebben er geen belang bij mensen geld aftroggelen want die zien er toch niets van terug.
Was afgelopen zomer op een Frans festival, waar ze hetzelfde systeem hanteren. Daar hadden ze wél het personeel goed geïnstrueerd, want bij elke bestelling draaide de medewerker het bordje naar je toe, zodat je ook kon zien hoeveel saldo je na de bestelling nog over had. Dan leg je ook meteen de verantwoordelijkheid bij de klant, als er te veel wordt afgeschreven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Halveliter

Playlistbediener
13 mrt 2024
42
43
Nice, Iron Maiden komt met hun nieuwe tour naar Graspop maar wat ziet ge dan? Geen ‘the trooper’, geen ‘number of the beast’, geen ‘run to the hills’, geen ‘2minutes to midnight’ in de setlist van deze tour. Sad.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.707
9.072
Nice, Iron Maiden komt met hun nieuwe tour naar Graspop maar wat ziet ge dan? Geen ‘the trooper’, geen ‘number of the beast’, geen ‘run to the hills’, geen ‘2minutes to midnight’ in de setlist van deze tour. Sad.

Ze hebben nog geen setlist voor hun volgende tour. De recentste shows zijn nog van t Senjutsu album. Die vijf nummers van dat album uit de setlist kan je in ieder geval al vervangen voor de albums uit de 80s + Fear of the Dark.
 

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
397
971
Vorige week was er die post op de facebook van Resurrection Fest ivm 2 tours die komende week aangekondigd gaan worden waar zij de promotie doen. Parkway Drive zal wel die band zijn die naar Europa komt met hun volledige productie. Maar zou dus wel kunnen dat dit arena shows worden ipv festivals.
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
325
267
Nice, Iron Maiden komt met hun nieuwe tour naar Graspop maar wat ziet ge dan? Geen ‘the trooper’, geen ‘number of the beast’, geen ‘run to the hills’, geen ‘2minutes to midnight’ in de setlist van deze tour. Sad.
Afgezien van het feit dat ze volgend jaar met een hele andere tour komen dan waar ze nu mee bezig zijn, heeft die huidige tour wel mooi ‘Caught Somewhere in Time’, ‘Stranger in a Strange Land’, ‘Heaven Can Wait’, ‘The Prisoner’, ‘Can I Play with Madness’en ‘Alexander The Great’. Prachtige setlist voor fans die de allergrootste hits al vaker gehoord hebben en nu ook wel eens wat andere klassiekers willen horen. Vorig jaar naartoe geweest in de Ziggo Dome en was fantastisch.
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
457
698
Vorige week was er die post op de facebook van Resurrection Fest ivm 2 tours die komende week aangekondigd gaan worden waar zij de promotie doen. Parkway Drive zal wel die band zijn die naar Europa komt met hun volledige productie. Maar zou dus wel kunnen dat dit arena shows worden ipv festivals.
Agree. It’s probably arena tour without festivals
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en johanra

Gebruikers die dit onderwerp bekijken