Graspop Metal Meeting 2025

prins

Dagopener
9 nov 2019
573
698
Ik zie dat hier mensen nog twijfelen over Gojira als headliner waardig zijn... waar was je de afgelopen 10 jaar?

Verder nog niet veel harde nieuwe geruchten? Iron Maiden lijkt wel behoorlijk af te vallen, Manowar moeten we niet willen denk ik (alhoewel het wel grappig zou zijn), alles van vorig jaar aub NEE (geen herhalingen please) en Metallica weten we ondertussen dat die gewoon dikke vette vieze haat aan Graspop lijken te hebben.

Ben benieuwd, want de spoeling lijkt ondertussen toch weer behoorlijk dun.

Correctie: Maiden zou nog kunnen op de donderdag of vrijdag, maar ik verwacht het eigenlijk niet vanwege afstand en tijd. Er zit nu elke keer een paar dagen tussen voor opbouwen en rust. De heren zijn ook behoorlijk oud nu dus ik verwacht geen back-to-back getour meer van ze.
ik verwacht (of is het hoop) iron maiden juist wel (donderdag)
er zit tussen helsinki en birmingham 5 dagen de rest van de tour 2/3 dagen. + geen show in belgië gepland.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
656
835
Ben ook enorm benieuwd naar de undercard van graspop waar het vorig jaar mijn persoonlijk favoriete blackmetal bands in emperor abbath (immortal) en borknagar heeft opgetrommeld. Dan ben ik enorm benieuwd waar ze dit jaar allemaal mee komen. Misschien dit jaar wat meer death metal legendes? of het toch redelijk ontbrekende thrash vorig jaar.
Dit jaar stonden er toch al een aantal death metal legendes zoals Dying fetus, i am morbid, vltimas, suffocation, pestilence.
Maar van mij mogen er gerust opnieuw enkele staan zoals Obituary, kataklysm, possessed, vader, at the gates, cannibal corpse, death, ...

thrash heel graag exodus, overkill, kreator, sodom, sepultura, anthrax
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken