Misty Fields 2024

Tinus101

Support act
21 nov 2022
880
1.063
Vind dat het geluid wel vaak slecht is. Nu bij the 113 is het ook maar weer matig
 

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
202
488
Post-punk moe of niet (snap ik wel), maar wat was The 113 goed! Dacht dat ik die recente lading bandjes wel aardig in de smiezen had, maar om één of andere reden had ik deze totaal gemist. Wat een kneiter van een anthem is dat Conscience.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.853
4.809
Post-punk moe of niet (snap ik wel), maar wat was The 113 goed! Dacht dat ik die recente lading bandjes wel aardig in de smiezen had, maar om één of andere reden had ik deze totaal gemist. Wat een kneiter van een anthem is dat Conscience.
The 113 stak er tot nog toe (voor mij) met kop en schouders boven vandaag. Snap de referenties met The Fall wel. Dit soort meer wave post-punk kan ik goed hebben.
 
  • Geweldig
Waarderingen: DanielNedelko

Tinus101

Support act
21 nov 2022
880
1.063
The 113 was ondanks het mindere geluid aan het begin echt fantastisch inderdaad. Tot nu toe het hoogte punt, maar Pigsx7 moet nog komen;)
 

joske

Playlistbediener
9 jun 2024
7
5
113 was echt kapot geluld door t publiek. Jammer; was an sich weinig mis mee. Beetje eentonig wellicht
 

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
202
488
Zo, twee dagen Misty Fields gehad. De zondag laat ik even. Lief festival! Organisatie meer dan prima. Acceptabele prijzen, amper rijen (mede dankzij een leger aan bizar jonge kinderen achter de bar, mag dat wel?) en gratis parkeren. Waar zie je dat nog. Vooral vrijdagavond vond ik muzikaal top met een heerlijk treintje aan klappers, maar gisteren was The 113 een hele fijne verrassing. Top 5:

1. The 113
2. Crack Cloud
3. Meatbodies
4. Nation of Language
5. NewDad

Alhoewel ik Nation of Language weer bijna net zo goed vond als vorig jaar op BKS, snap ik wel dat iemand op dit forum schreef dat het nog net een beetje te “vlak” is. Er komt wel erg veel uit een doosje. Een drummer en allicht nog een paar extra muzikanten zouden echt een toevoeging zijn, dan heb je een topact.

Toch zou ik hier niet zo snel nog eens naartoe gaan. Misschien een onpopulaire mening, want ik las vooraf veel positieve verhalen, maar ik vond het publiek redelijk irritant. Zeker op zo’n lokaal festival verwacht ik echt niet dat iedereen met de pink omhoog trivia over de huisdieren van de bassist met elkaar staat de delen. Dit was wel het andere uiterste. Het was continu zoeken naar een plek waar geen straalbezopen vijftigers met elkaar de week stonden door te nemen, je omver beukten of tegen het einde van de avond letterlijk omvielen. Ook een meter van het podium. Ongeveer iedereen lijkt elkaar ook te kennen. Denk veel mensen uit de omliggende dorpen? Tenzij ze echt een dijk van een line up hebben zou ik er om die reden niet zo snel nog eens naartoe gaan.
 
Laatst bewerkt:

elo

Headliner
3 dec 2013
5.586
4.687
Hoezo laat hier iedereen zomaar een laatste festivaldag schieten? Vind vandaag nog een zeer aardige dag, muzikaal gezien (behalve die programmering van Compact Disk Dummies).
 

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
202
488
Hoezo laat hier iedereen zomaar een laatste festivaldag schieten? Vind vandaag nog een zeer aardige dag, muzikaal gezien (behalve die programmering van Compact Disk Dummies).

Omdat willen en kunnen niet altijd hetzelfde zijn.
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
880
1.063
Hoezo laat hier iedereen zomaar een laatste festivaldag schieten? Vind vandaag nog een zeer aardige dag, muzikaal gezien (behalve die programmering van Compact Disk Dummies).
Heb gisteren veel leuke mensen ontmoet en die hebben me overtuigd om vandaag nog te gaan kijken. Cairo Jag spreekt me wel heel erg aan dus alles tussen dat en Big Special maar een kans geven. De munten moeten toch ook nog op.
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
880
1.063
Zo, twee dagen Misty Fields gehad. De zondag laat ik even. Lief festival! Organisatie meer dan prima. Acceptabele prijzen, amper rijen (mede dankzij een leger aan bizar jonge kinderen achter de bar, mag dat wel?) en gratis parkeren. Waar zie je dat nog. Vooral vrijdagavond vond ik muzikaal top met een bizar treintje aan klappers, maar gisteren was The 113 een hele fijne verrassing. Top 5:

1. The 113
2. Crack Cloud
3. Meatbodies
4. Nation of Language
5. NewDad

Alhoewel ik Nation of Language weer bijna net zo goed vond als vorig jaar op BKS, snap ik wel dat iemand op dit forum schreef dat het nog net een beetje te “vlak” is. Er komt wel erg veel uit een doosje. Een drummer en allicht nog een paar extra muzikanten zouden echt een toevoeging zijn, dan heb je een topact.

Toch zou ik hier niet zo snel nog eens naartoe gaan. Misschien een onpopulaire mening, want ik las vooraf veel positieve verhalen, maar ik vond het publiek verschrikkelijk. Zeker op zo’n lokaal festival verwacht ik echt niet dat iedereen met de pink omhoog trivia over de huisdieren van de bassist met elkaar staat de delen. Dit was wel het andere uiterste. Het was continu zoeken naar een plek waar geen straalbezopen vijftigers met elkaar de week stonden door te nemen, je omver beukten of tegen het einde van de avond letterlijk omvielen. Ook een meter van het podium. Ongeveer iedereen lijkt elkaar ook te kennen. Denk veel mensen uit de omliggende dorpen? Tenzij ze echt een dijk van een line up hebben zou ik er om die reden niet zo snel nog eens naartoe gaan.
Moet zeggen dat ik dit heel anders ervaar. Heb onwijs veel aanspraak met heel veel leuke mensen en praters ga je altijd wel houden op zo’n festival. Ook veel dronken mensen ga je daar houden, maar daar heb ik me op Pukkelpop en Werchter dit jaar meer aan gestoord dan hier. Vind het een heel fijn festival en met een goede line up die me weer aan staat zal ik hier zeker nog eens terug keren. Alleen Compact Disk Dummies als afsluiter vind ik wel echt een vreemde eend
 
  • Leuk
Waarderingen: DanielNedelko

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.167
3.084
Zo, twee dagen Misty Fields gehad. De zondag laat ik even. Lief festival! Organisatie meer dan prima. Acceptabele prijzen, amper rijen (mede dankzij een leger aan bizar jonge kinderen achter de bar, mag dat wel?) en gratis parkeren. Waar zie je dat nog. Vooral vrijdagavond vond ik muzikaal top met een heerlijk treintje aan klappers, maar gisteren was The 113 een hele fijne verrassing. Top 5:

1. The 113
2. Crack Cloud
3. Meatbodies
4. Nation of Language
5. NewDad

Alhoewel ik Nation of Language weer bijna net zo goed vond als vorig jaar op BKS, snap ik wel dat iemand op dit forum schreef dat het nog net een beetje te “vlak” is. Er komt wel erg veel uit een doosje. Een drummer en allicht nog een paar extra muzikanten zouden echt een toevoeging zijn, dan heb je een topact.

Toch zou ik hier niet zo snel nog eens naartoe gaan. Misschien een onpopulaire mening, want ik las vooraf veel positieve verhalen, maar ik vond het publiek redelijk irritant. Zeker op zo’n lokaal festival verwacht ik echt niet dat iedereen met de pink omhoog trivia over de huisdieren van de bassist met elkaar staat de delen. Dit was wel het andere uiterste. Het was continu zoeken naar een plek waar geen straalbezopen vijftigers met elkaar de week stonden door te nemen, je omver beukten of tegen het einde van de avond letterlijk omvielen. Ook een meter van het podium. Ongeveer iedereen lijkt elkaar ook te kennen. Denk veel mensen uit de omliggende dorpen? Tenzij ze echt een dijk van een line up hebben zou ik er om die reden niet zo snel nog eens naartoe gaan.
Dit onderstreepr bijna volledig mijn gevoel. Ontzettend naar mijn zin gehad, maar weet niet of ik zomaar nog eens ga
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
464
526
Helaas meer gepraat vooraan dit jaar. Barrier goed te doen, maar rolstoelpodia zijn helaas net de lokale kroeg. Organisatie wel weer goed en programma voor dat geld is ook meer dan moeite waard. Later op de avond wel wat dronken mensen, maar heb ik liever dan strak met grote pupillen. Wat irritant, maar nooit echt super vervelend. En heb je op elke festival. Over 2 dagen minder mensen tegen mijn stoel gelopen dan in een uur op lowlands.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

Gebruikers die dit onderwerp bekijken