Lokerse Feesten 2024

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
229
86
Suikerrock deelt wel echt VEEL artiesten met de Lokerse Feesten: Oscar and the Wolf op za, vrijdag Anne-Marie, Joost, Froukje, compact disk dummies, Pommelien Thijs. Zouden beide festivals samenwerken om acts te boeken?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.610
860
Suikerrock deelt wel echt VEEL artiesten met de Lokerse Feesten: Oscar and the Wolf op za, vrijdag Anne-Marie, Joost, Froukje, compact disk dummies, Pommelien Thijs. Zouden beide festivals samenwerken om acts te boeken?
Was vroeger ook al zo. Boekingen zoals Marco Borsato en Clouseau werden steevast gedeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: festibob

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
932
964
Off-topic maar wel geinig: op de 'Praktische Informatie'-pagina van Ronquieres opent met: "Hieronder vindt u alle informatie over Ardentes 2024."
Die hun webpagina is een ramp.
Ze hebben tenminste wel eindelijk hun homepage aangepast naar de line-up van dit jaar. Tot voor kort stonden daar nog de namen van vorig jaar, maar wel al onder de data van dit jaar...
 
  • Haha
Waarderingen: team-0

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
294
386
Ik heb vernomen via de organisatie dat ze na Blur vorig jaar, voor dit jaar wouden proberen om een Gallagher (Liam of Noel) naar Lokeren te halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
694
631
Off-topic maar wel geinig: op de 'Praktische Informatie'-pagina van Ronquieres opent met: "Hieronder vindt u alle informatie over Ardentes 2024."
Organisatie is dezelfde als die van Les Ardentes (en nog een Jazz festival in Luik).
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.632
3.255
🤘 Nieuwe namen bij Korn op 6 augustus: fasten your seatbelts want mathcore pioniers The Dillinger Escape Plan spelen exclusief en integraal het baanbrekende album ‘Calculating Infinity’, met originele zanger Dimitri Minakakis! En we voegen een flinke dosis jonge female power en new wave of nu metal toe met NOVA TWINS , Wargasm UK en The Warning!
 

DontClingToLife

Playlistbediener
7 mrt 2024
13
15
🤘 Nieuwe namen bij Korn op 6 augustus: fasten your seatbelts want mathcore pioniers The Dillinger Escape Plan spelen exclusief en integraal het baanbrekende album ‘Calculating Infinity’, met originele zanger Dimitri Minakakis! En we voegen een flinke dosis jonge female power en new wave of nu metal toe met NOVA TWINS , Wargasm UK en The Warning!
Beetje ongelukkig dat Korn net een Noord-Amerikaanse tour had aangekondigd met Gojira voor een paar weken later.
Dan krijg je hoop en blijf je ferm op je honger zitten met deze povere kost...
 

kevinr

Campingartiest
16 dec 2019
96
120
Zelfde dag op de Fonnefeesten 100m verder kan je gratis naar Channel Zero en Mantah en DJ Turbeau..
Ik was aan het twijfelen, maar mijn keuze is gemaakt :) Fonnefeesten it is :)
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
🤘 Nieuwe namen bij Korn op 6 augustus: fasten your seatbelts want mathcore pioniers The Dillinger Escape Plan spelen exclusief en integraal het baanbrekende album ‘Calculating Infinity’, met originele zanger Dimitri Minakakis! En we voegen een flinke dosis jonge female power en new wave of nu metal toe met NOVA TWINS , Wargasm UK en The Warning!
Jammer. Toch wat matige opvulling. Ik blijf inzetten op een ticketswap voor de Afas
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Persoonlijk ben ik best hyped voor Dillenger Escape Plan! Heb die jongens jaren geleden tijdens de "laatste tour" gezien, heel mooi dat ze nu een kleine reunie doen met de originele line up, om dit album integraal te doen! Nova Twins vorig jaar op Paaspop gezien, en die zijn echt super live!
Tuurlijk zat ik ook te hopen op Gojira. Maar betekend dit dat de line up nu rond is voor die dag? Want dan vind ik hem beetje leeg...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken