Live is Live 2024

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
280
325
Ik word er steeds uitgegooid met mn emailadres, iemand anders die dat ook heeft?
Misschien dat het nog uitmaakt of het Belgisch of Nederlands emailadres is?
Als je te snel bent en per ongeluk 2 keer ergens op klikt moet je volgens mij weer opnieuw je e-mail adres invoeren.
 
Laatst bewerkt:

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
280
325
Ik nu net ook! Alleen wel de verkeerde dag (za ipv vrij).
Ik ook. Misschien doen ze er aan het einde van het kwartier nog een extra zaterdag bij in de verloting, omdat ze er daar het meest van hebben. Was helemaal blij met de National, tot ik zag dat het voor de zaterdag was ipv de vrijdag. Nog maar blijven proberen dus en sowieso wel zaterdag erheen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.508
6.183
Alsnog blij mee maar wel maf. Ook omdat er dan mensen zullen zijn die denken "laat maar."
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
370
298
Ben ook al tijdje bezig voor die vrijdagtickets… misschien vannacht meer kans
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.508
6.183
Net wedstrijdregelement bekeken en aantal vrijdagtickets dat ze weggeven is lager dan zaterdag en zondag.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.790
3.746
Ik zou graag de vrijdag willen voor The National, lukt mij voorlopig niet om mee te doen hieraan ivm bruiloft en daarna op pad.
Mocht iemand over hebben voor de vrijdag dan houd ik me aanbevolen 🙊❣️
 
  • Leuk
Waarderingen: Thieske

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.179
1.646
Al heel de namiddag aan het proberen voor zaterdag of vrijdag om met de dochter te gaan, maar lijkt maar niet te lukken.

Als iemand er zou over hebben...eeuwige drank en getrakteerde pinten zullen uw deel zijn. 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
574
423
Hier hetzelfde ahahah

Mocht iemand een kaartje over hebben voor vrijdag of zaterdag houd ik me ook aanbevolen. Maar goed, we hebben nog wat dagen😁
 

prettyvisitor

Playlistbediener
21 okt 2023
23
17
Aangezien ik nu onverwacht (zeker 2 maar hopelijk 3 dagen) zal aanwezig zijn, ben ik al eens hotels beginnen opzoeken. Iemand tips hierrond? Of is het makkelijk te doen met de auto? De trein naar Gent nemen na afloop iedere avond lijkt me nogal riskant..
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
784
729
Aangezien ik nu onverwacht (zeker 2 maar hopelijk 3 dagen) zal aanwezig zijn, ben ik al eens hotels beginnen opzoeken. Iemand tips hierrond? Of is het makkelijk te doen met de auto? De trein naar Gent nemen na afloop iedere avond lijkt me nogal riskant..
Auto zeer handig, park and ride linkeroever en de tram op. 5 minuten wandelen en je bent er.
 
  • Geweldig
Waarderingen: prettyvisitor

Gebruikers die dit onderwerp bekijken