Zwarte Cross 2024

RubenJS

Support act
18 feb 2023
826
2.379
ZwarteCross_22_Ambient-plus-5-1024x683.jpg


Zwarte Cross 2024​

Datum: 18-21 juli 2024
Venue: De Schans
Plaats: Lichtenvoorde
Land: Nederland
Organisator: Feestfabriek
Directeur: Ronnie Degen
Capaciteit: 65000
Eerste editie: 1997

Alle info:
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
762
1.580
Hee, dit topic bestaat. Bij het Zwarte Cross 2023-topic kwamen we helaas niet tot pagina 2, misschien halen we dat dit jaar wel!

Eerste aankondiging:
Armin van Buuren staat op de donderdag.
 

luluasas

Campingartiest
9 mei 2023
75
43
Vind het geen echte zwarte cross naam eerlijk gezegd. Ben benieuwd naar de vrijdagavond. Dan is er meestal ook een grote naam. Voor de rest maakt het mij niet veel uit, is altijd genoeg vermaak daar vooral voor iemand die uit de buurt komt. Zolang boh foi toch maar de zondagochtend doet
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
762
1.580
Vind het geen echte zwarte cross naam eerlijk gezegd. Ben benieuwd naar de vrijdagavond. Dan is er meestal ook een grote naam. Voor de rest maakt het mij niet veel uit, is altijd genoeg vermaak daar vooral voor iemand die uit de buurt komt. Zolang boh foi toch maar de zondagochtend doet
Geen echte Zwarte Cross naam nee, maar wel een goede boeking aangezien ze moeilijk van die donderdagtickets af komen. Ik ben sowieso zelden bij het hoofdpodium te vinden, dus maakt mij ook niet veel uit.
 

luluasas

Campingartiest
9 mei 2023
75
43
Wat verwacht de rest qua namen. De vrijdag zorgt altijd voor een grote internationale naam als afsluiter. Verder krijg je altijd de lekkere rockbands en natuurlijk heel wat Nederlandse artiesten. Hier een aantal die ik verwacht en een aantal waar ik op hoop

Verwacht
- De jeugd van tegenwoordig
- Acda en de Munnik
- Joost
- En als als ik een gok moet wagen op de grotere artiest denk ik dat de Dropkick Murphys nog wel een keer kunnen komen. Passen perfect bij de Zwarte Cross. Anders misschien een Nothing but Thieves of iets in die richting.

Verder hoop ik op de volgende namen.

-zeer onwaarschijnlijk maar zou het erg gaaf vinden als een band als avenged sevenfold of sum 41 kunnen strikken maar dit gaat een groot deel van het publiek niet leuk vinden denk ik. Jammer dat Volbeat niet optreed aankomende zomer anders zouden ze ook terug kunnen komen.

Editors is ook band die ik graag een keer zie komen.
 
Laatst bewerkt:

luluasas

Campingartiest
9 mei 2023
75
43
Status Quo als volgende grote naam! Erg goede naam maar hoe klinken die tegenwoordig?
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
762
1.580
De totale aankondiging:
Status Quo (UK) | Ilse DeLange | Kraantje Pappie | Baby Blue | The Dean | Boh Foi Toch | Cam Cole (US) | Marlon Pichel | Bertolf | STONE (UK) | The Grand East | Black Sun Empire | The Rocketman | Russian Village Boys (RU) | Hans Glock B2B Dikke Baap | Mo Ali | Kenny B | Mystical Faya (FR) | Nai-Jah & the Kwenu Band (FR) | Primaat | Fiesta Macumba | M. Chuzi (BE) | Chó | Heqwerk | JORAN | Piet Junior | Boogie Nights | Pim Pam Pompen | Loft Soundsystem | Sweaty Disco | CIVIC (AU) | Snuff (UK) | Arson (BE) | The Travelin’ Band (CCR Tribute) | Hans Klok | Introdans | Percossa | Jan Dirk van der Burg | Douwe Dijkstra | Granny Turismo (UK)

CIVIC en STONE in de roadhouse kijk ik naar uit!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken