Bospop 2024

graaf1

Campingartiest
1 mrt 2022
56
48
Zondag 11 juli 2010: Nederland - Spanje, daarna Toto als afsluiter op hoofdpodium....zou dit jaar ook zomaar weer kunnen gebeuren :unsure:
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

kevinr

Randprogramma
16 dec 2019
136
175
Zondag 11 juli 2010: Nederland - Spanje, daarna Toto als afsluiter op hoofdpodium....zou dit jaar ook zomaar weer kunnen gebeuren :unsure:
Als dat gebeurd ga ik als Belg, ik was er 14 jaar geleden bij. Wat een zalige avond was dat!! De sfeer van teleurstelling naar feest op 1 minuut. zalig
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: graaf1 en Timmy

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.848
1.959
Timetable voor het nachtcafe? Het gebied van het nachtcafe is idd voor iedere bezoeker van vrijdag bereikbaar na het verlaten van het festivalterrein om daar nog een drankje ,hapje en dansje te doen op de muziekjes die een DJ opzet.
Alleen is het volgens mij wel zo dat de algemene ingang ingang voor de 24 uurs tent ligt. Dat voorkomt dus dat iedereen naar binnen kan, Alleen mensen met een festivalticket. Voorheen was dit niet zo maar is geloof ik sinds vorig jaar veranderd...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
655
729
Met een festival- of campingticket kun je het 24-uursgebied in.

Update: Er is een nieuwe bar tussen de mainstage en tent bijgekomen, langs de merchandise!

De borden verschijnen langs de route.
Begint al te kriebelen!
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.848
1.959
Met een festival- of campingticket kun je het 24-uursgebied in.

Update: Er is een nieuwe bar tussen de mainstage en tent bijgekomen, langs de merchandise!

De borden verschijnen langs de route.
Begint al te kriebelen!
Cootje heb jij enige info over de kaartverkoop opgevangen? Ik denk niet dat er nu nog een run op kaarten zal zijn. Het weer zal waarschijnlijk ook niet fantastisch zijn en dat speelt altijd wel mee denk ik als mensen last minute nog willen komen.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
655
729
Cootje heb jij enige info over de kaartverkoop opgevangen? Ik denk niet dat er nu nog een run op kaarten zal zijn. Het weer zal waarschijnlijk ook niet fantastisch zijn en dat speelt altijd wel mee denk ik als mensen last minute nog willen komen.
Nee, helaas niet, daar wordt meestal pas tijdens het festival zelf over gecommuniceerd. Maar wat ik zo hier oppik loopt de zondag het best qua verkoop. Volgens mij valt het allemaal wel wat tegen.
Kan maandag m'n spullen op gaan halen, als ik dan wat te weten kom, post ik het hier! 🙂
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel, graaf1 en PJ

graaf1

Campingartiest
1 mrt 2022
56
48
Nee, helaas niet, daar wordt meestal pas tijdens het festival zelf over gecommuniceerd. Maar wat ik zo hier oppik loopt de zondag het best qua verkoop. Volgens mij valt het allemaal wel wat tegen.
Kan maandag m'n spullen op gaan halen, als ik dan wat te weten kom, post ik het hier! 🙂
Verrassend. Had verwacht dat de vrijdag het beste zou lopen qua kaartverkoop.
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
191
46
Verrassend. Had verwacht dat de vrijdag het beste zou lopen qua kaartverkoop.

Daar heb je een punt. Gelijkertijd, Di-rect kun je gemakkelijk tegenkomen op een ander Nederlands festival, Alice Cooper (en tot voor kort Heart) komen niet elk jaar naar Nederland/Europa...
Smaken verschillen uiteraard. Vrijdag is ook de dag die het meest kost per optreden/het kortste programma biedt. wellicht scheelt dat ook. En de vraag is ook hoeveel weekendkaarten er verkocht zijn.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.848
1.959
Smaken verschillen uiteraard. Vrijdag is ook de dag die het meest kost per optreden/het kortste programma biedt. wellicht scheelt dat ook. En de vraag is ook hoeveel weekendkaarten er verkocht zijn.
Ook dan wel weer vreemd dat van alle (sub) headliners de bijna 80 jarige John Fogerty de meeste speeltijd krijgt nl 90 min. De rest moet het allemaal doen met 75 min of een uur. De camping loopt trouwens meestal wel goed vol. Denk dat er wel redelijk veel weekendtickets verkocht zijn afgaande op het verleden.
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
191
46
Ook dan wel weer vreemd dat van alle (sub) headliners de bijna 80 jarige John Fogerty de meeste speeltijd krijgt nl 90 min. De rest moet het allemaal doen met 75 min of een uur. De camping loopt trouwens meestal wel goed vol. Denk dat er wel redelijk veel weekendtickets verkocht zijn afgaande op het verleden.
Ja, heel vreemd om de andere twee headliners een kwartier minder de tijd te geven dan de gebruikelijke anderhalf uur op het hoofdpodium.
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
191
46
Hopelijk herstelt ze inderdaad helemaal en komt Heart komend jaar alsnog langs op Bospop.

Voor nu beginnen wel de kriebels te komen. Nu nog hopen dat het weer wat beter wordt dan in de huidige voorspellingen staat. Zo treffen we een drassig terein
Bekijk bijlage 9627


Niet te veel. Er zijn dan geen optredens meer. Er wordt nog muziek gedraaid en de bar is nog open.
De weersvoorspellingen zijn al de hele zomer hetzelfde: voor over twee weken wordt lekker /beter weer aangekondigd (omdat ze dat niet kunnen voorspellen en dan naar het langjarig gemiddelde kijken) om dat vervolgens bij te stellen naar beneden al naar gelang een datum dichterbij komt. Extra dekentje mee naar de camping!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.848
1.959
De weersvoorspellingen zijn al de hele zomer hetzelfde: voor over twee weken wordt lekker /beter weer aangekondigd (omdat ze dat niet kunnen voorspellen en dan naar het langjarig gemiddelde kijken) om dat vervolgens bij te stellen naar beneden al naar gelang een datum dichterbij komt. Extra dekentje mee naar de camping!
Als het maar droog is 😬
 
  • Leuk
Waarderingen: bas2204 en remkobak

graaf1

Campingartiest
1 mrt 2022
56
48
Als dat gebeurd ga ik als Belg, ik was er 14 jaar geleden bij. Wat een zalige avond was dat!! De sfeer van teleurstelling naar feest op 1 minuut. zalig
Deze editie ben ik er alleen op de vrijdag, maar als een dergelijke situatie zich nog eens voordoet, doe ik met je mee :D;)!
 

graaf1

Campingartiest
1 mrt 2022
56
48
Nee, helaas niet, daar wordt meestal pas tijdens het festival zelf over gecommuniceerd. Maar wat ik zo hier oppik loopt de zondag het best qua verkoop. Volgens mij valt het allemaal wel wat tegen.
Kan maandag m'n spullen op gaan halen, als ik dan wat te weten kom, post ik het hier! 🙂
Volgens een betrouwbare, welingelichte connectie uit Weert lijkt vrijdag de drukste dag te worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.848
1.959
Volgens een betrouwbare, welingelichte connectie uit Weert lijkt vrijdag de drukste dag te worden.
Ook wel logisch want de kans dat Fogerty nog eens naar Europa trekt hierna is wel klein. Laatse keer op Bospop was hij fantastisch dus hij zal veel volk trekken.
Voor de zaterdag veel regen voorspeld helaas.......
 
  • Leuk
Waarderingen: graaf1

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
655
729
Zo, ik ben er bijna klaar voor, de spullen opgehaald, nog 2 dagen werken en het Bospop-feest kan beginnen!

Ik vraag me trouwens af of er nog wel een bar in de tent is. Misschien dat er daarom één tussen main en de tent is, maar we zullen het vrijdag zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken