Bospop 2024

Bokirules

Playlistbediener
19 jan 2017
36
8
Ben dan ook benieuwd hoe de indeling is van de vrijdag... John Fogerty / Alice Cooper / Heart. Wie weet doen de eerst optredende nog een signeersessie...🤩
Voor mij drie waardige afsluiters (hoofdacts)
Maar er kan er maar één afsluiten. Zal wellicht Fogerty worden zoals een paar jaar geleden. Maar ik zou zelf Heart graag zien. Maar dat is smaken verschillen.
Wellicht wordt de keuze bepaald door fysieke gesteldheid en leeftijd en wie optijd naar bed wil 😬
Dus kom maar op met timetable.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.691
7.475
Ben dan ook benieuwd hoe de indeling is van de vrijdag... John Fogerty / Alice Cooper / Heart. Wie weet doen de eerst optredende nog een signeersessie...🤩
Voor mij drie waardige afsluiters (hoofdacts)
Maar er kan er maar één afsluiten. Zal wellicht Fogerty worden zoals een paar jaar geleden. Maar ik zou zelf Heart graag zien. Maar dat is smaken verschillen.
Wellicht wordt de keuze bepaald door fysieke gesteldheid en leeftijd en wie optijd naar bed wil 😬
Dus kom maar op met timetable.

Ik denk gewoon de volgorde zoals het op de website staat John als afsluiter, AC sub en daar dan voor nog Heart.
 

Bokirules

Playlistbediener
19 jan 2017
36
8
Ik denk gewoon de volgorde zoals het op de website staat John als afsluiter, AC sub en daar dan voor nog Heart.
Denk ik ook... Ik vond Johan Fogerty toen wat tegenvallen... Hoop dus eigenlijk dat hij vroeg naar bed wil die avond. Ze gooien de boel wel vaker om bij Bospop...en meedere festivals.
 

Bokirules

Playlistbediener
19 jan 2017
36
8
Hier gaat mijn voorkeur naar uit voor wat betreft de headliner ☺️ Heart
Maar zoals eerder aangegeven smaken verschillen...en er kan er maar één de afsluiting doen 🤔😬🤩
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.892
Ik denk gewoon de volgorde zoals het op de website staat John als afsluiter, AC sub en daar dan voor nog Heart.
Fogerty inderdaad afsluiter. Die is nergens sub op een festival. AC of Heart daarvoor al hou ik ook nog rekening met de mogelijkheid dat 1 van die 2 als afsluiter in de tent staat. Dus bv AC op hoofdpodium dan Heart als afsluiter in de tent en dan Fogerty op hoofdpodium om de dag af te sluiten......
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.892
Op zaterdag komt werkelijk niets wat me aanspreekt…. Gaat een dagje Weerterbergen worden…lol
Wij lopen ook niet over voor de zaterdag. Waarschijnlijk komen we even kijken naar James Blunt en Zucherro maar voor mij hoeft dat persoonlijk niet 😂. Maar goed, we zijn er toch....
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
612
313
Ik zit ook nog wat met die zaterdag te kijken. Gogol Bordello is wel echt leuk, James Blunt/Zucchero/Racoon zijn nog wel leuk om te zien en als Limburger ben ik ook nog wel een beetje benieuwd naar Nevenproject, maar verder...
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.537
Ik zit ook nog wat met die zaterdag te kijken. Gogol Bordello is wel echt leuk, James Blunt/Zucchero/Racoon zijn nog wel leuk om te zien en als Limburger ben ik ook nog wel een beetje benieuwd naar Nevenproject, maar verder...
Heb van de week de playlist er eens voor gemaakt. Als ik me niet teveel druk maak om boekingen zoals Metejoor, die carvanal Harry, Lex Uiting en de berg coverbands dan ga ik het nog wel prima naar mijn zin hebben. Gogol Bordello is gewoon lekker feesten in de middag. Sjako, Mell VF en The Warning prima bandjes om mee te pakken. James Blunt zal een uur heerlijke gealty pleasure gaan worden, geen schaamte. Racoon altijd goed live en Zucchero ben ik weleens erg benieuwd naar. Heeft een aantal sterke nummers. Hoe dan ook is een dag met vrienden op pad altijd leuk.
 

graaf1

Playlistbediener
1 mrt 2022
48
39
Op www.juliansas.com valt al te lezen dat the man himelf om 19.45 mag spelen...:)
12/07/2024WeertBospopNL
Time: 19:45. Address: Vrakkerveld.

Mr. Moto speelt om 16.00 uur, Mike Farris om 16.30 volgens de respectievelijke bandsites...lijkt me in beide gevallen de aanvangstijd van de Bospopvrijdag, al verwacht ik niet dat ze veel later zullen beginnen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Bokirules

Bokirules

Playlistbediener
19 jan 2017
36
8
Heb van de week de playlist er eens voor gemaakt. Als ik me niet teveel druk maak om boekingen zoals Metejoor, die carvanal Harry, Lex Uiting en de berg coverbands dan ga ik het nog wel prima naar mijn zin hebben. Gogol Bordello is gewoon lekker feesten in de middag. Sjako, Mell VF en The Warning prima bandjes om mee te pakken. James Blunt zal een uur heerlijke gealty pleasure gaan worden, geen schaamte. Racoon altijd goed live en Zucchero ben ik weleens erg benieuwd naar. Heeft een aantal sterke nummers. Hoe dan ook is een dag met vrienden op pad altijd leuk.
Is jou Playlist ergens bv op Spotify te vinden..🤩🎷🥁🎤🎸☀️
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
612
313
Op www.juliansas.com valt al te lezen dat the man himelf om 19.45 mag spelen...:)
12/07/2024WeertBospopNL
Time: 19:45. Address: Vrakkerveld.

Mr. Moto speelt om 16.00 uur, Mike Farris om 16.30 volgens de respectievelijke bandsites...lijkt me in beide gevallen de aanvangstijd van de Bospopvrijdag, al verwacht ik niet dat ze veel later zullen beginnen.
Dat suggereert dan weer dat we wellicht toch op vrijdag een programma krijgen van 4 acts op het hoofdpodium en dan 3 in de tent en 3 op het derde podium.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.892
Dat suggereert dan weer dat we wellicht toch op vrijdag een programma krijgen van 4 acts op het hoofdpodium en dan 3 in de tent en 3 op het derde podium.
De 4 op t hoofdpodium lijken me dan toch Fogerty, Alice Cooper, HEART en Robert Jon.
De tent wordt dan gevuld met Lotti, Mike Farris en Julian Sas.
Zoiets vermoed ik dan....
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
612
313
Denk eerder dat Julian Sas of Mike Farris naar podium 3 gaat en dat Smash into Pieces in de tent staat.
Maar ik hoop eigenlijk nog steeds dat ze kiezen voor een iets langer programma op vrijdag en alles gewoon op de grote podia zetten.
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
155
30
Denk eerder dat Julian Sas of Mike Farris naar podium 3 gaat en dat Smash into Pieces in de tent staat.
Maar ik hoop eigenlijk nog steeds dat ze kiezen voor een iets langer programma op vrijdag en alles gewoon op de grote podia zetten.
Vreemd eigenlijk dat dagkaarten voor de korte vrijdag net zo duur zijn als voor de langere weekenddagen.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
612
313
Vreemd eigenlijk dat dagkaarten voor de korte vrijdag net zo duur zijn als voor de langere weekenddagen.
Vind ik eigenlijk ook, maar dit is al jaren zo. Vanaf het moment dat de vrijdag een officiële festivaldag is geworden (en geen dag met alleen maar coverbands) heeft het altijd de prijs van een volle dag gekost naar mijn weten.

Nu krijg je er dit jaar ook de best gevulde bovenkant van de poster voor terug van alle dagen, maar ik snap eigenlijk ook niet waarom die dag niet misschien twee tientjes goedkoper is
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.892
Hoe staat het eigenlijk met de verkoop. Is daar iets over bekend?? Die vrijdag vind ik toch een paar sterke namen hebben en verwacht dat die van alle dagen de meeste tickets doet verkopen. Hoor links en rechts toch wel dat Fogerty Alice Cooper en HEART acts zijn waar veel mensen naar uitkijken...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken