Graspop Metal Meeting 2024

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.770
7.597
Een vraagje, ik zou graag een opvouwbare stoel meebrengen op het festival terrein (heb sinds enkele maanden last aan mijn voeten :().
Op de website staat maximaal 55cm hoogte, maar dat lijkt me wel erg klein. Heeft hier iemand ervaring mee met wat er toegelaten is?

campingstoel-met-armleuningen.jpg

(deze is 82 x 17,5 x 17,5 cm opgevouwen)

@Ghostattack @xRoossie weten misschien meer?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.404
6.066
Je ziet altijd zat klapstoeltjes op het terrein inderdaad. Die “max 55cm” regel is er vooral zodat ze een regel hebben om naar te verwijzen wanneer iemand onredelijk grote voorwerpen mee naar binnen wil nemen. Net als het bierblikken maximum met name bedoeld is om te voorkomen dat mensen een hele pallet meenemen om door te verkopen etc. Die regels zijn niet bedoeld om normale bezoekers het leven zuur te maken.
 

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
293
748
Wij gebruiken zo'n opvouwbare/telescoop kruk, makkelijk mee te nemen, weegt niet veel en heb je toch iets om op te zitten. Niet het meest comfortabele ding, maar alsnog heel fijn

Multifunctioneel, want je kan er ook op staan of gebruiken als tafel 😂

Deze dus, maar kies niet de zwarte als het warm weer is. Die smelt 🤡
 

Nightrage

Randprogramma
13 nov 2022
114
229
Ik zie nu dat het over het festival terrein gaat en niet de camping, vandaar, ja dan zou ik me inderdaad aan de voorschriften houden.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.433
6.797
Een vraagje, ik zou graag een opvouwbare stoel meebrengen op het festival terrein (heb sinds enkele maanden last aan mijn voeten :().
Op de website staat maximaal 55cm hoogte, maar dat lijkt me wel erg klein. Heeft hier iemand ervaring mee met wat er toegelaten is?

campingstoel-met-armleuningen.jpg

(deze is 82 x 17,5 x 17,5 cm opgevouwen)
Ik zou voor een stoeltje als onderstaand gaan. Is precies 55cm hoog, oogt comfortabel en kost niet veel.

 

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
216
296
Als je echt veel dient te zitten zou ik proberen het met een doktersbriefje aan te vragen.
Kans is groot dat ze dat zo toelaten hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

prins

Dagopener
9 nov 2019
526
642
als vervangingsband zie ik ook ad infinitum wel gebeuren, al spelen ze dan niet op zaterdag.
zangeres zingt een aantal nummers met kamelot op deze tour.
 
  • Leuk
Waarderingen: Reislustig

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.258
7.565
Met cavalera > kerry king > megadeth hebben ze een aardig rijtje staan voor 1 van de mainstages zou je denken

Marquee lijkt me niet logisch
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.433
6.797
Zat net even naar de poster te kijken. Dacht zelf ook direct aan de MS voor de Cavalera broeders. Maar als ik zo zit te kijken dan is Marquee headliner helemaal geen rare suggestie. Het gaat m.i. tussen Cavalera en Polyphia gaan wie het alternatief voor Tool gaat worden. En ik denk dat Amaranthe dan de Dome gaat headlinen. En Underoath de Jupiler Stage.

Pff, ik ga niet eens naar Graspop en ik laat me tóch weer verleiden om minutenlang naar die poster te staren en de artiesten in m'n hoofd weg te zetten op de verschillende podia. :LOL:
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.427
2.975
Zat net even naar de poster te kijken. Dacht zelf ook direct aan de MS voor de Cavalera broeders. Maar als ik zo zit te kijken dan is Marquee headliner helemaal geen rare suggestie. Het gaat m.i. tussen Cavalera en Polyphia gaan wie het alternatief voor Tool gaat worden. En ik denk dat Amaranthe dan de Dome gaat headlinen. En Underoath de Jupiler Stage.

Pff, ik ga niet eens naar Graspop en ik laat me tóch weer verleiden om minutenlang naar die poster te staren en de artiesten in m'n hoofd weg te zetten op de verschillende podia. :LOL:
Lekker man! Toch jammer dat je er niet bij ben Jamel! Maar je gaat zeker genieten op Alcatraz. Have Fun & keep up the irons!

P.S. Op Alcatraz geldt hetzelfde hoor; regen of geen regen........🍻
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.147
Hmm, ik moet jullie wel gelijk geven. Na al die maanden zie ik ineens dat Megadeth en de broers Cavalera clashen in mijn clashfinder 🤣 Niet heel erg logisch. Polyphia laat ik wel echt headlinen.

Heb het niet zo door gehad omdat ik Megadeth commerciële troep vind denk ik, waar ik maar niet onderuit kom op Graspop. Heb zelfs eens een wedstrijd van Duitsland zitten bekijken op een klein schermpje ergens halverwege van het grasveld tijdens Megadeth.
 
  • Grrr
Waarderingen: Crusader

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.258
7.565
Zat net even naar de poster te kijken. Dacht zelf ook direct aan de MS voor de Cavalera broeders. Maar als ik zo zit te kijken dan is Marquee headliner helemaal geen rare suggestie. Het gaat m.i. tussen Cavalera en Polyphia gaan wie het alternatief voor Tool gaat worden. En ik denk dat Amaranthe dan de Dome gaat headlinen. En Underoath de Jupiler Stage.
ik zie het ook wel gebeuren dat Tool alleen speelt, zoals ze met slipknot vorig jaar ook deden. dan polyphia die de marquee afsluit tijdens Alice Cooper
ben benieuwd hoe veel speeltijd Tool krijgt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.433
6.797
ik zie het ook wel gebeuren dat Tool alleen speelt, zoals ze met slipknot vorig jaar ook deden. dan polyphia die de marquee afsluit tijdens Alice Cooper
ben benieuwd hoe veel speeltijd Tool krijgt.
Zou inderdaad ook nog kunnen.. Hoe ze het precies qua speeltijden eruit gaat zien, durf ik echt niet te voorspellen. Maar hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik denk dat Cavalera voor old times sake de Marquee gaat laten ontploffen. Net als dat ze onder de naam Cavalera Conspiracy in 2011 al eens deden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken