Pinkpop 2024

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
598
1.022
Blijf dat wel jammer vinden dat het dus blijkbaar niet kan/mag. Is 1 van de verbeterpunten, want vind zelf PP toch vrij laat beginnen en dan is het ook nog is alweer vroeg afgelopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
436
334
Blijf dat wel jammer vinden dat het dus blijkbaar niet kan/mag. Is 1 van de verbeterpunten, want vind zelf PP toch vrij laat beginnen en dan is het ook nog is alweer vroeg afgelopen.
Waarschijnlijk komt ‘t omdat ik wat ouder en geen nachtbraker ben. Zoals ik al zei tijden zijn goed zo, de tijden op Werchter bv vindt ik niks met headliner die om 23.00 begint en tot 01.00 speelt dat trek ik niet meer en daardoor deel headliner moeten missen is wel zonde.

Als je tot in de late uurtjes wilt feesten ga je maar naar festivals als Lowlands. Of evt naar de tent op B.

De huizen liggen ook erg dichtbij Megaland terrein ten op zichte van bv Lowlands.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

D02

Dagopener
2 jan 2019
525
234
Waarschijnlijk komt ‘t omdat ik wat ouder en geen nachtbraker ben. Zoals ik al zei tijden zijn goed zo, de tijden op Werchter bv vindt ik niks met headliner die om 23.00 begint en tot 01.00 speelt dat trek ik niet meer en daardoor deel headliner moeten missen is wel zonde.

Als je tot in de late uurtjes wilt feesten ga je maar naar festivals als Lowlands. Of evt naar de tent op B.

De huizen liggen ook erg dichtbij Megaland terrein ten op zichte van bv Lowlands.
En daarbij komend dat mensen vanuit het festival terrein naar de camping over de openbare weg moeten doen. Wat betekend dat alle hulpdiensten ook hiervoor ingezet moeten worden.

Bij een lowlands is de camping binnen het festival gebied.
Pinkpop is gewoon geen festival voor een nachtprogramma. Als je dit toch wilt zou je eens naar lowlands moeten gaan.
En wat je daar veel ziet is mensen die vol op het nachtprogramma gaan zien vaak weinig van het dagprogramma 🤣
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
436
334
En daarbij komend dat mensen vanuit het festival terrein naar de camping over de openbare weg moeten doen. Wat betekend dat alle hulpdiensten ook hiervoor ingezet moeten worden.

Bij een lowlands is de camping binnen het festival gebied.
Pinkpop is gewoon geen festival voor een nachtprogramma. Als je dit toch wilt zou je eens naar lowlands moeten gaan.
En wat je daar veel ziet is mensen die vol op het nachtprogramma gaan zien vaak weinig van het dagprogramma 🤣
Precies dat, helemaal mee eens. Pinkpop is daar geen festival voor.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
436
334
De hoeveelste keer Pinkpop is ‘t voor jou dit jaar?

Zoals jullie misschien al weten wordt dit mijn 24e keer Pinkpop. (eigenlijk 26, iets met jaren die niet doorgingen)

De eerste keer was 1992, met de legendarische sprong van een nog jonge Eddie Vedder, net 15 jaar mocht ik met oudere neef mee.

Daarna nog 10 keer geweest. En sinds 2010 elk jaar. Zoveel mooie en bijzondere momenten meegemaakt tijdens al deze edities.

Het blijft mijn festival!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Vusjke88 en brutus257

neus

Dagopener
16 mrt 2019
627
349
De hoeveelste keer Pinkpop is ‘t voor jou dit jaar?

Zoals jullie misschien al weten wordt dit mijn 24e keer Pinkpop. (eigenlijk 26, iets met jaren die niet doorgingen)

De eerste keer was 1992, met de legendarische sprong van een nog jonge Eddie Vedder, net 15 jaar mocht ik met oudere neef mee.

Daarna nog 10 keer geweest. En sinds 2010 elk jaar.

Oeh dat moet gaaf geweest zijn!

Mijn eerste keer was 2009. Ik ging toen voor Keane waar ik helemaal fan van was (dus dit jaar wordt een mooi weerzien).
Bruce was natuurlijk ook fantastisch.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.847
3.840
Dit is wel de meest hilarische take die ik in maanden heb gezien hier op het forum, dankjewel hiervoor.
Past niet bij het festival of past niet bij mij is nogal een dingetje 😅
Net als een slechte line-up of een line-up die niet naar mijn smaak is...
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.358
4.308
Het zit ze ook niet echt mee hè, de weersvoorspellingen voor vrijdag en zaterdag zullen niet zorgen voor nog wat extra ticketverkoop.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: colette283

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
436
334
Het zit ze ook niet echt mee hè, de weersvoorspellingen voor vrijdag en zaterdag zullen niet zorgen voor nog wat extra ticketverkoop.
Nee de voorspellingen zijn nu zo dat Pinkpop net te vroeg is. Als ‘t overdag maar droog blijft, de zon is best warm als hij schijnt.
Leuk wordt het hoe dan ook, komt goed!
 
  • Leuk
Waarderingen: stanleyy

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.060
483
De kaartverkoop gaat niet echt lekker....
Nu alleen bevestigd door hun,al vanaf begin vvk waren de geluiden niet positief,waar zou dat aan liggen???Benieuwd of ze er nog een bescheiden winst eraan over houden of toch rode cijfers...in ieder geval genoeg om te evalueren.
 

Dietera.

Playlistbediener
3 jun 2017
11
10
Nu alleen bevestigd door hun,al vanaf begin vvk waren de geluiden niet positief,waar zou dat aan liggen???Benieuwd of ze er nog een bescheiden winst eraan over houden of toch rode cijfers...in ieder geval genoeg om te evalueren.
Heb gehoord van mensen die opstonden bij de cateraar (B&B) dat er heel veel van de planning worden gehaald door de tegenvallende ticketverkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken