Graspop Metal Meeting 2024

Nutellica

Randprogramma
3 apr 2023
111
319
About last night….

Geweldige dag weer. Lekker bij de MainStages blijven hangen, door het lekkere weer en de goede line-up.

Mijn dag-top-3:

1. While She Sleeps
2. Bring Me The Horizon
3. Mr. Bungle

Ook weer genoten van KarmaKebab. Die verdienen volgend jaar ook een plekje vroeg op de avond op de MainStage wat mij betreft.

Voor vandaag helaas geen kaartje.

Dankjewel, Graspop, je was weer fantastisch!
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.162
2.983
Marquee vrij leeg voor dark funeral, is zeker niet de eerste keer dat dat gebeurt bij een band die er in de avond speelt. Death en black heeft het regelmatig moeilijk op GMM.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.078
8.201
Maar bij een dag aanwezig geweest, maar toch nog wat extra festival vibes gehad met de Ghost film in de bioscoop en daarnaast nog wat livestreams: Blind Guardian, Amaranthe, Brian Downey, Fleddy Melculy en nu nog Steel Panther.

Ik snap de kritiek op het vele gepraat aan t begin van de show, was wel wat lang, maar aan de andere kant ook wel wat je verwacht bij Steel Panther en onderdeel van de show. Hopelijk over een paar jaar nog een keer en dan wel aanwezig zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.595
7.595
Dark Funeral voor mij de afsluiter van twee fantastische dagen Graspop. Deze dag kwam wat langzaam op gang, maar onderaan de streep heb ik toch weer diverse schitterende optredens gezien.

Shoutout naar alle Festileakers die ik deze twee dagen tegen ben gekomen en waarmee ik de optredens heb beleefd. Dit forum maakt Graspop echt nog vele malen leuker dan het al was.

Ergens de komende dagen een wat uitgebreider verslag. Nu eerst gaan zorgen dat ik morgen nog een beetje toonbaar op m'n werk verschijn.

Geniet er nog even van bij Emperor en Machine Head vanavond, mensen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken