Electronic Chat

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Tsjongejonge, DGTL heeft dropt even een heerlijke boilerroom lineup, kolere. Blij met mn zondagticket. Zal nu wel uitverkopen denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Jammer dat Dekmantel en Pride altijd in hetzelfde weekend zijn waardoor een weekender vrijwel onmogelijk is.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Keurig!

Afgelopen vrijdag bij Obscura geweest in LOFT. Wat een geweldige set van KiNK heb ik weer gezien. Sfeer was ook bizar goed en het extra uurtje was hard nodig.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Ondertussen adverteert Draaimolen inmiddels dat de weekendtickets bijna uitverkocht zijn zonder een line-up bekend te hebben gemaakt. Doen ze best goed voor een festival waar de afgelopen jaren geldproblemen toch een onderwerp zijn geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

mgbss

Support act
15 feb 2019
789
475
Iemand enig idee of het klopt dat Draaimolen zo lang doet met het releasen van hun line-up of was dat vorig jaar ook zo?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Iemand enig idee of het klopt dat Draaimolen zo lang doet met het releasen van hun line-up of was dat vorig jaar ook zo?
Zijn nooit de vroegste hoor. Vorig jaar kwamen ze pas in Mei met de namen. Maar volgens mij zijn ze al uitverkocht. Vond het vorig jaar al iets minder dan andere jaren. Begint ook weer overspoeld te worden met hip volk ipv echte liefhebbers.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
789
475
Zijn nooit de vroegste hoor. Vorig jaar kwamen ze pas in Mei met de namen. Maar volgens mij zijn ze al uitverkocht. Vond het vorig jaar al iets minder dan andere jaren. Begint ook weer overspoeld te worden met hip volk ipv echte liefhebbers.
Ik zag het op hun Insta inderdaad. Was vorig jaar begin mei. Vorig jaar niet zoveel last gehad met 'hip volk', was in 2022 voor mijn gevoel erger, maar kan me er niet zo aan storen. Ben in ieder geval blij voor de continuiteit van het festival dat het uitverkoopt. Hip volk of niet.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
606
446
Ben op de trein, richting Autechre in de AB. Ik moet bekennen dat ik er niks van ken, ik ga puur omwille van hun live-reputatie.
Tof, veel plezier!

Ik had kaartjes voor morgen in Den Haag, maar ticket verkocht door extreme drukte prive en werk laatste tijd dus even rustig aan. Met pijn in 't hart maar soms moet dat.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Hoe was het? Twijfel nog steeds of ik vanavond ga op Rewire, te veel clashes 😅

Heftig eigenlijk, veel harder dan ik verwacht had, zowel qua beats als decibels. Wel goed en uniek, ik zou gaan.

Zaal is compleet donker, maar toch veel idioten met gsm's gezien ondanks dit werd afgeraden vooraf door de zaal, triest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

zworp3

Support act
17 mei 2018
833
537
Heftig eigenlijk, veel harder dan ik verwacht had, zowel qua beats als decibels. Wel goed en uniek, ik zou gaan.

Zaal is compleet donker, maar toch veel idioten met gsm's gezien ondanks dit werd afgeraden vooraf door de zaal, triest.
In DH was de zaal helaas niet compleet donker, ook moeilijk gezien de locatie, maar ik had wel wat meer verwacht qua verduistering. Stond vooraan, niet per se omdat ik alles wilde zien (want ik kon genoeg zien), maar dan bleef het schijnsel van de gsms mij bespaard.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken