Rock Werchter 2024

pigital

Dagopener
15 okt 2018
716
646
Je zou denken dat we bekrompen gedoe 500 pagina’s geleden al eens gehad hebben. Hoe vul je iets in dat je al op je bingokaart hebt afgestipt?
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
151
139
Om de eerste officiële post van het festivalpark te vieren, denken jullie dat er dingen gaan veranderen in het park dit jaar? (buiten de barn en klub c ofcourse)
Ik denk het niet. Volledig nieuwe KlubC en open tenten zijn eigenlijk al stevige aanpassingen. Het enige wat volgens mij nog mogelijk is, is dat ze de 'weide' voor de Slope wat zullen vergroten, want daar staat dit jaar toch behoorlijk wat kwaliteit. Verder ben ik benieuwd of er opnieuw programmatie komt voor de Casa bacardi en de Jupiler stage.
 

gentle_feast

Nieuw lid
30 jan 2024
2
5
Dag iedereen!

Vergeef me, ik ben Engels, maar ik zal proberen dit in het Nederlands te typen.
Ik heb veel zin in het festival en ben dol op de line-up. Ik vroeg me af of er, afgezien van de vier podia, nog andere gebieden zijn waar dansmuziek of iets dergelijks wordt gespeeld. Ik geloof dat ik zag dat ze hier vorig jaar een Casa Bacardi-ruimte voor hadden?

Bedankt jongens!
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Dag iedereen!

Vergeef me, ik ben Engels, maar ik zal proberen dit in het Nederlands te typen.
Ik heb veel zin in het festival en ben dol op de line-up. Ik vroeg me af of er, afgezien van de vier podia, nog andere gebieden zijn waar dansmuziek of iets dergelijks wordt gespeeld. Ik geloof dat ik zag dat ze hier vorig jaar een Casa Bacardi-ruimte voor hadden?

Bedankt jongens!
Casa Bacardi en tussen de optredens op de Main Stage zijn er DJ's op de North West Walls.
 

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
261
118
Vorig jaar waren de Combi’s 16 mei uitverkocht. Ik ben benieuwd of we deze melding ook deze week zullen krijgen…
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.713
Vorig jaar waren de Combi’s 16 mei uitverkocht. Ik ben benieuwd of we deze melding ook deze week zullen krijgen…
Altijd grote verschillen op de momenten waarop hun combi's uitverkopen. In 2017 en 2022 ging het heel snel -resp. op 21 maart en 7 februari (!)- terwijl het in 2019 en 2018 pas eind juni/begin juli gebeurde.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Altijd grote verschillen op de momenten waarop hun combi's uitverkopen. In 2017 en 2022 ging het heel snel -resp. op 21 maart en 7 februari (!)- terwijl het in 2019 en 2018 pas eind juni/begin juli gebeurde.
Nog steeds bizar met die line up in 2018. Top jaar.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
573
542
Ik ben nog in dubio over de Roisin Murphy / Prins S en de Geit clash.

Prins S en de Geit heb ik eerder gezien en vond ik echt heel gaaf. Dat was in een zaal en ik denk dat de hele slope afgebroken gaat worden.

Aan de andere kant is Roisin Murphy een electro pop koningin waar ik wel erg benieuwd naar ben. Denk alleen dat die show wat "braafjes" zou kunnen zijn maar ben wel heel benieuwd.

Iemand die me van mn twijfel af kan helpen?
 
  • Leuk
Waarderingen: The_Kist

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.305
3.917
The Slope zal moeilijk af te breken zijn, aangezien dit open air is. Ik verwacht dat je Prins S en de Geit nog heel veel gaat zien de komende jaren. Roísín Murphy zeker weten niet. Reviews van haar laatste tour zijn lyrisch, maar smaak bepaalt alles uiteraard. The Barn zal vast vol geraken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken