Het grote Presale topic

Ja 30'ste al 95% sold out. 29'ste is net toegevoegd als nieuwe datum. Ze vliegen weg.

(vrij triest trouwens. Het ONE night only noemen en meteen tweede datum toevoegen...)

- Stage (standing area): € 102,25
- Floor (standing area): € 102,25
- Zone 1 (seating area): € 96,75
- Zone 2 (seating area): € 87,25
- Zone 3 (seating area): € 80,75
- Zone 4 (seating area): € 53
- Disabled/Wheelchair area: € 87,25
- 1st Ring (standing area): € 70,25

Verkoop is via VVAL.

Ja 30'ste al 95% sold out. 29'ste is net toegevoegd als nieuwe datum. Ze vliegen weg.

(vrij triest trouwens. Het ONE night only noemen en meteen tweede datum toevoegen...)

- Stage (standing area): € 102,25
- Floor (standing area): € 102,25
- Zone 1 (seating area): € 96,75
- Zone 2 (seating area): € 87,25
- Zone 3 (seating area): € 80,75
- Zone 4 (seating area): € 53
- Disabled/Wheelchair area: € 87,25
- 1st Ring (standing area): € 70,25
Hoe kom je erin?

Hoe kom je erin?
Werkt dit? https://shop.paylogic.com/8e8b03343fce4962a373f4ae7127ed13/tickets

Of: https://tickets2025.vval.shop/goldenearring#module-29

b5dd48a712594bd0a7092063c63a9802.png

Als iemand via de Mojo Weekly een pre-sale link ontvangt voor Duran Duran, houd ik me van harte aanbevolen. Om de een of andere reden komen de e-mails bij mij niet meer binnen, dus hulp is welkom 🙏.

Als iemand via de Mojo Weekly een pre-sale link ontvangt voor Duran Duran, houd ik me van harte aanbevolen. Om de een of andere reden komen de e-mails bij mij niet meer binnen, dus hulp is welkom 🙏.
Ik denk dat zowel NL als België snel zullen gaan. Laatste keer in NL is meer dan 15 jaar geleden. Presale voor beiden is welkom....

@rricken
***🎟️There will be a pre-sale for the DD VIP Community members on Wednesday, 22 January at 10:00AM local venue times. LOGIN and Click PRE-SALE in the MEMBERS section of duranduran.com for more information

• Leuk
Waarderingen: rricken
Is er toevallig iemand die een presale mail van Queens of the Stone Age in Dublin heeft?
Wij zijn toevallig dan daar op vakantie.

Is er toevallig iemand die een presale mail van Queens of the Stone Age in Dublin heeft?
Wij zijn toevallig dan daar op vakantie.
Ik denk dat de nieuwsbrief van QOTSA er nog niet uit is, dus als je voor tienen nog opgeeft, heb je misschien een kans? En anders om tien uur even via hun site proberen, die je wellicht direct naar de juiste link stuurt. Wel een heel toffe locatie!

• Leuk
Waarderingen: Bronson
Iemand toevallig een pre sale voor Van Morrison in Antwerpen 26 April

Of doet Van The Man hier niet aan? Mooie dag iig (zaterdag) om een weekendje naar Antwerpen te gaan en de legend te zien

Wat is dat idd met die mojo weekly. Al 10x aangemeld en ontvang m dan vaak 1x waarna t weer stopt.

Users who are viewing this thread