Graspop Metal Meeting 2024

Halveliter

Playlistbediener
13 mrt 2024
14
12
Helaas geen uitblinkers bij het laatste rijtje.
Frog Leap en Fleddy zijn natuurlijk wel even leuk. Gelukkig was de rest van de line up al fantastisch dus meer ook niet nodig.
Ik vraag me af wat ze gaan doen met de lege spots, grote bands langer de tijd geven of misschien gewoon later beginnen. Na mijn mening wel een gemiste kans om een aantal kleinere bands een kans te geven op een groot festival te staan.



Mensen die dit een slechte line up vinden moeten echt even een paar jaar terug kijken, vroeger kwamen echt maar de helft van de bands. Voor slechtste line up zou ik dan ook 2010 nomineren, 3 matig tot slechte headliners en maar een handjevol andere bands die echt top waren. Toch heb ik toen een fantastisch festival gehad.
In 2010 stond ik nog te jumpen op Summerfestival dus kan daar moeilijk een mening over kwijt 😂
 
  • Leuk
Waarderingen: guillaume en Nightrage

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.482
2.961
Ik heb de clashfinder ook weer up-to-date gemaakt. Het maakt het er niet makkelijker op dat we nu minder namen hebben.
Ik heb ervoor gekozen om de Metal Dome met de Marquee af te wisselen; dit komt bij mij heel mooi uit elke dag qua aanvangstijden etc.
 

xaeres

Playlistbediener
14 feb 2023
14
57
Ik heb de clashfinder ook weer up-to-date gemaakt. Het maakt het er niet makkelijker op dat we nu minder namen hebben.
Ik heb ervoor gekozen om de Metal Dome met de Marquee af te wisselen; dit komt bij mij heel mooi uit elke dag qua aanvangstijden etc.
Fleddy Melculy staat op main ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.292
Ik heb de clashfinder ook weer up-to-date gemaakt. Het maakt het er niet makkelijker op dat we nu minder namen hebben.
Ik heb ervoor gekozen om de Metal Dome met de Marquee af te wisselen; dit komt bij mij heel mooi uit elke dag qua aanvangstijden etc.
Comeback kid niet op de jupilerstage?

Fleddy op de main.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Meh, geen drop voor mij. Heb niet zoveel met Slayer en Sepultura, dus kan niks met de leden daarvan. Al zal ik wel even kijken als het spoorboekje vrij is. Casey en Silverstein, meh.

Gelukkig stond er meer dan genoeg leuks voor een leuke dag. Zin in!
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.375
2.867
Meh, geen drop voor mij. Heb niet zoveel met Slayer en Sepultura, dus kan niks met de leden daarvan. Al zal ik wel even kijken als het spoorboekje vrij is. Casey en Silverstein, meh.

Gelukkig stond er meer dan genoeg leuks voor een leuke dag. Zin in!
Cavalera zal dan wel voornamelijk van de eerste 2 albums materiaal spelen.
Van King verwacht ik het meest zijn eigen werk. Maar ongetwijfeld ook een paar Slayer nummers.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

madeira

Campingartiest
22 dec 2022
70
185
Eerlijk…

Ik vind dat ze een geweldig gevarieerde en unieke line-up hebben dit jaar.
Er valt zoveel te ontdekken, ’t is ook een fantastische mengelmoes tussen oud & nieuw.

Enige kanttekening is de ietwat oververtegenwoordiging van hard-/metalcore & aanverwanten. Maar da’s gewoon de tijdsgeest, dus in die optiek zeker ook weer te snappen.

Kijk er enorm naar uit.
Donderdag wordt al redelijk brutal qua must-sees. Beentjes goed insmeren en het lichaam goed insappen m.a.w.!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken