Underworld

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Lijkt gewoon in no time drie keer Westergasfabriek uit te verkopen. Tijd voor een apart topic!

Ik heb tickets!
Van de populariteit sta ik niet echt te kijken. Was een goede show op LL. Veel plezier alvast!
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.143
1.179
Ik wacht vol ongeduld op een Belgische datum ... Geweldige band blijft dit, Underworld!
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
308
405
Gisteren vergeten, en op wo/do dat wordt hem niet. Was anders toch een impulsaankoop 😅
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Ja dit worden mooie shows! Op vrijdag erbij, zin in. En benieuwd naar de nieuwe plaat ook!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ze zijn in de laatste jaren wel in populariteit gegroeid hoor, heel knap.

Heb ze een heel tijd geleden nog wel in de Marktkantine gezien met een dj/live show. Was ook nice.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Ze zijn in de laatste jaren wel in populariteit gegroeid hoor, heel knap.

Heb ze een heel tijd geleden nog wel in de Marktkantine gezien met een dj/live show. Was ook nice.
Was ook een vette show in Marktkantine, perfecte locatie ook voor Underworld.

Ik ben er in ieder geval in de Gashouder ook weer bij (op zaterdag).
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
606
446
Enig idee wat de special guest gaat zijn volgende week?

En heeft iemand tips betreft parkeren bij de Gashouder? Zag dat er een QPark staat, maar wellicht zijn er betere alternatieven.
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
337
270
Enig idee wat de special guest gaat zijn volgende week?

En heeft iemand tips betreft parkeren bij de Gashouder? Zag dat er een QPark staat, maar wellicht zijn er betere alternatieven.
Qpark is ideaal! Weet niet wat het kost want een vriendin had betaald laatst, maar ideale ligging. 5 minuutjes lopen naar de Gashouder. Tip: vooraf parkeerplek reserveren, dan hoef je achteraf niet in de rij om je parkeerkaartje te halen
 
  • Leuk
Waarderingen: fred alweer..

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
105
202
Zoekt er iemand toevallig of 2 kaartjes voor woensdag? Vanwege een planningsfoutje moet ik ‘m laten schieten, en maak er liever hier iemand blij mee in plaats van een willekeurige swapper.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken