Pinkpop 2024

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
236
143
Het wordt tijd voor de bekendmaking van Bad Omens, hebben nog precies een gat tijdens Pinkpop. :)
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
697
917
Zou dat dan de 4e grote naam de vrijdag kunnen zijn? Of overschat ik hen daarmee? Zou wel gruwelijk emo dagje worden zo 🖤
 
  • Leuk
Waarderingen: LIBOH

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.379
Zou dat dan de 4e grote naam de vrijdag kunnen zijn? Of overschat ik hen daarmee? Zou wel gruwelijk emo dagje worden zo 🖤
dat lijkt me wel erg hoog ja, ik zou ze op de regel plaatsen van acda en de munnik en babymetal
op werchter staan ze ook vrij laag
al kunnen ze natuurlijk net zo goed op Jera staan, hebben daar ook 4 dagen om te vullen nu.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
697
917
Akkoord, al vind ik dat een kleinere naam daar gerust mag staan. De andere 3 grote namen (behalve de headliner dan) die dag zijn Keane, Avril Lavigne en Royal Blood dus al heel sterk vind ik 👍
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Akkoord, al vind ik dat een kleinere naam daar gerust mag staan. De andere 3 grote namen (behalve de headliner dan) die dag zijn Keane, Avril Lavigne en Royal Blood dus al heel sterk vind ik 👍
Avril Lavigne is nog oke op die plek, keane staat veel te hoog en royal blood staat daar nu gewoon op de plek waar die hoort te staan want ze zijn niet meer zo populair
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.697
Royal Blood staat niet op de plek waar ze horen, die verkopen met pijn en moeite een AFAS uit. Leuke festivalband, maar die staan over 2 jaar gewoon op Vestrock en Rock Herk
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Royal Blood staat niet op de plek waar ze horen, die verkopen met pijn en moeite een AFAS uit. Leuke festivalband, maar die staan over 2 jaar gewoon op Vestrock en Rock Herk
Editors stond toch ook op vestrock en daarna op pinkpop. Dat gebeurt altijd om de tijd. Maar royal blood is nu toch gewoon een prima naam om een na laatste op noord of voor de sub op main te zetten, genoeg hits in iedergeval. Dat ze zullen zakken in populariteit en plekken op een festival dat zal ongetwijfeld in de aankomende jaren
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
801
990
Editors stond toch ook op vestrock en daarna op pinkpop. Dat gebeurt altijd om de tijd. Maar royal blood is nu toch gewoon een prima naam om een na laatste op noord of voor de sub op main te zetten, genoeg hits in iedergeval. Dat ze zullen zakken in populariteit en plekken op een festival dat zal ongetwijfeld in de aankomende jaren
Ik denk dat het verschil hierin wel is dat Editors zichzelf nog wel eens opnieuw wil uitvinden (of dat nou goed of slecht is is niet relevant voor de discussie), terwijl Royal Blood al jaren hetzelfde trucje herhaald. Ik hoor echt geen progressie in de albums en ze moeten het hebben van die paar hits van de begindagen.
 

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
171
79
Leuk dat sommige mensen hier die pretenderen dat Pinkpop toch een goed lineup heeft, spoorboekje barstensvol is, met veel clashes en zich weer goed zal kunnen vermaken toch heel naarstig willen weten hoe ticketverkoop ervoor staat.

Dat gegeven zegt veel meer erover hoe ze eerlijk voelen over de lineup. Die weten eigenlijk dat het bagger is, niet zal uitverkopen maar moeten het wel tegen zichzelf kunnen verkopen dat ze honderderen euro's veel beter bij andere festivals en/of concerten hadden kunnen uitgeven.

Pinkpop is tegenwoordig hard op weg naar vergane glorie.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.548
11.025
Leuk dat sommige mensen hier die pretenderen dat Pinkpop toch een goed lineup heeft, spoorboekje barstensvol is, met veel clashes en zich weer goed zal kunnen vermaken toch heel naarstig willen weten hoe ticketverkoop ervoor staat.

Dat gegeven zegt veel meer erover hoe ze eerlijk voelen over de lineup. Die weten eigenlijk dat het bagger is, niet zal uitverkopen maar moeten het wel tegen zichzelf kunnen verkopen dat ze honderderen euro's veel beter bij andere festivals en/of concerten hadden kunnen uitgeven.

Pinkpop is tegenwoordig hard op weg naar vergane glorie.
Moeten we happen of niet...?
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
510
293
Op mijn vraag aan Hot Garbage uit Canada of ze naar Europa komen hebben ze mei/juni aangegeven! Zal een Prima bandje zijn voor stage 4
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
393
299
Leuk dat sommige mensen hier die pretenderen dat Pinkpop toch een goed lineup heeft, spoorboekje barstensvol is, met veel clashes en zich weer goed zal kunnen vermaken toch heel naarstig willen weten hoe ticketverkoop ervoor staat.

Dat gegeven zegt veel meer erover hoe ze eerlijk voelen over de lineup. Die weten eigenlijk dat het bagger is, niet zal uitverkopen maar moeten het wel tegen zichzelf kunnen verkopen dat ze honderderen euro's veel beter bij andere festivals en/of concerten hadden kunnen uitgeven.

Pinkpop is tegenwoordig hard op weg naar vergane glorie.
Zoals al zo vaak gezegd blijft Pinkpop voor mij het festival waar ik elk jaar heen ga. Daar veranderd de line-up niks aan. Wat die ook is ik ga.

Een niet uitverkochte Pinkpop geeft alleen maar meer ruimte. En gezellig is ‘t sowieso altijd!! Ook mijn 24e keer wordt te gek!!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken