Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Ik kan hier een hoop aan toevoegen, we hebben met vrienden een hele lijst. Alles komt van schema's op websites/instagram/sites van agency's of de andere dagen van het weekend zijn bands ergens anders:

Vrijdag: Little Simz, Empire of the Sun, Apparat, Sticks, Florence Road, Jacob Alon, Kevin Morby, Paradisoe Bangkok Molam Int. Band
Zaterdag: The XX, David Byrne, The Last Dinner Party, All Them Witches, Joy Crookes, Sierra Ferrell, Thee Sacred Souls, Arp Frique, Midnight Generation, Westside Cowboy
Zondag: F&TM, Loyle Carner, Beirut, Harry Mack, Matt Berninger, Charlotte Cardin, Deki Alem, Derya Yildirim & Grup Simsek, Kin'Gongolo Kiniata
Mind Enterprises op de vrijdag (23:00), volgens hun eigen site

Ik kan hier een hoop aan toevoegen, we hebben met vrienden een hele lijst. Alles komt van schema's op websites/instagram/sites van agency's of de andere dagen van het weekend zijn bands ergens anders:

Vrijdag: Little Simz, Empire of the Sun, Apparat, Sticks, Florence Road, Jacob Alon, Kevin Morby, Paradisoe Bangkok Molam Int. Band
Zaterdag: The XX, David Byrne, The Last Dinner Party, All Them Witches, Joy Crookes, Sierra Ferrell, Thee Sacred Souls, Arp Frique, Midnight Generation, Westside Cowboy
Zondag: F&TM, Loyle Carner, Beirut, Harry Mack, Matt Berninger, Charlotte Cardin, Deki Alem, Derya Yildirim & Grup Simsek, Kin'Gongolo Kiniata
1 ding DTRH blokkenschema peoples, geen clash tussen The XX en David Byrne please ;-)

Line up van de holding is bekend geworden vandaag! Het eerste wat mij opvalt is dat er 29 nieuwe namen zijn. Dat zijn er vgm een flink stuk meer dan vorig jaar (dat waren er vgm 14 toen).
Ik hoop dat ze de tent een stukje groter maken, maar vooral een stuk beter geventileerd.

• Leuk
Waarderingen: Mojo jojo
Line up van de holding is bekend geworden vandaag! Het eerste wat mij opvalt is dat er 29 nieuwe namen zijn. Dat zijn er vgm een flink stuk meer dan vorig jaar (dat waren er vgm 14 toen).
Ik hoop dat ze de tent een stukje groter maken, maar vooral een stuk beter geventileerd.
Die extra namen zijn zo te zien onderdeel van een nachtprogramma. Wel sick met zo’n kaboutertje putlucht dj set! Zouden ze ook nog een live set ergens gaan spelen?

Ik heb me daar toch een hoop mensen volledig doorweekt uit zien komen hahaha. Toen toch maar besloten om niet al te ver naar voren te gaan daar in de drukte.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Ik geloof dat er nog wel 1 algemene drop moet komen. Die zal dan wel samen komen met de time table?

De eerste beelden van de live show van Tomora zijn iig veel belovend. Tof dat die dat jaar op DTRH staan!
Ja volgens mij vorig jaar in een later stadium nog 1 drop met namen voor de grote podia.

In dat artikel in de krant sprak men ook over nog een paar leuke verrassingen. Dus nog een paar grotere namen zullen er wel bijkomen.

Ze zullen ook nog wel moeten, want zo'n rij namen voor de Holding zal waarschijnlijk niet heel veel mensen over de streep trekken om nog een kaart te kopen. Een aankondiging met nog een paar goede namen op een mooie zonnige dag dichterbij het festival wellicht wel.

• Leuk
Waarderingen: Mojo jojo
Ze zullen ook nog wel moeten, want zo'n rij namen voor de Holding zal waarschijnlijk niet heel veel mensen over de streep trekken om nog een kaart te kopen. Een aankondiging met nog een paar goede namen op een mooie zonnige dag dichterbij het festival wellicht wel.
Precies!

Ik moet zeggen dat ik van alle Majors in Nederland, ik DTRH dit jaar tot nu toe de mooiste line up vind hebben. Tuurlijk de headliners van BKS zijn schitterend, maar alles daaronder vind ik toch wel echt een pak minder. LL heeft ook een paar toffe namen (Turnstile, Tyler, Geese). Maar over de hele breedte vind ik DTRH echt verreweg het mooist!

Wat er nog ontbreekt is:

De laatste algemene drop met (Grote) namen + het blokkenschema. Deze komen meestal tegelijk.

De namen voor de Bossanova

De namen voor de croque Madame

De namen voor Bermuda

De namen voor het idyllische veldje

• Leuk
Waarderingen: StevieU2 en Mojo jojo

Users who are viewing this thread