Voor BKS en Lowlands zijn er Dagindelingstopics, maar die heb ik nog niet gezien voor DTRH.
Ik zie dat the xx volgens hun website op zaterdag 4 juli staan.
Dat zou betekenen dat Florence & the Machine op zondag staat (want vrijdag op IDays festival) en Little Simz dus op vrijdag van DTRH, zoals vermeld ook op haar website. David Byrne volgens zijn website ook op zaterdag 4 juli. Empire of the Sun op vrijdag. LTDP op zaterdag of zondag. Loyle Carner op zondag.
Vrijdag: Little Simz, Empire of the Sun
Zaterdag: the xx, David Byrne
Zondag: F&TM, Loyle Carner.
Dat lijstje zal vast nog langer te maken zijn, maar hou het voor nu even bij de dikgedrukte namen.
Ik kan hier een hoop aan toevoegen, we hebben met vrienden een hele lijst. Alles komt van schema's op websites/instagram/sites van agency's of de andere dagen van het weekend zijn bands ergens anders:
Vrijdag: Little Simz, Empire of the Sun, Apparat, Sticks, Florence Road, Jacob Alon, Kevin Morby, Paradisoe Bangkok Molam Int. Band
Zaterdag: The XX, David Byrne, The Last Dinner Party, All Them Witches, Joy Crookes, Sierra Ferrell, Thee Sacred Souls, Arp Frique, Midnight Generation, Westside Cowboy
Zondag: F&TM, Loyle Carner, Beirut, Harry Mack, Matt Berninger, Charlotte Cardin, Deki Alem, Derya Yildirim & Grup Simsek, Kin'Gongolo Kiniata